Hyachint31 Skrevet 26. september 2018 #101 Del Skrevet 26. september 2018 9 minutter siden, Brannslangen skrev: Eplet faller ikke langt fra stammen? Du har nok et poeng.. men likevel. Hun hørtes jo helt gal ut der hun pratet om stålull og brannsår 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #102 Del Skrevet 26. september 2018 45 minutter siden, Hyachint31 skrev: Du har nok et poeng.. men likevel. Hun hørtes jo helt gal ut der hun pratet om stålull og brannsår 😂 Jeg tok det som humor jeg da. Ikke noe jeg reagerte på sånn sett. Anonymkode: f4c68...993 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #103 Del Skrevet 26. september 2018 Disse fitnes-jentene, kler de seg særlig hensynsfullt både med tanke på hygiene og tanken på å ikke gå rundt i undertøy? Anonymkode: 7deae...e41 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #104 Del Skrevet 26. september 2018 Just now, AnonymBruker said: Disse fitnes-jentene, kler de seg særlig hensynsfullt både med tanke på hygiene og tanken på å ikke gå rundt i undertøy? Hvordan vet du at de ikke går rundt i undertøy? Anonymkode: 06804...faf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #105 Del Skrevet 26. september 2018 Familien fra Harstad - øynene mine blør. Anonymkode: f4c68...993 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hei der Skrevet 26. september 2018 #106 Del Skrevet 26. september 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Familien fra Harstad - øynene mine blør. Anonymkode: f4c68...993 Lol ja dem ungene virker mildt tilbakestående 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #107 Del Skrevet 26. september 2018 14 minutter siden, Hei der skrev: Lol ja dem ungene virker mildt tilbakestående 🤣 Det tenkte jeg også..😐 Anonymkode: 1c4cc...aa3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 26. september 2018 #108 Del Skrevet 26. september 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Disse fitnes-jentene, kler de seg særlig hensynsfullt både med tanke på hygiene og tanken på å ikke gå rundt i undertøy? Anonymkode: 7deae...e41 Ingenting feil med fitness jentene og måtende kler seg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #109 Del Skrevet 27. september 2018 10 timer siden, kindagirl skrev: Ingenting feil med fitness jentene og måtende kler seg:) Skal ikke diskutere klærne, men de er fryktelig slitsomme å høre på! Mye skrik og skrål😝 Anonymkode: 1c4cc...aa3 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #110 Del Skrevet 27. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Skal ikke diskutere klærne, men de er fryktelig slitsomme å høre på! Mye skrik og skrål😝 Anonymkode: 1c4cc...aa3 Ja. Og flaut å se hvordan de klarte å bryte alle reglene da de spilte paintball. Anonymkode: eefda...717 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #111 Del Skrevet 28. september 2018 Fitness jentene? skal det der være pent. så tykke bein og armer, ikke mye pent. Men er vel det som er inn nå; å se mest mulig stor ut.? Anonymkode: 5c545...dbc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #112 Del Skrevet 28. september 2018 På 26.9.2018 den 2.23, Severus skrev: På samme sted som de fant deltakere til Danskebåten på TV Norge Det er et av valgfagene på livets harde skole 🙊 Anonymkode: c2acc...500 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darkrose Skrevet 28. september 2018 #113 Del Skrevet 28. september 2018 Dette programmet er virkelig gått ut på dato, men har sett noen få episoder. Men hjelpes, for en gjeng! Hilde er så slitsom å se på.. Klarer ikke. Fjollete og ler av absolutt alt. Svein er like ille. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #114 Del Skrevet 28. september 2018 Blir pinlig berørt av de rølpedamene med vokabular som bryggesjauere, og frekkere i kjeften enn fanden selv Anonymkode: 8e6a8...fc3 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #115 Del Skrevet 29. september 2018 Hva gjør den legefamilien med 5 unger der? Skein tydelig igjennom at de var misfornøyd, mye bedre med Dubai, liksom..Spesielt mannen virket snobbete, han var jo fra verdens rikeste land, sa han. Og de bodde jo i en gedigen villa i Norge.. Anonymkode: 1c4cc...aa3 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #116 Del Skrevet 29. september 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør den legefamilien med 5 unger der? Skein tydelig igjennom at de var misfornøyd, mye bedre med Dubai, liksom..Spesielt mannen virket snobbete, han var jo fra verdens rikeste land, sa han. Og de bodde jo i en gedigen villa i Norge.. Anonymkode: 1c4cc...aa3 De liker å være på TV. Kjente de igjen med en gang, vært med på mye forskjellig i løpet av årene, blant annet Hellstrøm rydder opp hjemme. Anonymkode: dfc90...6b4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. september 2018 #117 Del Skrevet 29. september 2018 På 26.9.2018 den 20.33, AnonymBruker skrev: Jeg tok det som humor jeg da. Anonymkode: f4c68...993 Jeg tror det var alvorlig sagt. Dessverre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #118 Del Skrevet 29. september 2018 De damene fra Buskerud blir bare verre og verre! At TV3 lar de si j... spanjakk hele tiden er ille (dette burde de sensurert bort). Men men, hva kan man forvente av lowlife, stygge, feite kjerringer uten et snev av oppdragelse! Sensurer gjerne, men sammenlignet med hvordan de snakker til mennesker syntes jeg det er helt innafor å kalle de dette! Anonymkode: 70c02...513 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 29. september 2018 #119 Del Skrevet 29. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De damene fra Buskerud blir bare verre og verre! At TV3 lar de si j... spanjakk hele tiden er ille (dette burde de sensurert bort). Men men, hva kan man forvente av lowlife, stygge, feite kjerringer uten et snev av oppdragelse! Sensurer gjerne, men sammenlignet med hvordan de snakker til mennesker syntes jeg det er helt innafor å kalle de dette! Anonymkode: 70c02...513 Det er spesielt at Tv3 ikke biper bort jævla, men man hører spanjakk. Jeg tror for det meste hun tuller. Tror ikke disse er SÅ harry som de blir fremstilt men de klipper slik at de blir verre enn de er. Syns den ene bloggeren tok kaka da det eneste hun kunne spise var spagetti bolognese da de var på en litt finere restaurant. Det er jo det mest harry man kan bestille i utlandet. Hun prater også rart, hvor er hun fra? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #120 Del Skrevet 29. september 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør den legefamilien med 5 unger der? Skein tydelig igjennom at de var misfornøyd, mye bedre med Dubai, liksom..Spesielt mannen virket snobbete, han var jo fra verdens rikeste land, sa han. Og de bodde jo i en gedigen villa i Norge.. Anonymkode: 1c4cc...aa3 Den kommentaren tas jo helt ut av kontekst her. Kona snakket til han som han var et lite barn "du vet at i Afrika er appelsin et helt måltid" elns, hvor han da svarte at han ikke var fra Afrika men fra verdens rikeste land. Anonymkode: a270e...5b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå