AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #1 Skrevet 19. september 2018 Jeg har de siste 4 dagene hatt vondt i høyre side av magen. Når jeg er på do og presser/tisser er da det gjør vondt, gjør ikke vondt ellers. Er heller ikke kjempe vondt men ubehagelig. Når jeg Googler står det at det kan være blindtarmbetennelse mtp at jeg også har vært forstoppet lenge. Det jeg lurer på er siden smertene ikke er noe særlig sterke kan jeg bare se om det går over? Leser at denne betennelsen kan gå over av seg selv nemlig... Anonymkode: 65238...5b6
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #2 Skrevet 19. september 2018 Min blindtarmbetennelse startet med smerter nede på venstre side. Smertene flyttet seg så til navleområdet før det til slutt gjorde vondt i høyre side. Smertene var veldig intense og jeg måtte puste meg gjennom de. Smertene var uavhengig av toalettbesøk. Var også kvalm og mistet matlysten. Kanskje du bare har smerter pga. forstoppelsen? Anonymkode: b6717...1a7 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #3 Skrevet 19. september 2018 Og det tok 4 dager fra jeg kjente de første smertene på venstre side til jeg ble innlagt og operert. Anonymkode: b6717...1a7
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #4 Skrevet 19. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har de siste 4 dagene hatt vondt i høyre side av magen. Når jeg er på do og presser/tisser er da det gjør vondt, gjør ikke vondt ellers. Er heller ikke kjempe vondt men ubehagelig. Når jeg Googler står det at det kan være blindtarmbetennelse mtp at jeg også har vært forstoppet lenge. Det jeg lurer på er siden smertene ikke er noe særlig sterke kan jeg bare se om det går over? Leser at denne betennelsen kan gå over av seg selv nemlig... Anonymkode: 65238...5b6 Høres ikke ut som blindtarmbetennelse. Har selv hatt det,men er du bekymret logg det ut av Google og kontakt lege Anonymkode: 89f59...76d 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #5 Skrevet 19. september 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Min blindtarmbetennelse startet med smerter nede på venstre side. Smertene flyttet seg så til navleområdet før det til slutt gjorde vondt i høyre side. Smertene var veldig intense og jeg måtte puste meg gjennom de. Smertene var uavhengig av toalettbesøk. Var også kvalm og mistet matlysten. Kanskje du bare har smerter pga. forstoppelsen? Anonymkode: b6717...1a7 Er ikke forstoppet lengre, men har vært det, er det ofte. Dette har nok ikke noe med forstoppelsen å gjøre, aldri hatt lignende smerter før. Får bare vente å se om det blir verre for føler ikke at dette er noe å dra på legen over. Anonymkode: 65238...5b6
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #6 Skrevet 19. september 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Og det tok 4 dager fra jeg kjente de første smertene på venstre side til jeg ble innlagt og operert. Anonymkode: b6717...1a7 Såpass.. Hadde du vondt hele tiden? Anonymkode: 65238...5b6
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #7 Skrevet 19. september 2018 UVI? Dra til legen Anonymkode: 2afc1...c35 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #8 Skrevet 19. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Såpass.. Hadde du vondt hele tiden? Anonymkode: 65238...5b6 Nei, bare den siste dagen at smertene var konstante og veldig smertefulle. Anonymkode: b6717...1a7
Påkrevd Skrevet 19. september 2018 #9 Skrevet 19. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, bare den siste dagen at smertene var konstante og veldig smertefulle. Anonymkode: b6717...1a7 Ja, men du får ingen svar du kan stole på her. Gå til legen hvis kroppen din oppfører seg unormalt. Ikke kvinneguiden. 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #10 Skrevet 19. september 2018 28 minutter siden, Påkrevd skrev: Ja, men du får ingen svar du kan stole på her. Gå til legen hvis kroppen din oppfører seg unormalt. Ikke kvinneguiden. Man må få lov til å spørre andre om erfaringer og råd. Alle oppegående mennesker vet de må gå til legen dersom man skal få et riktig svar. Anonymkode: 65238...5b6 1
Påkrevd Skrevet 20. september 2018 #11 Skrevet 20. september 2018 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Man må få lov til å spørre andre om erfaringer og råd. Alle oppegående mennesker vet de må gå til legen dersom man skal få et riktig svar. Anonymkode: 65238...5b6 Hvor oppegående forumskribenter er, kan man neppe vite. Folk som har/har hatt samme sykdommer må gjerne diskutere erfaringer, men her er det altså en som lurer på om det kan være blindtarmbetennelse. Og om det evnt. kan ventes av og se om det går over av seg selv. Ubehandlet blindtarmbetennelse (og en haug andre tilstander) kan fort bli veldig alvorlig, og eneste riktige er å gå til legen. Andres erfaringer har ingenting å si før man vet hva det gjelder. En haug med forslag på hva det kan være hjelper ingenting. Magesmerter kan ha tusen årsaker, og svaret finnes ikke her. Endret 20. september 2018 av Påkrevd 3
Påkrevd Skrevet 20. september 2018 #12 Skrevet 20. september 2018 (endret) 9 minutter siden, Påkrevd skrev: Endret 20. september 2018 av Påkrevd
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #13 Skrevet 20. september 2018 Magesmerter er veldig diffust. Kan være mye forskjellig. Om det ikke gir seg eller øker så går du til legen. Anonymkode: af403...53b
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #14 Skrevet 20. september 2018 1 time siden, Påkrevd skrev: Hvor oppegående forumskribenter er, kan man neppe vite. Folk som har/har hatt samme sykdommer må gjerne diskutere erfaringer, men her er det altså en som lurer på om det kan være blindtarmbetennelse. Og om det evnt. kan ventes av og se om det går over av seg selv. Ubehandlet blindtarmbetennelse (og en haug andre tilstander) kan fort bli veldig alvorlig, og eneste riktige er å gå til legen. Andres erfaringer har ingenting å si før man vet hva det gjelder. En haug med forslag på hva det kan være hjelper ingenting. Magesmerter kan ha tusen årsaker, og svaret finnes ikke her. Står ingen plass at jeg lurer på om det er blindtarmbetennelse og trenger svar her. Jeg spør om det stemmer at man kan vente og se det an siden smertene ikke er kraftige. Jeg har ikke bedt om noen diagnose fra dere, hvor leser du det? Eneste plassen man kan få en diagnose er fra en lege. Anonymkode: 65238...5b6 1
Påkrevd Skrevet 20. september 2018 #15 Skrevet 20. september 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Står ingen plass at jeg lurer på om det er blindtarmbetennelse og trenger svar her. Jeg spør om det stemmer at man kan vente og se det an siden smertene ikke er kraftige. Jeg har ikke bedt om noen diagnose fra dere, hvor leser du det? Eneste plassen man kan få en diagnose er fra en lege. Anonymkode: 65238...5b6 Overskrift: «Blindtarmbetennelse?» sitat: «Når jeg googler, står det at det kan være blindtarmbetennelse...» Ut fra det, er det ganske naturlig å anta at du lurer på om det er blindtarmbetennelse. Da går du til legen. Ellers får du 100 «diagnoser» her inne. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #16 Skrevet 20. september 2018 50 minutter siden, Påkrevd skrev: DeOverskrift: «Blindtarmbetennelse?» sitat: «Når jeg googler, står det at det kan være blindtarmbetennelse...» Ut fra det, er det ganske naturlig å anta at du lurer på om det er blindtarmbetennelse. Da går du til legen. Ellers får du 100 «diagnoser» her inne. At du antar noe er vel ikke min feil. Jeg spør ingen om en diagnose. At du bare ignorerer det jeg faktisk spør om får være ditt problem. Har ikke du et svar på det jeg lurer på foreslår jeg at du lar være å svare(kverulere). Har allerede skrevet at jeg skal til legen dersom det blir verre, er ikke dum... Anonymkode: 65238...5b6 1
Påkrevd Skrevet 20. september 2018 #17 Skrevet 20. september 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: At du antar noe er vel ikke min feil. Jeg spør ingen om en diagnose. At du bare ignorerer det jeg faktisk spør om får være ditt problem. Har ikke du et svar på det jeg lurer på foreslår jeg at du lar være å svare(kverulere). Har allerede skrevet at jeg skal til legen dersom det blir verre, er ikke dum... Anonymkode: 65238...5b6 Hmm, hva mener du ellers at jeg skal anta? At du mistenker en forstuet arm? For øvrig ganske forbauset over at du ikke har fått med deg mitt svar, etter diverse gjentakelser. Du spør om du bare kan vente og se det an, jeg mener nei, du bør gå til legen. (Uansett om det ikke blir verre, det kan godt være noe annet som trenger behandling). God bedring
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå