Trampe Skrevet 16. mars 2005 #1 Skrevet 16. mars 2005 Er det noen som har erfaring med smerter etter samleie? Av og til får jeg smerter som kan minne om veldig sterke menssmerter. Finner ikke sammenhengen - ingen spesielle tidspunkter eller stillinger som gir det. Får jeg vondt i kveld, tro... Nå begynner jeg å bli lei! Flere som har det slik eller har hatt det? Å slutte med slike aktiviteter er jo VELDIG uaktuelt... :hår:
Tinge_Ling Skrevet 16. mars 2005 #2 Skrevet 16. mars 2005 Har du tenkt på å kontakte lege? KAn jo være noe som trengs behandling......?
Trampe Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2005 Har vært hos lege ja, har ingen sykdommer eller noe som er unaturlig på noen måter. Han mente det måtte være at det gikk for hardt for seg men det kan da ikke stemme det.... skjer bare av og til! Rare greier...
Angelizer Skrevet 17. mars 2005 #4 Skrevet 17. mars 2005 Ei venninne av meg ble fortalt av legen at det var helt vanlig å ha smerter i underlivet innimellom. Uavhengig av mens osv. Var bare sånn det var visstnok.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 17. mars 2005 #5 Skrevet 17. mars 2005 Orgasme kan gi noe som likner menssmerter, dette fordi livmoren trekker seg sammen.
Ephemera Skrevet 17. mars 2005 #6 Skrevet 17. mars 2005 Det slo meg at det kan høres ut som endometriose http://www.lommelegen.no/art/art1157.asp Men siden du har vært hos legen, regner jeg med at han har sjekket det?
Trampe Skrevet 17. mars 2005 Forfatter #7 Skrevet 17. mars 2005 Tak for linken! Det hørtes skummelt ut... Men det skal vel oppdages under en ultralydundersøkelse - og legen min har ikke sagt at noe er galt. Smertene kommer bare av og til - dvs en eller to ganger i måneden eller noe sånt. Ikke er jeg over 30 heller... men alt er jo verdt å undersøke. Skal spørre han!
Suzy Skrevet 18. mars 2005 #8 Skrevet 18. mars 2005 Du har ikke smerter i forbindelse med eggløsning da? Det kan gi meg lit uforklarlige "vondter" av og til. Endometriose er ikke skummelt, men kan være ganske plagsomt, så om du ikke har fått utelukket det så ville jeg tatt en tur til legen igjen og spurt om han kunen se særskilt på det...
Trampe Skrevet 18. mars 2005 Forfatter #9 Skrevet 18. mars 2005 p-pillene stopper eggløsninga...håper jeg ihvertfall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå