AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #1 Del Skrevet 18. september 2018 Jeg har en strikkeoppskrift til en genser som er på engelsk. Jeg er ganske fersk i strikkegamet og må innrømme jeg forstår lite av denne oppskrifta. Er det noen som kan oversette? Anonymkode: 19617...74f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 18. september 2018 #2 Del Skrevet 18. september 2018 Her en grei oversikt som jeg bruker https://www.strikkeoppskrift.com/engelske-ord-og-uttrykk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #3 Del Skrevet 18. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en strikkeoppskrift til en genser som er på engelsk. Jeg er ganske fersk i strikkegamet og må innrømme jeg forstår lite av denne oppskrifta. Er det noen som kan oversette? Anonymkode: 19617...74f Anonymkode: b1a6a...794 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheGirlWhoWaited Skrevet 18. september 2018 #4 Del Skrevet 18. september 2018 Jeg kan hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå