AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #1 Skrevet 19. september 2018 Jeg har slitt veldig av oh på en periode med kjevesmerter. I de dagene det er verst med angsten. Og om natten. Så sitter jeg veldig mye og biter tennene sammen bak. Uten at jeg vet det selv. Og lurer på om dette er noen andre med angst også sliter med og hva dere har gjort for å bli kvitt det Anonymkode: 05bd5...8dd
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #2 Skrevet 19. september 2018 Satt akkurat og tenkte og kjente på det samme. Strammer kjevene automatisk ved angst! Prøver virkelig å være obs på det. ♥️ Anonymkode: c58b6...0f7
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #3 Skrevet 19. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Satt akkurat og tenkte og kjente på det samme. Strammer kjevene automatisk ved angst! Prøver virkelig å være obs på det. ♥️ Anonymkode: c58b6...0f7 Jeg også. Men vanskelig og tenke over det når du får angstanfall. Prøver og være obs på det jeg å Men vanskelig når du har angst og tenke over det Anonymkode: 05bd5...8dd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå