Gå til innhold

Merkelig fyr.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var på jobb og ble spurt om jeg ville ta en kaffe med (kunde) Jeg var redd forbi virke avvisende, veldig ubehagelig situasjon når man er på jobb, så jeg sa at det kan vi sikkert. Så ba han meg skrive ned telefon nummeret mitt. Ennå mere satt ut gjorde jeg det.. å nå ringer han i ett og sender meldinger. Har pratet litt med han på telefon for jeg klarer ikke avvise, men tenker at jeg må gjøre det snart. Jeg føler han er en smule creepy, spør og graver om alt. Når han ringer så må han hele tiden ringe meg opp igjen. Eksempler er at han venter en telefon, eller at han skal spise nå, gå på do, klesvasken er ferdig osv. Han ringer alltid opp igjen, men så sier han at han må ordne noe igjen å ringer meg snart opp igjen. Jeg syntes det er merkelig. Sånn har han holdt på hver dag og hver gang han ringer. Vi rekker prate i 1 min før han må legge på også ringer han opp 15 min senere. Hva er det forno? Aldri opplevd noen som holder på sånn. Jeg har litt dårlig magefølelse på han og ønsker ikke treffe han, men i frykt for å være avvisende sier jeg ja og setter meg selv i en vanskelig situasjon. Jeg skulle bare sagt at jeg hadde type, den dagen han ba meg ut, men det var ikke i tankene mine engang. 

Anonymkode: 62099...fc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kan du nesten takke deg selv for at det har gått såpass langt. Hvis du ikke er interessert i han, så må du fortelle han det med en gang. 

• Liker 6
Skrevet

Du må bli flinkere til å si nei. Jeg pleier bare å si nei takk og at jeg ikke kan date kunder.

Anonymkode: 4950a...998

• Liker 8
Skrevet

Hvis han ringer opp etc. er min første tanke at han er nervøs, og at det kanskje føles enklere å ringe om han kan «bryte» fort. Ut over det er det vel ikke merkelig at han ringer? Han ba deg ut, du sa ja.

Skrevet

Bare send en melding å si at Du beklager dette blir litt mye og krevende for deg og du tror ikke dere passer sammen , men lykke til videre 

Anonymkode: 6725a...f8d

• Liker 3
Skrevet
12 timer siden, nordlending skrev:

Hvis han ringer opp etc. er min første tanke at han er nervøs, og at det kanskje føles enklere å ringe om han kan «bryte» fort. Ut over det er det vel ikke merkelig at han ringer? Han ba deg ut, du sa ja.

Ikke rart han ringer nei. Men merkelig at han kun prater 30 sek - 1 min før han sier "Jeg venter en telefon. Ringer deg opp igjen" sånn gjør han hver gang. Så går det 20 min ca så ringer han igjen, vi prater 1 min og så sier han nok en gang "men du jeg må legge på, må henge opp klesvasken, ringer deg opp. Hadet" så 15 min etterpå ringer han igjen. Og vi snakker fortsatt bare i 1 min før han må legge på IGJEN og ringer meg opp like etterpå. 

Mulig det er som du sier at han er nervøs.

Skrevet

Har du aldri blitt bedt ut før? Det er lov å si nei. Jeg sier nei 85 % av gangene, går helt fint. 

Anonymkode: f7eea...7b7

Gjest Dævendøtte
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har litt dårlig magefølelse på han og ønsker ikke treffe han, men i frykt for å være avvisende sier jeg ja og setter meg selv i en vanskelig situasjon.

Enda er du som et lite lam, som danser etter ham.

Selvrespekten, hvor ble den av? 

Si fra til sjefen din at dette har blitt litt mer enn du trodde og si fra til kunden din at du ikke kan ha mer privat kontakt (hvis du tror han kan reagere stygt). I verste fall juger du på deg en kjæreste. Ikke verre enn det.

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du aldri blitt bedt ut før? Det er lov å si nei. Jeg sier nei 85 % av gangene, går helt fint. 

Anonymkode: f7eea...7b7

Jo, men jeg var på jobb, kunder rundt og ble ganske paff! Jeg var småstressa og det var kleint å skulle avvise han, så derfor sa jeg det som følte greiest der og da "Ja det kan vi jo sikkert" 

Har alt for mye medlidenhet og ville ikke at han skulle få avslag og føle seg dum med så mange folk rundt. Jeg sto i kassa og det var kolleger og kunder i den andre kassa, og i tippinga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...