AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #1 Skrevet 18. september 2018 Har bestemt meg for å opprette profil på Tinder. Hva bør en huske på? Hvilke bilder bør en ha? Har veninner som er pene åse til men sier det ikke er kjempe mye treff. Er litt skeptisk men tenkte å prøve. Anonymkode: b02bc...219
Milanos Skrevet 19. september 2018 #2 Skrevet 19. september 2018 Velg bilder der du ikke prøver altfor hardt å se bra ut.. det synes så godt Oppretter su profilen fordi du vil møte noen eller bare sex?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #3 Skrevet 19. september 2018 Match.com er bedre for forhold:) Anonymkode: 89442...c56
Helado Skrevet 19. september 2018 #4 Skrevet 19. september 2018 Prøv å bruke mest mulig naturlig pene bilder.....selv har jeg bilde av meg selv med håret opp i hestehale og null sminke. I tillegg, skrive en profiltekst, en som ikke er kjedelig eller lik alle andres. Skriv noe som beskriver deg selv, gjerne med en liten snert. Lykke til.
QuestionEverything Skrevet 19. september 2018 #5 Skrevet 19. september 2018 -Ikke fyll bioen med slike små bilde-ting. Nei, det teller ikke som "å ha skrevet noe i bioen". Skriv isteden hobbyer/ting som du liker å gjøre. -Ikke ha flere bilder som er nærmest identiske, f.eks. med samme kameravinkel og posering/ansiktsuttrykk -Ikke ha bilder som kun viser halve ansiktet, eller som er fulle av korn -Ikke tullebilder med rare grimaser -Ikke mange bilder hvor du er sammen med venninner, da det er vanskelig å si hvilken person som er deg -Ha minst et bilde som viser ansiktet skikkelig, og et bilde som viser kroppsfiguren er også greit 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #6 Skrevet 20. september 2018 På 19.9.2018 den 13.53, Milanos skrev: Velg bilder der du ikke prøver altfor hardt å se bra ut.. det synes så godt Oppretter su profilen fordi du vil møte noen eller bare sex? Ikke sex men møte noen Anonymkode: b02bc...219
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #7 Skrevet 20. september 2018 På 19.9.2018 den 14.03, AnonymBruker skrev: Match.com er bedre for forhold:) Anonymkode: 89442...c56 Hadde ikke tenkt å betale for å se et bilde av den jeg skriver med Anonymkode: b02bc...219 1
Milanos Skrevet 20. september 2018 #8 Skrevet 20. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke sex men møte noen Anonymkode: b02bc...219 Hmm.. Greia med tinder er at det virker som at alle er der kun for sex og da blir det vanskelig å møte noen uten å være usikker på hva slags forhåpninger den andre har. Har vært på tinder en stund og har en god del matcher. De aller fleste som starter en samtale spør om ting som får dem til å virke veldig interessert i deg, sånn uavhengig av hvilke bilder man har på profilen sin hvis du skjønner hva jeg mener? Men så er de i bunn og grunn bare ute etter et ligg. Det er det som er så dumt med sånne datingapper, for man kan bare dømme etter hvordan man ser ut..
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #9 Skrevet 20. september 2018 22 minutter siden, Milanos skrev: Hmm.. Greia med tinder er at det virker som at alle er der kun for sex og da blir det vanskelig å møte noen uten å være usikker på hva slags forhåpninger den andre har. Har vært på tinder en stund og har en god del matcher. De aller fleste som starter en samtale spør om ting som får dem til å virke veldig interessert i deg, sånn uavhengig av hvilke bilder man har på profilen sin hvis du skjønner hva jeg mener? Men så er de i bunn og grunn bare ute etter et ligg. Det er det som er så dumt med sånne datingapper, for man kan bare dømme etter hvordan man ser ut.. Det er sant. Dumt det er slik. Hvilke type bilder har du? Ser mange sier skriv noe. På tinder vet ikke helt om tekst er en ide Anonymkode: b02bc...219
Milanos Skrevet 20. september 2018 #10 Skrevet 20. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er sant. Dumt det er slik. Hvilke type bilder har du? Ser mange sier skriv noe. På tinder vet ikke helt om tekst er en ide Anonymkode: b02bc...219 Hmm litt vanskelig å forklare kanskje, men har et par bilder med noen venninner også har jeg noen bilder bare av meg selv. Har prøvd å ikke tenke for mye på hvilke bilder jeg har, da blir det fort vanskelig heh Mener du den "om meg"? jeg har ikke skrevet noe der selv, men ser flere som har det og synes fort det kan bli litt kleint hvis man tar den for seriøst og skriver hele livshistorien sin. Du kan jo koble til instagram og spotify da, da får man litt mer inside
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #11 Skrevet 20. september 2018 6 minutter siden, Milanos skrev: Hmm litt vanskelig å forklare kanskje, men har et par bilder med noen venninner også har jeg noen bilder bare av meg selv. Har prøvd å ikke tenke for mye på hvilke bilder jeg har, da blir det fort vanskelig heh Mener du den "om meg"? jeg har ikke skrevet noe der selv, men ser flere som har det og synes fort det kan bli litt kleint hvis man tar den for seriøst og skriver hele livshistorien sin. Du kan jo koble til instagram og spotify da, da får man litt mer inside Sant det får prøve seg frem med bilder og se😉 Enig, kan fort bli litt klisje om det står formye og en gidder ikke å lese.. Anonymkode: b02bc...219
Milanos Skrevet 20. september 2018 #12 Skrevet 20. september 2018 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sant det får prøve seg frem med bilder og se😉 Enig, kan fort bli litt klisje om det står formye og en gidder ikke å lese.. Anonymkode: b02bc...219 Det er litt det samme som instagram. Står det for mye i bioen så synes hvertfall jeg det er litt kleint Noe annet du kan gjøre er jo å sette interessen på kvinner, ikke menn, så kan du se hvordan de har profilene sine! Husker jeg gjorde det en gang, ble litt inspirert da altså Endret 20. september 2018 av Milanos 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #13 Skrevet 20. september 2018 Tinder relatert: Hvorfor må man legge inn telefonnummer på tinder nå og er det noen vei utenom dette? Ikke funnet noen mulighet til å hoppe over trinnet eller få det vekk selvom jeg restarter appen. Ble singel i går så trenger å få opp håpet litt og browse litt på utvalget! Anonymkode: 89442...c56
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #14 Skrevet 20. september 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tinder relatert: Hvorfor må man legge inn telefonnummer på tinder nå og er det noen vei utenom dette? Ikke funnet noen mulighet til å hoppe over trinnet eller få det vekk selvom jeg restarter appen. Ble singel i går så trenger å få opp håpet litt og browse litt på utvalget! Anonymkode: 89442...c56 Prøv å koble til via fb Anonymkode: b02bc...219
debet91 Skrevet 20. september 2018 #15 Skrevet 20. september 2018 Ikke bruk Snapchat-filtre. Er du veldig overvektig så er det sleipt å bruke selfies tatt ovenfra og kun ansiktet i frame. Har du bare et ansiktsuttrykk så holder det med et bilde.
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 20. september 2018 #16 Skrevet 20. september 2018 (endret) 1) Ikke skriv sånn: "Bare ute etter ONS? Sveip til venstre!" Det får det bare til å virke som at du har brent deg på det en million ganger før. 2) Dropp sånne "sveip til venstre!"-greier i det hele tatt. Det får deg til å fremstå så gretten. 3) Ikke ha sånne "sjekk deg!" - logoer på bildene dine. Se punkt 1. 4) Ha profiltekst. Ingen profiltekst = overfladisk. Og ikke bruk kun emojis i "teksten", det er kun for folk med lav intelligens. Endret 20. september 2018 av HerrBæsjerumpehull
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #17 Skrevet 22. september 2018 På 20.9.2018 den 18.39, AnonymBruker skrev: Prøv å koble til via fb Anonymkode: b02bc...219 Har gjort det men neste steg er "legg inn telefonnummer" , aldri sett dette før så sannsynligvis i ny versjon av appen. Finner ingen mulighet til å hoppe over steget, og det står også at telefonnummeret vil kobles opp mot Facebook og det er jeg overhodet ikke interessert i 😖 Anonymkode: 89442...c56
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #18 Skrevet 22. september 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har gjort det men neste steg er "legg inn telefonnummer" , aldri sett dette før så sannsynligvis i ny versjon av appen. Finner ingen mulighet til å hoppe over steget, og det står også at telefonnummeret vil kobles opp mot Facebook og det er jeg overhodet ikke interessert i 😖 Anonymkode: 89442...c56 Prøv Happn I stede da Anonymkode: b02bc...219
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #19 Skrevet 22. september 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv Happn I stede da Anonymkode: b02bc...219 Er ikke den enda mer useriøs enn tinder? Er det kjekkere menn der? Anonymkode: 89442...c56
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #20 Skrevet 24. september 2018 Er jo de samme overalt😉. Du får opp de du har oasdert. Funker ikke en app orøven annen På 23.9.2018 den 1.54, AnonymBruker skrev: Er ikke den enda mer useriøs enn tinder? Er det kjekkere menn der? Anonymkode: 89442...c56 Anonymkode: b02bc...219
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå