AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #1 Skrevet 18. september 2018 ... sagt til ei jente at du ikke ville spille noe spill, svart bekreftende på at du ønsket å møtes igjen og fortsatt å snappe nå og da med henne dersom du ikke lenger var interessert etter første date? Altså; Hadde du holdt på slik av ren høflighet? Anonymkode: c75b3...379
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #3 Skrevet 18. september 2018 Mange som gjør det Anonymkode: d87ba...e1d 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #4 Skrevet 18. september 2018 Ikke overtenk a. Anonymkode: bdc37...ea8
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #5 Skrevet 18. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke overtenk a. Anonymkode: bdc37...ea8 Mener du at jeg legger for mye i det han har sagt og gjør/har gjort, eller at jeg krisetenker når jeg tenker at han ikke mener det han sier? Anonymkode: c75b3...379
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #6 Skrevet 18. september 2018 Er han interessert så tar han faktisk initiativ til nytt treff. Anonymkode: 48df2...143
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #7 Skrevet 18. september 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er han interessert så tar han faktisk initiativ til nytt treff. Anonymkode: 48df2...143 Ja, men da må jo først muligheten by seg. Nå er han utenlands. Spørsmålet mitt er jo om det han har sagt er høflighetsfraser eller noe jeg kan stole på. Jeg mistenker forresten at du er dame. Anonymkode: c75b3...379
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #8 Skrevet 18. september 2018 2 timer siden, Jr.Garcon skrev: Nei? Du kan jo ikke svare for alle, men godt å se at i hvert fall du ikke skjønner greia. Daten virker veldig ærlig og oppriktig, og jeg skjønner ikke hvorfor han skulle fortsette å snappe til meg (ikke veldig hyppig, men dog. Viser ting som skjer i livet. For det meste går det i jobb tror jeg) om han ikke ville holde kontakten. Har ei venninne som mener menn sier sånn og gjør sånn, men håper at dama skal ta hintet om at de ikke er interessert allikevel. Er så stressende å vente på en eventuell ny date. Anonymkode: c75b3...379
Jr.Garcon Skrevet 18. september 2018 #9 Skrevet 18. september 2018 (endret) 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo ikke svare for alle, men godt å se at i hvert fall du ikke skjønner greia. Daten virker veldig ærlig og oppriktig, og jeg skjønner ikke hvorfor han skulle fortsette å snappe til meg (ikke veldig hyppig, men dog. Viser ting som skjer i livet. For det meste går det i jobb tror jeg) om han ikke ville holde kontakten. Har ei venninne som mener menn sier sånn og gjør sånn, men håper at dama skal ta hintet om at de ikke er interessert allikevel. Er så stressende å vente på en eventuell ny date. Anonymkode: c75b3...379 Nei for alle rare menn kan jeg ikke svare Nei, for meg høres det helt spinnvilt ut å si og gjøre de tinga hvis man IKKE vil møtes igjen. Det er jo slemt og veldig unødvendig for begge parter. Jeg syns du skal gå ut fra at en person mener det han sier/gjør å så heller bli skuffet om det viser seg at han er en gjøk. Det er jo ikke du som er dum/bør føle deg dum hvis du går ut fra at folk mener det de sier. Begynner man først å spekulere i alt mulig sånn så blir det kaos Da tror jeg du fort kan jage bort ordentlige menn også - altså hvis jeg må drive å kverulere og overbevise om at når jeg sier "JA, vil se deg igjen! Wow du var flott. Neste uke kanskje?" så mener jeg det, da mister jeg interessen. Dating er stress, enig Endret 18. september 2018 av Jr.Garcon
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #10 Skrevet 18. september 2018 best å hoppe av tidligst mulig. Anonymkode: a6f67...cc2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #11 Skrevet 18. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: best å hoppe av tidligst mulig. Anonymkode: a6f67...cc2 Hæ? Anonymkode: c75b3...379
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå