AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #1 Skrevet 18. september 2018 I disse siste dagene har jeg blødd noe sykt etter jeg har vært å lagt ut en kabel. Sorry, vet det er ekkelt, men begynner å bli bekymret. Det drypper blod, er ikke små mengder heller. Masse blod på papiret, kan tørke og tørke, tar ikke slutt. har skjedd tidligere, men jeg har da ignorert det pga var så lite. Har skjedd i perioder etter jeg fikk mitt første barn i 2015. Husker det var veldig mye blod i starten også, men min mor sa det er ikke farlig. Jeg vet at d kom fra rumpa då også. Fikk vondt da jeg bæsjet. Hva kan dette være? Er jo slik fortsatt, og vi er nå i 2018!! Anonymkode: adfa2...1e9
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #3 Skrevet 18. september 2018 Innvendige hemoroider kan gi blødninger, som både drypper og renner når du sitter på do. De blir ofte trigget når man har avføring, så sant de ikke har fått grodd skikkelig. Så da renner det på nytt. Jeg sliter også med det. Men absolutt lurt å gå til legen og få sjekket at det faktisk er en hemoroide. Da blir du henvist videre og ting tar nok litt tid. Man kan også få satt strikk på hemoroiden slik at den mister blodtilførselen og dør. Men om det er en hemoroide så er ikke de farlige, selv om de blør. Det kan være skummelt når det faktisk renner blod, men det er ikke farlig. Anonymkode: fa75d...8c4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #4 Skrevet 18. september 2018 Innvendige hemoroider kan blø ganske mye, så trolig er det det, men veldig lurt å ta en tur til legen for en sjekk. Anonymkode: 00c0e...230 1
Gjest Bøff Eløff Skrevet 18. september 2018 #5 Skrevet 18. september 2018 Kreft eller hemorider. Dra til legen.
BenedikteHA89 Skrevet 18. september 2018 #6 Skrevet 18. september 2018 hemoroider tipper jeg. Men sjekk det. Det kan være noe farligere og men ville ikke bekymret meg for mye for det ennå.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #7 Skrevet 18. september 2018 Sannsynligvis er det hemoroider, men du bør likevel dra til legen. Slik blødning er et av de få symptomene man får på tarmkreft før det er blitt for alvorlig, og må derfor tas seriøst. Du trenger ikke være bekymret, for det er sannsynligvis ikke kreft, men dra til legen likevel for å være trygg. Anonymkode: 4cbe0...d16 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #8 Skrevet 18. september 2018 Off skal bestille time til lege med engang imorgen! Er bare 20 år, så tviler på kreft, men er jo best å sjekke. Noen får jo kreft i tidlig alder 😕 Anonymkode: adfa2...1e9
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #9 Skrevet 18. september 2018 Nå ble jeg veldig redd. Fant dette: https://www.lommelegen.no/kreft/livmorhalskreft/artikkel/analkreft/68927013 og har tillegg HPV virus... Kjenner på samme symptomer også Anonymkode: adfa2...1e9
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #10 Skrevet 18. september 2018 Har jo hatt de over lengre tid, og er ofte veldig trøtt. Det har kommet nå det siste året+, at jeg er trøtt hele dagen egentlig... smerte, kløe og blødning også HPV virus er så mye som tyder på kreft er så redd for å ta cellebehandling. Tror jeg heller ville hatt droppet det faktisk Anonymkode: adfa2...1e9
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #11 Skrevet 18. september 2018 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har jo hatt de over lengre tid, og er ofte veldig trøtt. Det har kommet nå det siste året+, at jeg er trøtt hele dagen egentlig... smerte, kløe og blødning også HPV virus er så mye som tyder på kreft er så redd for å ta cellebehandling. Tror jeg heller ville hatt droppet det faktisk Anonymkode: adfa2...1e9 Ikke ta sorgene på forskudd nå. At du er trøtt kan ha mange andre årsaker. Om du blør mye når du er på do så kan det også være jernmangel. Og hemoroider gir smerte, kløe og blødning. Gå til legen og få det avklart. Ikke tenk så negativt. Anonymkode: fa75d...8c4
Punhunter Skrevet 18. september 2018 #12 Skrevet 18. september 2018 Blod fra ræven er en grei tommelfingerregel at man bør dra en tur til legen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå