Gå til innhold

Intenst eller hyggelig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

En fyr jeg har truffet én gang (og som har svart bekreftende på at han vil møtes igjen) sto tilsynelatende overfor en utfordring, han fortalte i hvert fall (via chat) at han trengte alt han hadde av styrke og motivasjon. 

Blir det intenst om jeg om et par dager sender en melding og spør hvordan det står til med styrken og motivasjonen, eller er det bare hyggelig? 

Jeg er en person som generelt bryr meg, men jeg er redd han skal bli svett av for mye "omsorg" for tidlig. Vi har chattet i over tre måneder, noen uker siden vi møttes. 

Anonymkode: 0c5ae...ba2

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det han sier om styrke og motivasjon er nok hans svake side, så kan du ikke bare spørre om dere kan møtes en bestemt dag uten å nevne det? Bare behandle han som en venn, enn så lenge. Kan jo bli mer senere.❤️

Hvorfor ble hjertet sort når det sto rødt tro?

Endret av Belima
La til mer informasjon.
Skrevet
6 minutter siden, Belima skrev:

Det han sier om styrke og motivasjon er nok hans svake side, så kan du ikke bare spørre om dere kan møtes en bestemt dag uten å nevne det? Bare behandle han som en venn, enn så lenge. Kan jo bli mer senere.❤️

Hvorfor ble hjertet sort når det sto rødt tro?

Skulle gjerne gjort det så enkelt, men han er på jobb mange mil unna, så vi kan ikke bare møtes... :(

Men siden det er innafor å behandle han som en venn, er det ikke da innafor å høre om hvordan det går? 

Skrevet
5 timer siden, Cathe. skrev:

Synes det er hyggelig, jeg :)

Godt å høre. Tror jeg kjører på. Det er jo sånn jeg er, tåler han det ikke, så er det jo ikke liv laga uansett...

Skrevet

La han få litt rom for seg selv. Send om en uke hvordan det går og følg opp samme melding med om dere skal møtes (nevn hyggelig aktivitet) en dag .   men jeg hadde syntes det var frekt og uinspirerende om du hadde spurt hvordan det gikk med styrken og motivasjonen wtf skal man liksom svare på det. 

Anonymkode: a7c3d...b52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...