visp Skrevet 18. september 2018 #21 Skrevet 18. september 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 3e138...b0f Det har jeg aldri sagt🤨
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #22 Skrevet 18. september 2018 10 minutter siden, Eikenøtt skrev: Det du trenger er respekt for andre. I din verden så handler sex til syvende og sist om menn om menns nytelse, og det er passe "fucked up" at du ikke klarer å se forbi det. Det er ikke slik at om man har sex for nytelsen så er du en "tømmestasjon" for en mann (for et utrykk! Fy du burde gremmes). Jeg har masse verdi og selvrespekt, og heldigvis masse digg sex også - fordi jeg vil. Sånn. Så kan du sette deg i et hjørne å fordømme resten av verden alene, ikke kom hit å spy ut eder og galle, takk. Det hadde vært like usunt for en mann å hatt 6 pulevenninner samtidig. Å på toppen av det hele klaget over tomhet,tristhet osv når Tina gikk kl 14 og Eva kom kl 22 Klarer du å ha 10 pulekompiser samtidig og være i fysisk/ psykisk i toppform så er det ja, fint for deg I guess... men det er ikke akkurat sånn de fleste menn/kvinner er skrudd sammen. Anonymkode: 302a0...9cc 5
Gjest FuckUp Skrevet 18. september 2018 #23 Skrevet 18. september 2018 11 minutter siden, Eikenøtt skrev: Det du trenger er respekt for andre. I din verden så handler sex til syvende og sist om menn om menns nytelse, og det er passe "fucked up" at du ikke klarer å se forbi det. Det er ikke slik at om man har sex for nytelsen så er du en "tømmestasjon" for en mann (for et utrykk! Fy du burde gremmes). Jeg har masse verdi og selvrespekt, og heldigvis masse digg sex også - fordi jeg vil. Sånn. Så kan du sette deg i et hjørne å fordømme resten av verden alene, ikke kom hit å spy ut eder og galle, takk. I min verden handler sex kun om menn og menns nytelse? Ærlig talt.. I min verden er det bedre å ikke ha sex i det hele tatt fremfor å spre beina for menn som ikke er interessert i noe mer enn å knulle meg. Sex skal føles godt etter å ha hatt det også, ikke bare der og da. Sex er faktisk ikke noe man MÅ ha, har gått to år frivillig uten sex før jeg fikk partner og overlevde det. Ja, fint for deg at du har både verdi og selvrespekt, men for min del hadde jeg følt meg skitten og billig hvis jeg hadde pult på flere gutter. Men vi er alle forskjellig og godt er det.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #24 Skrevet 18. september 2018 Akkurat nå, FuckUp skrev: I min verden handler sex kun om menn og menns nytelse? Ærlig talt.. I min verden er det bedre å ikke ha sex i det hele tatt fremfor å spre beina for menn som ikke er interessert i noe mer enn å knulle meg. Sex skal føles godt etter å ha hatt det også, ikke bare der og da. Sex er faktisk ikke noe man MÅ ha, har gått to år frivillig uten sex før jeg fikk partner og overlevde det. Ja, fint for deg at du har både verdi og selvrespekt, men for min del hadde jeg følt meg skitten og billig hvis jeg hadde pult på flere gutter. Men vi er alle forskjellig og godt er det. Enig. Anonymkode: 302a0...9cc 2
Eikenøtt Skrevet 18. september 2018 #25 Skrevet 18. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det hadde vært like usunt for en mann å hatt 6 pulevenninner samtidig. Å på toppen av det hele klaget over tomhet,tristhet osv når Tina gikk kl 14 og Eva kom kl 22 Klarer du å ha 10 pulekompiser samtidig og være i fysisk/ psykisk i toppform så er det ja, fint for deg I guess... men det er ikke akkurat sånn de fleste menn/kvinner er skrudd sammen. Anonymkode: 302a0...9cc Har jeg sagt at du ikke ville funnet noe stygt å si om ts var en mann? Nei. Jeg tar deg på måten du snakker (som anonym) til en ukjent person på nettet. I det hele tatt ta ordet "tømmestasjon" i bruk er ganske søkt. Uansett hvor mange sexpartnere du mener er greit, eller du mener er normen så synes jeg fint lite om at kaller noen en tømmestasjon eller har formeninger om verdi og selvrespekt. 1
Eikenøtt Skrevet 18. september 2018 #26 Skrevet 18. september 2018 3 minutter siden, FuckUp skrev: I min verden handler sex kun om menn og menns nytelse? Ærlig talt.. I min verden er det bedre å ikke ha sex i det hele tatt fremfor å spre beina for menn som ikke er interessert i noe mer enn å knulle meg. Sex skal føles godt etter å ha hatt det også, ikke bare der og da. Sex er faktisk ikke noe man MÅ ha, har gått to år frivillig uten sex før jeg fikk partner og overlevde det. Ja, fint for deg at du har både verdi og selvrespekt, men for min del hadde jeg følt meg skitten og billig hvis jeg hadde pult på flere gutter. Men vi er alle forskjellig og godt er det. Det er jo det du sier når du kaller noen "en tømmestasjon for menn" er det ikke? Eller prøvde du egentlig si noe annet som virkelig ikke kom frem? Da burde du finpusse ordleggingen din litt. Kjempeflott at du ikke vil "spre bena dine", og at du gikk to år uten sex. MEN det er ikke greit å skrive slik du gjør til folk. 3
Gjest FuckUp Skrevet 18. september 2018 #27 Skrevet 18. september 2018 Akkurat nå, Eikenøtt skrev: Det er jo det du sier når du kaller noen "en tømmestasjon for menn" er det ikke? Eller prøvde du egentlig si noe annet som virkelig ikke kom frem? Da burde du finpusse ordleggingen din litt. Kjempeflott at du ikke vil "spre bena dine", og at du gikk to år uten sex. MEN det er ikke greit å skrive slik du gjør til folk. Det er jo ikke til å feie under teppet at menn er mer opptatt av sex enn kvinner. De forbinder ikke sex med følelser slik vi ofte gjør. Har jo selv hørt menn skryte over å ha pult den og den jenta. Her hvor jeg bor så blir man fort stemplet som noe enda verre enn «tømmestasjon», men rett og slett felleshøl. La oss si disse seks guttene TS har sex med snakker sammen. Finner ut at de knuller på samme jente. Tror du de snakker pent om henne? Kall det glad i sex eller hva du vil, men når man puler på flere stykker så må det være mangel på noe. Mangel på respekt for seg selv eller selvtillit. Det virker jo som det TS egentlig ønsker seg er en kjæreste.
himmeloghav Skrevet 18. september 2018 #28 Skrevet 18. september 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, jeg gjør jo det. Men med krevende studie og jobb som opptar tid og energi så blir det ikke så mye overskudd til slikt, forhold er jo krevende. Så nå har jeg vært singel i ett år og ser ikke for meg å skulle gå ukesvis uten sex. Blir gæren uten. Ts Anonymkode: 3e138...b0f Høres ut som at det er mer slitsomt med 5-6 sexpartnere. Du får veie for og imot. Kanskje du er sexavhengig? 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #29 Skrevet 18. september 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sex som er digg der og da eller trøstespise sjokolade hvor man føler seg like dritt etterpå? Trening er digg, men det gjør meg bare mer kåt det trenger å få utløp. Jeg har datet mange gutter den tiden jeg har vært singel, men det er tidkrevende og tar "altfor lang tid" før man finner den rette. Har hatt sexleketøy i mange år jeg men det er ikke det samme. Ts Anonymkode: 3e138...b0f Er virkelig penis så viktig for deg? Anonymkode: bad45...ddc 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #30 Skrevet 18. september 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Du har sikkert forstått frem til no og som du skriver, at denne sexen du har med disse pulevennene dine ikke bare fører til å få tilfredsstilt sexbehovet ditt. Det fører til noen negative følelser og tanker hos deg også. Sex er noe du kan avvenne deg med i de aller fleste tilfeller. Jeg har vært i din situasjon selv. Holdt meg til én til 2 om gangen. Endte med de følelsene du har no. Jeg gjorde som noen av de over her råder til, å kutte ut sexen. Ja du blir gal en stund, men etterhvert vil behovet bli svakere, selvrespekten vokser og tilslutt skal det mitt til før du vil dele kroppen din med noen. Jeg syns det var verdt det, hvis ikke du ser noe poeng i å forsøke det, så kjør på videre og slutt å klag. Du har velger selv! Anonymkode: 8b177...7fb Høres ut som det samme som sukkeravhengighet og slanking. Anonymkode: bad45...ddc
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #31 Skrevet 18. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som det samme som sukkeravhengighet og slanking. Anonymkode: bad45...ddc Avhengighet er avhengighet Anonymkode: 8b177...7fb 1
Katten.2.0 Skrevet 18. september 2018 #32 Skrevet 18. september 2018 Må nesten vite litt mer om selve FF-relasjonene, hva dere prater om, hva dere gjør i lag osv. Har ganske mye erfaring med FFs, så du kan f.eks. sende meg en PM om du vil diskutere det uten å bli for iherdig dømt av andre her. 1
Trude.lutt Skrevet 19. september 2018 #33 Skrevet 19. september 2018 (endret) Hvor finner du 5-6 ff? Nå kan jo grunnen til denne kommer følelsen være så enkel som hormoner da..... kvinner er skrudd sammen sån at sex utløser et hormon som fører til tilknytning. De aller fleste kvinner har det sån. Og med 5-6 ff blir det kanskje litt mye? Endret 19. september 2018 av Trude.lutt Feil 2
Elaine Marley Skrevet 19. september 2018 #34 Skrevet 19. september 2018 Tråden er ryddet for latterliggjøring, krenkende innlegg, brukerdebatt, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #35 Skrevet 19. september 2018 Skjønner deg Ts. Jeg har en pulevenn, som jeg sliter med å kutte ut da jeg sliter med en viss grad av sexavhengighet og vi har sinnsykt bra sex, og han er omtrent den eneste som gir meg vaginalorgasme. Har bestemt meg for å kutte han ut så mange ganger, men han drar meg inn igjen. Er så deilig og få dekket behovet, og føle meg helt «tømt» etter møte, men jammen står jeg gråtende i dusjen i dagene som følger også, for han kontakter meg KUN om det gjelder sex, og er totalt uinteressert i meg som person, og jeg har tatt opp med han at dette gjør vondt og at jeg ønsker mer kontakt, men det hjelper ikke. Prøver nå å holde meg unna, ikke sett han på 9 dager, og håper jeg klarer å unngå sex til jeg får meg kjæreste. Kan du ikke slenge deg på? Tror dette er skadelig for sjelen vår, underbevisstheten sier jo klart ifra at dette gjør vondt. Anonymkode: f221f...ba4 1
debet91 Skrevet 19. september 2018 #36 Skrevet 19. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skjønner deg Ts. Jeg har en pulevenn, som jeg sliter med å kutte ut da jeg sliter med en viss grad av sexavhengighet og vi har sinnsykt bra sex, og han er omtrent den eneste som gir meg vaginalorgasme. Har bestemt meg for å kutte han ut så mange ganger, men han drar meg inn igjen. Er så deilig og få dekket behovet, og føle meg helt «tømt» etter møte, men jammen står jeg gråtende i dusjen i dagene som følger også, for han kontakter meg KUN om det gjelder sex, og er totalt uinteressert i meg som person, og jeg har tatt opp med han at dette gjør vondt og at jeg ønsker mer kontakt, men det hjelper ikke. Prøver nå å holde meg unna, ikke sett han på 9 dager, og håper jeg klarer å unngå sex til jeg får meg kjæreste. Kan du ikke slenge deg på? Tror dette er skadelig for sjelen vår, underbevisstheten sier jo klart ifra at dette gjør vondt. Anonymkode: f221f...ba4 Fra et biologisk ståsted så gir det mening det du skriver. Kvinner har andre behov enn menn. Grunnen til han gjør som han gjør er at han ikke ønsker å eskalere dette til noe mer enn bare sex. Hvis han begynner å ta interesse for deg som person så kan han få følelser for deg noe som ødelegger opplegget for han. Du gjør helt rett i å holde deg unna. For dette er tydeligvis ikke bra for deg. Jeg heier på deg! Masse klemmer
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #37 Skrevet 19. september 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: På en side trenger jeg sex fordi ingen sex gjør meg gal av frustrasjon (har alltid vært en seksuelt aktiv person) For meg høres det ut som du er sexavhengig. Tenk det på en måte at noen tar en flaske fra en alkoholiker, så blir alkoholikeren frustrert eller sint, ikke sant? Du blir frustrert når du ikke har sex. Du må lære deg å leve uten det - evt prøve å onanere / bruke dildo isteden. Liksom, elsk deg selv før du elsker andre. Anonymkode: ec368...452
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #38 Skrevet 19. september 2018 24 minutter siden, debet91 said: Fra et biologisk ståsted så gir det mening det du skriver. Kvinner har andre behov enn menn. Grunnen til han gjør som han gjør er at han ikke ønsker å eskalere dette til noe mer enn bare sex. Hvis han begynner å ta interesse for deg som person så kan han få følelser for deg noe som ødelegger opplegget for han. Du gjør helt rett i å holde deg unna. For dette er tydeligvis ikke bra for deg. Jeg heier på deg! Masse klemmer Takk Anonymkode: f221f...ba4 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #39 Skrevet 19. september 2018 20 timer siden, FuckUp skrev: Hvorfor i all verden puler du på flere stykker? Hvorfor holder du deg ikke til EN?! Samtidig må jeg si at jeg forundrer meg på dere jenter ( selv om jeg er jente selv ) som velger å være en tømmestasjon for gutter. Ja, sex er digg og du vil ha sex selv, det er digg der og da, men hvordan føler du deg etterpå? Verdifull? Respektert? Viktig? Nei, du sitter nok heller med følelsen av å bli brukt og kun være god nok til å ha sex med, men ikke investere følelser i. Daitingkulturen og synet på sex idag er jo helt fucked up. Det skader faktisk ikke å kun holde seg til onanering som singel! Velger lett det fremfor å ha sex med en dude som driter i meg. I ditt tilfelle er det jo seks stykker! Få deg litt selvrespekt, kjøp deg noe på Kondomeriet og hold deg unna sex til du møter en som er seriøs med deg. Enig! Anonymkode: 0ed98...29a
herzeleid Skrevet 19. september 2018 #40 Skrevet 19. september 2018 (endret) Tror nok veldig mange er skrudd sammen slik at det å være "bruk og kast" for andre gjør noe med selvfølelsen og selvrespekten, og at de færreste kvinner egentlig ønsker å være "den jenta". Antagelig handler det mye om evolusjonen, der de "løse" kvinnenes barn oftere døde som følge av at en enslig mor hadde vanskelig for å forsørge det, og derfor har en nok vanskelig for å flykte fra disse grunnleggende driftene og preferansene, selv om samfunnet prøver å presse en i den retningen. Ellers er det nok greit å ha i bakhodet at om en egentlig ønsker forhold vil adferden en del her skisserer nok gjøre det mye vanskeligere å finne denne. Ikke bare kaster en bort tiden på "tøm og røm", men en risikerer også at han en ønsker et forhold til velger en som ikke har like mye bagasje. Endret 19. september 2018 av herzeleid
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå