Gå til innhold

Erfaring som overvektig på date?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Opplever andre, både kvinner og menn, noen fordommer ved å være overvektig og singel/aktiv på datingfronten?

Om en første date går bra, blir det alltid møte hjemme, andre gang, og får litt følelsen av at han ikke vil bli sett offentlig med meg når han vet hvor stor jeg er. Er det et faktum, dater jeg bare usikre menn eller er jeg bare usikker selv? En date foreslo til og med trening før date, noe jeg tolket dithen at han mente jeg burde trene mer. 

Anonymkode: 018e3...11f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:) 

Anonymkode: 91439...b31

Skrevet

Vær åpen om det i forkant. Mener ikke du skal skrive på profilen din at du er overvektig, meninga bilder som viser et realistisk bilde av deg

Anonymkode: b58fd...0b4

Skrevet

I følge BMI har jeg bikket over til kategori fedme. Selv føler jeg meg ikke SÅ stor, handler klær i vanlige butikker og går 1-2 timer i skogen 4 ganger i uka. På Tinder har jeg hatt helkroppsbilder og gjerne de som ikke bare er de mest flatterende. What you see is what you get, Jeg tenker at om menn ikke liker det de ser, ja nei da får det bare være.

Kjæresten min traff jeg på Tinder, første date gikk vi å badet fordi det var så varmt. Hvis han ikke hadde likt kroppen min da, så var det bare å stikke.

Anonymkode: 173b3...7e8

• Liker 3
Skrevet (endret)

Endret av annebanane
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...