Gå til innhold

Plutselig hetetokter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er så varm i kroppen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, er helt klam og jævlig. Føler meg også helt forferdelig, er veldig slapp i kroppen, svimmel og kvalm. Føler jeg skal kaste opp innimellom. Nå har dette vart i en time ca, og skjønner ikke hva det kommer av? Aldri opplevd noe slikt før, hvertfal ikke som har vart så lenge.

Anonymkode: 03cb2...cde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være mangel på vitaminer? Ville kanskje tatt en tur til legen hvis det fortsetter..

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så varm i kroppen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, er helt klam og jævlig. Føler meg også helt forferdelig, er veldig slapp i kroppen, svimmel og kvalm. Føler jeg skal kaste opp innimellom. Nå har dette vart i en time ca, og skjønner ikke hva det kommer av? Aldri opplevd noe slikt før, hvertfal ikke som har vart så lenge.

Overgangsalder...

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

1 time?? Det er ikke så veldig lenge. Du skal ikke bare ha mensen da?

Skrevet

Vitaminmangel på en time, hehe :P 

Du brygger vel på noe vil jeg anta? Hetetoktene kan vel være feber? Er vel ganske normalt å være slik om man brygger på noe forkjølelse, influensa, omgangssyke eller lignende. Ellers kan du jo ha spist noe dårlig/noe du ikke tåler. Kanskje du bare trenger å spy litt (skjer med meg sånn innimellom at jeg bare blir skamdårlig en stund, så spyr jeg litt også er alt bra igjen).

God bedring!

Anonymkode: a75f7...9dd

Skrevet

Gratulerer. Du har nådd overgangsalderen

Anonymkode: 8adb7...caf

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vitaminmangel på en time, hehe :P 

Du brygger vel på noe vil jeg anta? Hetetoktene kan vel være feber? Er vel ganske normalt å være slik om man brygger på noe forkjølelse, influensa, omgangssyke eller lignende. Ellers kan du jo ha spist noe dårlig/noe du ikke tåler. Kanskje du bare trenger å spy litt (skjer med meg sånn innimellom at jeg bare blir skamdårlig en stund, så spyr jeg litt også er alt bra igjen).

God bedring!

Vitaminmangel kan føre til svimmelhet og kvalme, da kan det også føles ut som hetetokter:) er vel mer reelt hvis det skjer flere ganger. Venninna mi opplevde det ofte etter hun ble vegetarianer og det var på grunn av vitaminmangel

Skrevet
7 timer siden, Milanos skrev:

Vitaminmangel kan føre til svimmelhet og kvalme, da kan det også føles ut som hetetokter:) er vel mer reelt hvis det skjer flere ganger. Venninna mi opplevde det ofte etter hun ble vegetarianer og det var på grunn av vitaminmangel

Det kommer jo ikke sånn BANG. Det utvikler seg gradvis. Ikke som en influensa:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...