Gå til innhold

Når dama sjekker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Går det an å gjøre det uten at det virker helt åpenbart/desperat?

Snakker om edru sjekking "på gata" og liknende.

Her om dagen ble jeg vitne til at en dame sjekket en mann på et offentlig sted. Poenget er at hun gjorde det omtrent akkurat sånn jeg ville ha gjort det og har gjort det et par ganger. Stilte noen spørsmål med innbakte komplimenter o og spurte om videre kontakt. Men når jeg så det utenfra så jeg at det virket utrolig desperat og egentlig lite sjarmerende. 

Opplever at det er såpass sjelden at kvinner tar kontakt med fremmede menn både med og uten sjekkehensikt, at når man først gjør det blir det så uvanlig og nytt at "alle" rundt legger merke til det og at det er umulig å skjule/så tvil om sine hensikter. 

Anonymkode: 84531...3f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er ganske forskjellig hva folk mener. Jeg syns damer skal ta initiativ hvis de vil det, noen menn liker det, andre ikke. Noen damer liker å være den som har styringa, andre ikke. Jeg tror ikke man skal bekymre seg for om hva andre mener, om det virker desperat eller ikke. Du projiserer litt din egen oppfatning på omverdenen, det er slett ikke alle som syns damer som ar litt "på" er usjarmerende.

Anonymkode: ed6c3...79c

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

og at det er umulig å skjule/så tvil om sine hensikter. 

Anonymkode: 84531...3f0

Hvorfor skal man skjule eller så tvil om sine hensikter?? 

Og ja det er fullt mulig å sjekke på åpen gate uten at det blir desperat, men da er det snakk om en omtrent once in a lifetime love at first sight og ikke at man går bort til alle som ser bra ut og approacher 20 stk i året på den måten.  

Anonymkode: 19f6c...8a6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...