AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #61 Skrevet 20. september 2018 De Pokemonjegerne er gørrkjedelige😩 Anonymkode: 1c4cc...aa3 14
Djungelvrål Skrevet 20. september 2018 #62 Skrevet 20. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De Pokemonjegerne er gørrkjedelige😩 Anonymkode: 1c4cc...aa3 De er like kjedelige som de ser ut. Tenk å bruke tusenvis av kroner på å sulle rundt med mobilen på ferie. 8
Djungelvrål Skrevet 20. september 2018 #63 Skrevet 20. september 2018 Idag var den dølleste episoden hittil. Begrenset hvor interessant det er å se på minigolf, folk som går etter pokemon og folk på båttur. Fortsetter det slik gidder jeg ikke se på mer. 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #64 Skrevet 20. september 2018 Jepp, kjedelig i dag. Skulle akkurat til å skrive at de Pokémonjegerene var utrolig kjedelige. Det å se på at noen går rundt med mobilen og finner Pokémon må være for spesielt interesserte. Synes egentlig at de damene bare er ufyselige. Frekke og virker bare slitsomme. Anonymkode: a410a...c94 12
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #65 Skrevet 21. september 2018 Lurer på om de to Paradise-jentene har fått instrukser om å spille litt dummere enn de egentlig er. Ikke det at de nødvendigvis er så smarte, men jeg sliter litt med å tro på at de er så blåst som de virker noen ganger. Sånn som det å tro på enhjørninger. Er det virkelig noen som gjør det? Jeg vet ikke, men synes bare at det virker så utrolig Anonymkode: a410a...c94 6
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #66 Skrevet 21. september 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på om de to Paradise-jentene har fått instrukser om å spille litt dummere enn de egentlig er. Ikke det at de nødvendigvis er så smarte, men jeg sliter litt med å tro på at de er så blåst som de virker noen ganger. Sånn som det å tro på enhjørninger. Er det virkelig noen som gjør det? Jeg vet ikke, men synes bare at det virker så utrolig Anonymkode: a410a...c94 Med det eksempelet du drar fra tror jeg det er ulikt hvordan folk tolker henne. For jeg tenker at hun nødvendigvis ikke tror på enhjørninger, men er veldig dårlig på å formulere seg. De er jo spesielle - også i eventyr. Det er ikke alle som får se enhjørninger, de er sjeldne osv også i eventyrene. Det er det som liksom er med enhjørninger. "En (en)hjørning det er det det betyr" jeg lo godt da. Så noe har hun jo misset. Så jeg tror hun er dårlig på å formulere seg og å analysere. Anonymkode: f4c68...993 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #67 Skrevet 21. september 2018 De damene fra Buskerud gjør meg flau over å være norsk. De tar virkelig harry til et nytt nivå. Anonymkode: c52ca...d0d 22
Djungelvrål Skrevet 21. september 2018 #68 Skrevet 21. september 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: De damene fra Buskerud gjør meg flau over å være norsk. De tar virkelig harry til et nytt nivå. Anonymkode: c52ca...d0d Når jeg så de gå kledd i tights og tunika tenkte jeg: Jaja, DE kunne jo ikke vært kledd annerledes. 8
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #69 Skrevet 21. september 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: De damene fra Buskerud gjør meg flau over å være norsk. De tar virkelig harry til et nytt nivå. Anonymkode: c52ca...d0d De er de feteste 😄 ærlighet ekke harry Anonymkode: f049a...593 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #70 Skrevet 22. september 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: De er de feteste 😄 ærlighet ekke harry Anonymkode: f049a...593 Det er lite som er så harry som frekke folk. Og gjemme seg bak ærlighet eller "jeg er bare direkte" er også usedvanlig harry. Hvis du legger til røykende, overvekt, tights, tunika, hjemmefarga hår og crocs, da har du selve definisjonen i mine øyne. Anonymkode: f4c68...993 28
Gjest Sansol Skrevet 23. september 2018 #71 Skrevet 23. september 2018 (endret) På 22.9.2018 den 0.36, AnonymBruker skrev: De er de feteste 😄 ærlighet ekke harry Anonymkode: f049a...593 De er vel selve definisjonen på harry. Og frekke, må ikke glemme det. Jeg fikk helt vondt av de menneskene de møtte på sin vei, det var pinlig å se hvordan de snakket til folk. Endret 23. september 2018 av Sansol
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #72 Skrevet 24. september 2018 Lurer på en ting. Dere sier at de får sponsa turen, men hva vil det si? for jeg har sett at de betaler selv for hotellrommet. Anonymkode: 5c545...dbc
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #73 Skrevet 24. september 2018 Jeg takler bare ikke Sven Erik... Han er så frekk og han gir meg dårlige vibber. Hvorfor er Fred Åge venn med han?? Anonymkode: 041d4...b09 17
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #74 Skrevet 24. september 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg takler bare ikke Sven Erik... Han er så frekk og han gir meg dårlige vibber. Hvorfor er Fred Åge venn med han?? Anonymkode: 041d4...b09 De er vel to menn med en eller annen grad av psykisk utviklingshemming. Er ikke sikkert de opplever hverandre på den samme måten som vi ser dem. Synes det er fantastiske mennesker som takler hverandre veldig godt. Mye bedre enn jeg hadde taklet noen av dem. Også må vi huske på at denne serien blir groteskt klippet og limt for å skape noe som helst innhold. Anonymkode: f4c68...993 9
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #75 Skrevet 24. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De er vel to menn med en eller annen grad av psykisk utviklingshemming. Er ikke sikkert de opplever hverandre på den samme måten som vi ser dem. Synes det er fantastiske mennesker som takler hverandre veldig godt. Mye bedre enn jeg hadde taklet noen av dem. Også må vi huske på at denne serien blir groteskt klippet og limt for å skape noe som helst innhold. Anonymkode: f4c68...993 Ja, men lettere grad av psykisk utviklingshemming (som jeg antar at det er) er ingen grunn til å være frekk mot vennen sin for det... Forstår ikke at Fred Åge, som er en skikkelig godgutt, er venn med Sven Erik som mobber han og er frekk mot han. Anonymkode: 041d4...b09 11
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #76 Skrevet 24. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, men lettere grad av psykisk utviklingshemming (som jeg antar at det er) er ingen grunn til å være frekk mot vennen sin for det... Forstår ikke at Fred Åge, som er en skikkelig godgutt, er venn med Sven Erik som mobber han og er frekk mot han. Anonymkode: 041d4...b09 Det jeg prøver å forklare er et det ikke er sikkert Fred Åge opplever det på den måten. I tillegg er dette klipt og limt for å passe inn i konseptet. Det er ikke sikkert han er så ufin som han blir fremstilt jevnt over. Anonymkode: f4c68...993 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #77 Skrevet 24. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det jeg prøver å forklare er et det ikke er sikkert Fred Åge opplever det på den måten. I tillegg er dette klipt og limt for å passe inn i konseptet. Det er ikke sikkert han er så ufin som han blir fremstilt jevnt over. Anonymkode: f4c68...993 Jeg håper virkelig ikke at han oppfatter det slik, men om han gjør det blør hjertet mitt for han. Anonymkode: 041d4...b09 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #78 Skrevet 24. september 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Lurer på en ting. Dere sier at de får sponsa turen, men hva vil det si? for jeg har sett at de betaler selv for hotellrommet. Anonymkode: 5c545...dbc Rimelig sikker på at de bare betaler den for syns skyld og egentlig får det dekket, altså. Vi følger litt enkle sjeler gjennom hele charterreisen fra hjemme i stuen via sydentur til de er hjemme igjen, og det skal liksom se ut som om de er på en for dem ganske normal (og for oss ganske komisk) ferie. Når de skal betale i fremmed valuta og snakke med resepsjonistene er det potensial for noen pinlige og komiske situasjoner der også, så da sørger man for at de gjør det selv med kamera på slep fremfor at teamet på slep går inn og fikser det for dem. Ganske trygg på at det til syvende og sist blir dekket. Anonymkode: 97b15...d10 5
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #79 Skrevet 24. september 2018 Fitness-jentene var jo bare masete og irriterende😜 Anonymkode: 1c4cc...aa3 7
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #80 Skrevet 24. september 2018 Vurderte å se på denne sesongen, fordi jeg kjenner noen som er med i årets sesong. Men så leste jeg denne tråden, og tenkte.... haha nei orker ikke Anonymkode: 9a76a...349
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå