Gå til innhold

Er det bare jeg...

Fremhevede innlegg

Skrevet

... som ikke ser poenget med å snappe med daten hver bidige dag om jeg ikke har noe å komme med? Vi har møttes én gang, og jeg kjenner han følgelig ikke såå godt. 

Vi bruker snap som kommunikasjonsmiddel fordi vi føler det fungerer greit på det nivået vi er nå. I starten snappet vi masse, men det har dabbet litt av. Man går jo tom for ting å snappe om. Har ikke inntrykk av at han er så glad i å chatte om de store tinga heller. 

Vi har snakket om å møtes igjen, men han er for tiden på en annen kant av landet. Bør jeg roe ned og ikke overtenke det faktum at vi ikke har så mye kontakt, men heller håpe at han er oppriktig i at han vil ses igjen når han er tilbake? 

Anonymkode: 21686...a10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man MÅ ikke ha daglig kontakt for å huske at den andre eksisterer :) I starten med kjæresten min snakket vi på messenger/snap kanskje hver andre eller tredje dag, og brukte det mest til å avtale når vi skulle møtes eller skrive litt smått med hverandre. Nå når vi er sammen (og har et avstandsforhold) skriver vi mye mer. 

Så min holdning er at med mindre du har noe å formidle, la vær. Han vet at du eksisterer :) Slutt å overtenke, kommer ikke noe godt ut av det. 

Anonymkode: fcf86...201

Skrevet

Jeg ser ikke poenget i å snappe hver dag hvis man ikke har noe interessant å komme med. Jeg blir i hvertfall lei hvis noen snapper meg altfor ofte om uinteressante ting bare for å sende noe.

Skrevet

Man trenger ikke snappe om man ikke har noe å si nei. 
Men kalle noen for "daten" når man har møttes kun en gang??

Anonymkode: 3198b...1ea

Skrevet

Akkurat det med kommunikasjon er noe man må finne ut av sammen. For noen funker det med daglig kontakt mens andre kan leve med mindre kontakt.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man MÅ ikke ha daglig kontakt for å huske at den andre eksisterer :) I starten med kjæresten min snakket vi på messenger/snap kanskje hver andre eller tredje dag, og brukte det mest til å avtale når vi skulle møtes eller skrive litt smått med hverandre. Nå når vi er sammen (og har et avstandsforhold) skriver vi mye mer. 

Så min holdning er at med mindre du har noe å formidle, la vær. Han vet at du eksisterer :) Slutt å overtenke, kommer ikke noe godt ut av det. 

Anonymkode: fcf86...201

Så godt å lese! Høres ut som oss. 

Fikk generelt litt lavere skuldre av å lese her. Har et par venninner som mener det er krise om man ikke har kontakt hele tiden. 

Anonymkode: 21686...a10

Skrevet

Nei jeg ser heller ikke poenget. En gang i uka holder i massevis.

Anonymkode: 2415e...527

Skrevet

Jeg er også sånn som deg, TS! Jeg synes det blir masete og krampaktig å snappe/ha kontakt bare for å ha kontakt. Det viktigste er hvordan man har det når man er sammen og at man faktisk møtes igjen. 

Erfaringsmessig har ikke kontakt mellom hvert møte noe å si :)

Skrevet

Hei trådstarter. 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat
* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. 

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel

Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...