Gå til innhold

Her er tips til dere andre damene

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg kom over Matthew Hussey i dag og valgte å laste ned e-boken hans "How to get the guy" på google play. Det angrer jeg ikke på! Jeg er 1/3 ut i boken og føler selvtilliten har økt flere hakk allerede. Når jeg nå snart skal be ut "the man" på date skal jeg tenke som M.H. mener man bør: Jeg er en selvstendig dame med høy egenverdi og med høye standarder. Jeg skal bare be han med ut for å se om han når opp til mine ønsker. Haha, satt på spissen, men det der funker altså. Ikke legge for mye i det, ikke gå til grunne ved et avslag. Yes, det er han jeg vil ha, men om han ikke vil ha meg, so be it. Nå gleder jeg meg bare til å gjøre det. :) 

Boka handler ikke bare om sjekking av en utvalgt, men hvordan finner man seg en å sjekke i det hele tatt.

https://play.google.com/store/books/details/Matthew_Hussey_Get_the_Guy?id=6M9Mu2saGhUC

Han har noen youtube videoer også. Noe av greiene hans der er jo litt diskutable og kan tolkes som om han mener man skal spille og lire av seg tillærte fraser for å tekkes menn. Men ut fra boka ser det virkelig ut som han mener du bare skal være den beste utgaven av deg selv, tenke godt om deg selv og ikke "spille" bare tenk litt gjennom hva du sier og gjør. Man trenger jo ikke følge alt blindt, men trekke ut det man selv synes er innafor. 

Endret av McMary
Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt kleint. det viser bare hvor tåpelige kvinner er som må ha en bok for å vite "how to get him". 

Hvordan gjør man det med en som bor langt, langt unna? som jeg egentlig bare føler det er dødfødt å prøve med? 

Anonymkode: f9b45...739

Skrevet (endret)

Hvorfor er det tåpelig? Det er nok av spørsmål her inne om hvordan man skal gå frem. Det sosiale spillet og sjekking kan være vanskelig for mange, og superlett for andre. Det var et tips til de som trenger litt input, som meg, ikke de som er naturlige talenter på området. Jeg ble sammen min eksmann som tenåring og har aldri egentlig vært i gamet, så jeg følte jeg trengte en kickstart og litt hjelp nå som nervene meldte seg. :) 

Endret av McMary
  • Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet

Stå på du ts :) Alle har godt av å øke sin bevissthet og kunnskap rundt disse temaene.

Skrevet

Grunnsynet er vel at jo mer selvverd en føler, jo bedre en sjansene for å finne noen som verdsetter en like mye. Personlig har jeg erfart at det stemmer, men av og til dukker det opp menn som vekker gamle dynamikker til live igjen. Da er det å avslutte veldig viktig for å bevare og bygge videre på selvrespekten. 

En annen datingcoach jeg liker er Clayton Olson Coaching. Han går litt mer i dybden på ting enn Matthew gjør. 

Anonymkode: 09a3e...30f

• Liker 1
Skrevet

Kjærlighet  er ikke et spill, vær dere selv og ha selvtillit, vær ærlige og åpne  med dere selv og den andre ang følelser. 

Spilling gir deg kanskje interesserte menn som vil vinne deg over men det er ikke sånn man får kjæreste. Løper mannen fordi du viser følelser og forteller hva du vil så er han uansett ikke klar for noe kjæreste og ville vært bortkastet tid å date uansett. 

Anonymkode: 34ed3...a28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...