Gå til innhold

Liker å ha pulevenner, bare ett problem...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det at jeg føler meg ganske trist og ikke respektert etter at han har gått. På en side trenger jeg sex fordi ingen sex gjør meg gal av frustrasjon (har alltid vært en seksuelt aktiv person) men det er et eller annet som river i hjertet mitt når en jeg har brukt tid med sier etterpå at "vi bare fortsetter å pule så ser vi hva som skjer etter hvert". Nei, jeg er ikke interessert i "se hva som skjer". Da holder vi oss til kun sex .  Så nå har jeg 5-6 pulekompiser. Har aldri kjent på denne tristheten tidligere. Den har kommet med det siste året kanskje og det frustrerer meg. Skulle tro jeg var rimelig herdet fram til nå med alle årene med sex. Har aldri hatt problemer  med å skille sex og det emosjonelle tidligere. Jeg har ikke følelser for sexvennene mine, men kan det være det at jeg knytter meg til dem på et vis likevel?

Noen som skjønner? Må jeg jobbe med selvtilliten min eller hva er det som skjer?

Anonymkode: 3e138...b0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det at jeg føler meg ganske trist og ikke respektert etter at han har gått. På en side trenger jeg sex fordi ingen sex gjør meg gal av frustrasjon (har alltid vært en seksuelt aktiv person) men det er et eller annet som river i hjertet mitt når en jeg har brukt tid med sier etterpå at "vi bare fortsetter å pule så ser vi hva som skjer etter hvert". Nei, jeg er ikke interessert i "se hva som skjer". Da holder vi oss til kun sex .  Så nå har jeg 5-6 pulekompiser. Har aldri kjent på denne tristheten tidligere. Den har kommet med det siste året kanskje og det frustrerer meg. Skulle tro jeg var rimelig herdet fram til nå med alle årene med sex. Har aldri hatt problemer  med å skille sex og det emosjonelle tidligere. Jeg har ikke følelser for sexvennene mine, men kan det være det at jeg knytter meg til dem på et vis likevel?

Noen som skjønner? Må jeg jobbe med selvtilliten min eller hva er det som skjer?

Det kan ikke være at du egentlig ønsker deg en kjæreste da? 

• Liker 10
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har jo ikke bare ett problem.

Høres mer ut som om du prøver å døyve noe intern uro her; ikke dekke et seksuelt behov.

Du trenger litt tenketid for deg selv.

• Liker 13
Skrevet

Hvorfor i all verden puler du på flere stykker? Hvorfor holder du deg ikke til EN?! 

Samtidig må jeg si at jeg forundrer meg på dere jenter ( selv om jeg er jente selv ) som velger å være en tømmestasjon for gutter. Ja, sex er digg og du vil ha sex selv, det er digg der og da, men hvordan føler du deg etterpå? Verdifull? Respektert? Viktig? Nei, du sitter nok heller med følelsen av å bli brukt og kun være god nok til å ha sex med, men ikke investere følelser i. 

Daitingkulturen og synet på sex idag er jo helt fucked up. Det skader faktisk ikke å kun holde seg til onanering som singel! Velger lett det fremfor å ha sex med en dude som driter i meg. I ditt tilfelle er det jo seks stykker! 

Få deg litt selvrespekt, kjøp deg noe på Kondomeriet og hold deg unna sex til du møter en som er seriøs med deg. 

Skrevet
7 minutter siden, himmeloghav skrev:

Det kan ikke være at du egentlig ønsker deg en kjæreste da? 

Jo, jeg gjør jo det. Men med krevende studie og jobb som opptar tid og energi så blir det ikke så mye overskudd til slikt, forhold er jo krevende. Så nå har jeg vært singel i ett år og ser ikke for meg å skulle gå ukesvis uten sex. Blir gæren uten.

Ts

Skrevet
8 minutter siden, visp skrev:

Du har jo ikke bare ett problem.

Høres mer ut som om du prøver å døyve noe intern uro her; ikke dekke et seksuelt behov.

Du trenger litt tenketid for deg selv.

Et emosjonelt og seksuelt behov. Det er mine to sterke drifter. Men når det seksuelle ikke blir dekket så...

En ukes pause hadde ikke vært dumt, vi får se.

Ts

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Et emosjonelt og seksuelt behov. Det er mine to sterke drifter. Men når det seksuelle ikke blir dekket så...

En ukes pause hadde ikke vært dumt, vi får se.

Ts

Ja, men du roter de så veldig inn i hverandre med altfor mange mennesker involvert. Akkurat som om du ikke takler en kvelds stillhet for da kommer tankene.

Jeg mente ikke en uke.

Du har ikke tid til forhold, men å pleie fem-seks "venner" har du tid til?

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, FuckUp skrev:

Hvorfor i all verden puler du på flere stykker? Hvorfor holder du deg ikke til EN?! 

Samtidig må jeg si at jeg forundrer meg på dere jenter ( selv om jeg er jente selv ) som velger å være en tømmestasjon for gutter. Ja, sex er digg og du vil ha sex selv, det er digg der og da, men hvordan føler du deg etterpå? Verdifull? Respektert? Viktig? Nei, du sitter nok heller med følelsen av å bli brukt og kun være god nok til å ha sex med, men ikke investere følelser i. 

Daitingkulturen og synet på sex idag er jo helt fucked up. Det skader faktisk ikke å kun holde seg til onanering som singel! Velger lett det fremfor å ha sex med en dude som driter i meg. I ditt tilfelle er det jo seks stykker! 

Få deg litt selvrespekt, kjøp deg noe på Kondomeriet og hold deg unna sex til du møter en som er seriøs med deg. 

Sex som er digg der og da eller trøstespise sjokolade hvor man føler seg like dritt etterpå? Trening er digg, men det gjør meg bare mer kåt det trenger å få utløp. 

Jeg har datet mange gutter den tiden jeg har vært singel, men det er tidkrevende og tar "altfor lang tid" før man finner den rette.

Har hatt sexleketøy i mange år jeg men det er ikke det samme.

Ts

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, visp skrev:

Ja, men du roter de så veldig inn i hverandre med altfor mange mennesker involvert. Akkurat som om du ikke takler en kvelds stillhet for da kommer tankene.

Jeg mente ikke en uke.

Du har ikke tid til forhold, men å pleie fem-seks "venner" har du tid til?

Jeg pleier ikke disse relasjonene. Jeg møter dem heller ikke hver dag. Hvorfor er det et problem? Du virker mer som du er mer opptatt av å moralisere over at jeg har flere enn 1 pulevenn enn å faktisk hjelpe meg.

Ts

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier ikke disse relasjonene. Jeg møter dem heller ikke hver dag. Hvorfor er det et problem? Du virker mer som du er mer opptatt av å moralisere over at jeg har flere enn 1 pulevenn enn å faktisk hjelpe meg.

Ts

Nei, ble bare imponert over multitaskingen din:)

Om du føler deg trist etter sex med disse, sier det seg selv at noe ikke gjøres helt korrekt. Du trenger litt rom til å tenke.

• Liker 3
Skrevet

Ok. Du har sikkert forstått frem til no og som du skriver, at denne sexen du har med disse pulevennene dine ikke bare fører til å få tilfredsstilt sexbehovet ditt. Det fører til noen negative følelser og tanker hos deg også. 

Sex er noe du kan avvenne deg med i de aller fleste tilfeller. Jeg har vært i din situasjon selv. Holdt meg til én til 2 om gangen. Endte med de følelsene du har no. Jeg gjorde som noen av de over her råder til, å kutte ut sexen. Ja du blir gal en stund, men etterhvert vil behovet bli svakere, selvrespekten vokser og tilslutt skal det mitt til før du vil dele kroppen din med noen. Jeg syns det var verdt det, hvis ikke du ser noe poeng i å forsøke det, så kjør på videre og slutt å klag. Du har velger selv!

Anonymkode: 8b177...7fb

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror at å ha en pulevenn som du faktisk får litt bedre kontakt med enn helt overfladisk kanskje vil hjelpe. Jeg har hatt en fast i 2 år, vi skriver sms og holder kontakt mellom møter, liker hverandre og er glad i hverandre som venner. Men ingen romantiske følelser. Har aldri følt meg som en tømmestasjon eller følt meg tom etterpå. Det du beskriver er jo omtrent 5-6 faste "ONS" det gir dårlig følelse.

Anonymkode: 32bf5...ca8

• Liker 7
Skrevet

Hvilken "hjelp"  er du ute etter da,du må tåle at dette oppleves umoralsk for de fleste,ikke minst for din egen selvrespekt 's skyld...

Anonymkode: ce9b1...49d

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, visp skrev:

Sskdbdsk

Skrevet

Hvilken "hjelp"  er du ute etter da,du må tåle at dette oppleves umoralsk for de fleste,ikke minst for din egen selvrespekt 's skyld...

Anonymkode: ce9b1...49d

Er så enig. Hva forventer man egentlig med å ha 5-6 pulevenner? At det aldri skal ringe noen bjeller?

• Liker 2
Skrevet

Hvis jeg hadde ønsket å bli hånet av fremmede på denne måten så hadde jeg meldt meg på ex on the beach. Ha en god natt dere. 

Ts

Skrevet
22 minutter siden, FuckUp skrev:

Det du trenger er respekt for andre. I din verden så handler sex til syvende og sist om menn om menns nytelse, og det er passe "fucked up" at du ikke klarer å se forbi det. Det er ikke slik at om man har sex for nytelsen så er du en "tømmestasjon" for en mann (for et utrykk! Fy du burde gremmes). 

Jeg har masse verdi og selvrespekt, og heldigvis masse digg sex også - fordi jeg vil. 

Sånn. Så kan du sette deg i et hjørne å fordømme resten av verden alene, ikke kom hit å spy ut eder og galle, takk. 

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg hadde ønsket å bli hånet av fremmede på denne måten så hadde jeg meldt meg på ex on the beach. Ha en god natt dere. 

Ts

Du får råd, men du vil kjøre på videre.Hva forventet du? En trylleformel? Selvfølgelig påpeker folk 5-6 pulekompiser, problemet er at du ikke ser på det som ett problem selv, men klager likevell over de dårlige følelsene du får. Eh? 

• Liker 3
Skrevet

Du får råd, men du vil kjøre på videre.Hva forventet du? En trylleformel? Selvfølgelig påpeker folk 5-6 pulekompiser, problemet er at du ikke ser på det som ett problem selv, men klager likevell over de dårlige følelsene du får. Eh? 

Slutt å mobb meg og la meg være.

Ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å mobb meg og la meg være.

Ts

Det er ikke mobbing. Du tåler bare ikke å høre noe snnet enn det du ønsket å høre ( hva enn dét måtte være)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...