Gå til innhold

Profil på Tinder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har bestemt meg for å opprette profil på Tinder. Hva bør en huske på? Hvilke bilder bør en ha? Har veninner som er pene åse til men sier det ikke er kjempe mye treff. Er litt skeptisk men tenkte å prøve. :)

Anonymkode: b02bc...219

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velg bilder der du ikke prøver altfor hardt å se bra ut.. det synes så godt

Oppretter su profilen fordi du vil møte noen eller bare sex?

Skrevet

Match.com er bedre for forhold:)

Anonymkode: 89442...c56

Skrevet

Prøv å bruke mest mulig naturlig pene bilder.....selv har jeg bilde av meg selv med håret opp i hestehale og null sminke.

I tillegg, skrive en profiltekst, en som ikke er kjedelig eller lik alle andres. Skriv noe som beskriver deg selv, gjerne med en liten snert.

Lykke til.

Skrevet

-Ikke fyll bioen med slike små bilde-ting. Nei, det teller ikke som "å ha skrevet noe i bioen". Skriv isteden hobbyer/ting som du liker å gjøre.

-Ikke ha flere bilder som er nærmest identiske, f.eks. med samme kameravinkel og posering/ansiktsuttrykk

-Ikke ha bilder som kun viser halve ansiktet, eller som er fulle av korn

-Ikke tullebilder med rare grimaser

-Ikke mange bilder hvor du er sammen med venninner, da det er vanskelig å si hvilken person som er deg

-Ha minst et bilde som viser ansiktet skikkelig, og et bilde som viser kroppsfiguren er også greit

• Liker 3
Skrevet
På 19.9.2018 den 13.53, Milanos skrev:

Velg bilder der du ikke prøver altfor hardt å se bra ut.. det synes så godt

Oppretter su profilen fordi du vil møte noen eller bare sex?

Ikke sex men møte noen

Skrevet
På 19.9.2018 den 14.03, AnonymBruker skrev:

Match.com er bedre for forhold:)

Hadde ikke tenkt å betale for å se et bilde av den jeg skriver med

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sex men møte noen

Hmm.. Greia med tinder er at det virker som at alle er der kun for sex og da blir det vanskelig å møte noen uten å være usikker på hva slags forhåpninger den andre har.

Har vært på tinder en stund og har en god del matcher. De aller fleste som starter en samtale spør om ting som får dem til å virke veldig interessert i deg, sånn uavhengig av hvilke bilder man har på profilen sin hvis du skjønner hva jeg mener? Men så er de i bunn og grunn bare ute etter et ligg. 

Det er det som er så dumt med sånne datingapper, for man kan bare dømme etter hvordan man ser ut.. 

Skrevet
22 minutter siden, Milanos skrev:

Hmm.. Greia med tinder er at det virker som at alle er der kun for sex og da blir det vanskelig å møte noen uten å være usikker på hva slags forhåpninger den andre har.

Har vært på tinder en stund og har en god del matcher. De aller fleste som starter en samtale spør om ting som får dem til å virke veldig interessert i deg, sånn uavhengig av hvilke bilder man har på profilen sin hvis du skjønner hva jeg mener? Men så er de i bunn og grunn bare ute etter et ligg. 

Det er det som er så dumt med sånne datingapper, for man kan bare dømme etter hvordan man ser ut.. 

Det er sant. Dumt det er slik. Hvilke type bilder har du? Ser mange sier skriv noe. På tinder vet ikke helt om tekst er en ide

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant. Dumt det er slik. Hvilke type bilder har du? Ser mange sier skriv noe. På tinder vet ikke helt om tekst er en ide

Hmm litt vanskelig å forklare kanskje, men har et par bilder med noen venninner også har jeg noen bilder bare av meg selv. Har prøvd å ikke tenke for mye på hvilke bilder jeg har, da blir det fort vanskelig heh

Mener du den "om meg"? jeg har ikke skrevet noe der selv, men ser flere som har det og synes fort det kan bli litt kleint hvis man tar den for seriøst og skriver hele livshistorien sin. Du kan jo koble til instagram og spotify da, da får man litt mer inside

Skrevet
6 minutter siden, Milanos skrev:

Hmm litt vanskelig å forklare kanskje, men har et par bilder med noen venninner også har jeg noen bilder bare av meg selv. Har prøvd å ikke tenke for mye på hvilke bilder jeg har, da blir det fort vanskelig heh

Mener du den "om meg"? jeg har ikke skrevet noe der selv, men ser flere som har det og synes fort det kan bli litt kleint hvis man tar den for seriøst og skriver hele livshistorien sin. Du kan jo koble til instagram og spotify da, da får man litt mer inside

Sant det får prøve seg frem med bilder og se😉 Enig, kan fort bli litt klisje om det står formye og en gidder ikke å lese..

Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sant det får prøve seg frem med bilder og se😉 Enig, kan fort bli litt klisje om det står formye og en gidder ikke å lese..

Det er litt det samme som instagram. Står det for mye i bioen så synes hvertfall jeg det er litt kleint

Noe annet du kan gjøre er jo å sette interessen på kvinner, ikke menn, så kan du se hvordan de har profilene sine! Husker jeg gjorde det en gang, ble litt inspirert da altså

Endret av Milanos
  • Liker 1
Skrevet

Tinder relatert: Hvorfor må man legge inn  telefonnummer på tinder nå og er det noen vei utenom dette? Ikke funnet noen mulighet til å hoppe over trinnet eller få det vekk selvom jeg restarter appen. Ble singel i går så trenger å få opp håpet litt og browse litt på utvalget! 

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tinder relatert: Hvorfor må man legge inn  telefonnummer på tinder nå og er det noen vei utenom dette? Ikke funnet noen mulighet til å hoppe over trinnet eller få det vekk selvom jeg restarter appen. Ble singel i går så trenger å få opp håpet litt og browse litt på utvalget! 

Prøv å koble til via fb

Skrevet

Ikke bruk Snapchat-filtre. Er du veldig overvektig så er det sleipt å bruke selfies tatt ovenfra og kun ansiktet i frame. Har du bare et ansiktsuttrykk så holder det med et bilde.

Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet (endret)

1) Ikke skriv sånn: "Bare ute etter ONS? Sveip til venstre!" Det får det bare til å virke som at du har brent deg på det en million ganger før. 

2) Dropp sånne "sveip til venstre!"-greier i det hele tatt. Det får deg til å fremstå så gretten.

3) Ikke ha sånne "sjekk deg!" - logoer på bildene dine. Se punkt 1.

4) Ha profiltekst. Ingen profiltekst = overfladisk. Og ikke bruk kun emojis i "teksten", det er kun for folk med lav intelligens.

Endret av HerrBæsjerumpehull
Skrevet
På 20.9.2018 den 18.39, AnonymBruker skrev:

Prøv å koble til via fb

Har gjort det men neste steg er "legg inn telefonnummer" , aldri sett dette før så sannsynligvis i ny versjon av appen. Finner ingen mulighet til å hoppe over steget, og det står også at telefonnummeret vil kobles opp mot Facebook og det er jeg overhodet ikke interessert i 😖

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har gjort det men neste steg er "legg inn telefonnummer" , aldri sett dette før så sannsynligvis i ny versjon av appen. Finner ingen mulighet til å hoppe over steget, og det står også at telefonnummeret vil kobles opp mot Facebook og det er jeg overhodet ikke interessert i 😖

Prøv Happn I stede da

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv Happn I stede da

Er ikke den enda mer useriøs enn tinder? Er det kjekkere menn der? :)

Skrevet

Er jo de samme overalt😉. Du får opp de du har oasdert. Funker ikke en app orøven annen

På 23.9.2018 den 1.54, AnonymBruker skrev:

Er ikke den enda mer useriøs enn tinder? Er det kjekkere menn der? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...