Gjest fitteslikker Skrevet 18. september 2018 #1 Skrevet 18. september 2018 Var/er en tråd her med følgende spørsmålet: hvordan onanere dere (jentene)? Spennende å lese svarene .. ja svært så spennende. Vi begge ble bra innesperret vi.. Vi bare måtte!... Spørsmålet mitt er. Onanerer dere sammen? Onanerer ofte samme med min kjære ... med buksene... ...setter på hver vår stol rett over for hver andre... ...begynner langsomt .. forsiktig... ...øker tempo etter vært.... ... ser på hver andre med intense begjærlige blikk... ...driver og driver.. raskere og raskere... ...er så ubeskrivelig kåte på hverandre... ... Så ..med ett.. kommer vi hver for oss. Allikevel sammen.. ... ...Kom jenta mi, kom sett la oss sette oss ned og.... onaner dere sammen?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #2 Skrevet 19. september 2018 Ja. Skjønner ikke helt hva du er ute etter her? Ikke skjønner jeg hva det lille diktet ditt har med spørsmålet å gjøre, heller. Anonymkode: f7628...c16 5
Ravi70 Skrevet 19. september 2018 #4 Skrevet 19. september 2018 21 minutter siden, eller skrev: Ja. Deilig!!!! Kommer du eller som foreplay?Deilig å sprue på ei jente som kommer!!!
Gjest fitteslikker Skrevet 20. september 2018 #5 Skrevet 20. september 2018 På 19.9.2018 den 16.06, AnonymBruker skrev: Ja. Skjønner ikke helt hva du er ute etter her? Ikke skjønner jeg hva det lille diktet ditt har med spørsmålet å gjøre, heller. Anonymkode: f7628...c16 For de fleste er onani noe personlig og privat. Det betyr at når du onanere med partneren din, «viser» du han/henne «hele deg». Fordi det er så intimt, er det mange som ikke tør. Når jeg og min kjære sitter og gjør det sammen nyter vi det begge to hemningsløst. Det lille «diktet er bare et for å fortelle hvor deilig det er, hvis man bare tør. Tør å trå over den terskelen det for mange er.
Rotemor Skrevet 21. september 2018 #7 Skrevet 21. september 2018 20 timer siden, fitteslikker skrev: For de fleste er onani noe personlig og privat. Det betyr at når du onanere med partneren din, «viser» du han/henne «hele deg». Fordi det er så intimt, er det mange som ikke tør. Når jeg og min kjære sitter og gjør det sammen nyter vi det begge to hemningsløst. Det lille «diktet er bare et for å fortelle hvor deilig det er, hvis man bare tør. Tør å trå over den terskelen det for mange er. Hvorfor skulle man ikke våge det? Jeg ser ikke at det er en terskel for folk flest. Man onanerer jo hverandre. 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #8 Skrevet 21. september 2018 Onanerer sammen. Hver for oss. Bare den ene mens den andre hjelper til eller koser på erigene soner, putter tissen i munnen eller slikker. Med eller uten hjelpemidler. Sex er så mye mer enn bare penetrering, inn og ut, inn og ut. Men ikke satt oss i stoler slik. Det bare skjer i sofaen, senga, når vi står og kliner, i dusjen. Helt naturlig og ufarlig godt. Anonymkode: 1f031...f48
boblevann Skrevet 21. september 2018 #9 Skrevet 21. september 2018 2 timer siden, Rotemor skrev: Hvorfor skulle man ikke våge det? Jeg ser ikke at det er en terskel for folk flest. Man onanerer jo hverandre. Enig. Hvorfor er det mer privat å onanere sammen/hjelpe hverandre - enn å ha sex? For min del er det i hvert fall omvendt. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #10 Skrevet 11. oktober 2018 På 18.9.2018 den 23.09, fitteslikker skrev: Var/er en tråd her med følgende spørsmålet: hvordan onanere dere (jentene)? Spennende å lese svarene .. ja svært så spennende. Vi begge ble bra innesperret vi.. Vi bare måtte!... Spørsmålet mitt er. Onanerer dere sammen? Onanerer ofte samme med min kjære ... med buksene... ...setter på hver vår stol rett over for hver andre... ...begynner langsomt .. forsiktig... ...øker tempo etter vært.... ... ser på hver andre med intense begjærlige blikk... ...driver og driver.. raskere og raskere... ...er så ubeskrivelig kåte på hverandre... ... Så ..med ett.. kommer vi hver for oss. Allikevel sammen.. ... ...Kom jenta mi, kom sett la oss sette oss ned og.... onaner dere sammen? Hva vil du fram til? Anonymkode: 7fa12...009
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå