Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #1 Del Skrevet 16. mars 2005 Alle snakker om det gule huset.. Hvor er det dette ligger hen, og hva heter det egentlig? Må testes :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #2 Del Skrevet 16. mars 2005 Det du lurer på blir besvart her http://www.seksuellopplysning.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #3 Del Skrevet 16. mars 2005 Bare jeg som ikke skjønner hva dette handler om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 16. mars 2005 #4 Del Skrevet 16. mars 2005 Nei - skjønner ikke noe jeg heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. mars 2005 #5 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg har vært særdeles ivrig her inne de siste dagen og har defintivt ikke fått med meg noe om et gult hus. Ok da. Selv jeg kan misse... Eller så er det et tulleinnlegg og vi andre får mye å skrive/lure på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #6 Del Skrevet 16. mars 2005 takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 16. mars 2005 #7 Del Skrevet 16. mars 2005 :klø: :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #8 Del Skrevet 16. mars 2005 Besøksadresse: Hammerfestgate 1 v/Carl Berners plass i Oslo. Kalles ofte for "Det gule huset". http://www.seksuellopplysning.no/script/ks...ndu=hoved&kat=3 Derav "det gule huset", ikke tulleinnlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 18. mars 2005 #9 Del Skrevet 18. mars 2005 Ah, de er kjempeflinke! Var der da jeg var "ung". Men lang ventetid, i dag ville jeg heller gått til vanlig lege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniela Skrevet 31. mai 2012 #10 Del Skrevet 31. mai 2012 Kan man ta abort der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2012 #11 Del Skrevet 31. mai 2012 Kan man ta abort der? Olafiaklinikken? Nei. Mulig du kan få henvisning, men selve inngrepet blir ikke gjordt der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uheldig månemann Skrevet 4. juni 2013 #12 Del Skrevet 4. juni 2013 :flagg: :flagg: :flagg: :flagg: :flagg: sprekker snart! Får vel kjøre med til sykehuset og drikke litt . Etterpå får jeg vel lage en og pynte mitt. Så får jeg finne en tilfeldig og litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 4. juni 2013 #13 Del Skrevet 4. juni 2013 Ah, de er kjempeflinke! Var der da jeg var "ung". Men lang ventetid, i dag ville jeg heller gått til vanlig lege. Signerer denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå