Fortunatus Skrevet 18. september 2018 #21 Skrevet 18. september 2018 Jeg fikk helt sjokk av å se på denne serien.. Disse folkene, hvor er de til vanlig? Jeg vet heller ikke om jeg synes det er greit å se på, for jeg tror jeg ler mer av dem enn med dem. Og de virker jo alle som hyggelige og søte folk. Håper de blir bedre fremstilt i andre episoder. Skjønner jo hvis du aldri har flydd før eller ikke bodd på hotell siden 1980 så er det mye nytt på en gang!!! Og disse buskerud-damene, husker de fra sist sesong hvor de sa så mye rart. Håper de ikke er seriøs når de sier "Kunne de ikke bare snakka norsk her nede?" 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #22 Skrevet 18. september 2018 Jeg elsker Charterfeber! 😄 Men jeg må si jeg blir flau over en del av deltagerene, og at disse liksom skal representere nordmenn i utlandet. Buskeruddamene var virkelig fæle. Så utrolig frekke de var mot han i resepsjonen. Oppfør dere kvinner! Jeg så ikke på PH med disse såkalte classy girls. Hvem gav de det navnet, de selv eller noen andre? Skal gå med på at Ann Mariell til nød kan være litt classy i noen settinger, men hun andre er på nivå med damene fra Buskerud. Kjøpte hun LV vesken for pengene hun vant på PH? Og når de gikk inn i restauranten og bare forsynte seg, sånt gjør man ikke. Sorry Aurora, men det hotellet hadde nok hakket for mange stjerner for deg. Anbefaler et hostell med åpent kjøkken neste gang. Man vet det er ille, når charter Svein og Hilde er de mest oppegående 😅 Anonymkode: 70c02...513 19
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #23 Skrevet 18. september 2018 Og en ting til: Aurora, du ler av et eldre ektepar som tar feriebilder og sier noe som at «herregud, hun prøver å se sexy ut». Tror ikke damen prøvde på det. Du derimot gjør jo ikke annet! Her er et lite knippe bilder du selv har lagt ut på Instagram. Tror hun gamle dama vant du.. (https://instagram.com/auroragude?utm_source=ig_profile_share&igshid=jhyu14l6uwlu😞 Anonymkode: 70c02...513 16
Gjest Hei der Skrevet 18. september 2018 #24 Skrevet 18. september 2018 Husk at det går mandag til torsdag 😀
Snaskesnusken Skrevet 18. september 2018 #25 Skrevet 18. september 2018 Jeg liker også charterfeber men disse 2 blonde tuppene synes jeg ikke gjør en god karakter overhodet. 5
Djungelvrål Skrevet 18. september 2018 #26 Skrevet 18. september 2018 1 minutt siden, Snaskesnusken skrev: Jeg liker også charterfeber men disse 2 blonde tuppene synes jeg ikke gjør en god karakter overhodet. Det er han som prater i serien som kaller de classygirls. Skjønner ikke hvorfor, de er mer harry en de 5 innrøykte, crogsgående 50 år gamle andre jentegjengen som er med! 6
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #27 Skrevet 18. september 2018 2 minutter siden, Peonjenta skrev: Det er han som prater i serien som kaller de classygirls. Skjønner ikke hvorfor, de er mer harry en de 5 innrøykte, crogsgående 50 år gamle andre jentegjengen som er med! Hvis jeg ikke tar feil var de de selv som gav dem det kallenavnet i deres sesong av Paradise. Anonymkode: 041d4...b09 8
Snaskesnusken Skrevet 18. september 2018 #28 Skrevet 18. september 2018 3 minutter siden, Peonjenta skrev: Det er han som prater i serien som kaller de classygirls. Skjønner ikke hvorfor, de er mer harry en de 5 innrøykte, crogsgående 50 år gamle andre jentegjengen som er med! De er langt fra classy. De fremstår ikke akkurat som vennligheten selv heller. De er Harry ja. 9
Snaskesnusken Skrevet 18. september 2018 #29 Skrevet 18. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg ikke tar feil var de de selv som gav dem det kallenavnet i deres sesong av Paradise. Anonymkode: 041d4...b09 De kan fint omdøpes til Harry-jentene 😝 7
Brannslangen Skrevet 18. september 2018 #30 Skrevet 18. september 2018 11 minutter siden, Snaskesnusken said: De er langt fra classy. De er dritdeilige. De kan gjerne være litt utilnærmelige da, det gjør meg ingenting.
Snaskesnusken Skrevet 18. september 2018 #31 Skrevet 18. september 2018 3 minutter siden, Brannslangen skrev: De er dritdeilige. De kan gjerne være litt utilnærmelige da, det gjør meg ingenting. Jeg legger meg ikke oppi dine preferanser. 8
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #32 Skrevet 18. september 2018 Paradise jentene er visst bestiser når de møtes for en lunsj eller drikk hver 7 måned, men tror de innså på denne ferien at de ikke kom så godt overens allikevel. Det jo ut som at de kjeder seg i hverandres nærvær, utrolig kleint for dem å måtte presse frem samtaler bare fordi kameraet er der når de egentlig er dritt lei hverandre (virka det som) bare fordi de tror at de skal få fame ved å teame opp Anonymkode: f049a...593 15
Djungelvrål Skrevet 18. september 2018 #33 Skrevet 18. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Paradise jentene er visst bestiser når de møtes for en lunsj eller drikk hver 7 måned, men tror de innså på denne ferien at de ikke kom så godt overens allikevel. Det jo ut som at de kjeder seg i hverandres nærvær, utrolig kleint for dem å måtte presse frem samtaler bare fordi kameraet er der når de egentlig er dritt lei hverandre (virka det som) bare fordi de tror at de skal få fame ved å teame opp Anonymkode: f049a...593 Ja enig, virker ikke som om de har det hyggelig sammen. Det blir mest syt! 6
Brannslangen Skrevet 19. september 2018 #34 Skrevet 19. september 2018 Ann-Marielle, eller hva hun het, er så sykt vakker. Har ikke noe i mot at hun er litt overlegen, det er bare sexy for en jente som henne.
Djungelvrål Skrevet 19. september 2018 #35 Skrevet 19. september 2018 6 minutter siden, Brannslangen skrev: Ann-Marielle, eller hva hun het, er så sykt vakker. Har ikke noe i mot at hun er litt overlegen, det er bare sexy for en jente som henne. Jeg syns begge jentene har helt middelmådig utseende ansiktsmessig. Ansikter som glir inn i mengden og glemmes lett. Hun slankeste har fin kropp men det er det. 5
Gjest BethD Skrevet 19. september 2018 #36 Skrevet 19. september 2018 6 timer siden, Brannslangen skrev: Ann-Marielle, eller hva hun het, er så sykt vakker. Har ikke noe i mot at hun er litt overlegen, det er bare sexy for en jente som henne. Helt greit at de er pene. Men pene jenter blir ikke penere av å være sånn. De blir styggere.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #37 Skrevet 19. september 2018 Helt utrolig hvordan Ann-Mariell reagerer når venninna sier hun har fått B på eksamen. Håper det er klippa til slik at det ser helt horribelt ut og fjerna jubelen. Hadde venninna mi reagert med "OK" da jeg sa jeg fikk B på en eksamen hadde jeg blitt rasende og forlatt henne altså. Virkelig. Noen som vet hva venninna studerer? Anonymkode: f4c68...993 8
Snaskesnusken Skrevet 19. september 2018 #38 Skrevet 19. september 2018 7 timer siden, Brannslangen skrev: Ann-Marielle, eller hva hun het, er så sykt vakker. Har ikke noe i mot at hun er litt overlegen, det er bare sexy for en jente som henne. Det er jo helt greit at du synes det. Hva tenker du om de andre deltakerne da?
Gjest Riverflow Skrevet 19. september 2018 #39 Skrevet 19. september 2018 Ann Mariell og Aurora er de mest latterlige damene på charter ferie,de er respektløse,frekke,høy på pæra,bortskjemte drittunger!!!! Skjønner ikke at de får lov til å delta
Brannslangen Skrevet 19. september 2018 #40 Skrevet 19. september 2018 7 minutter siden, Snaskesnusken said: Hva tenker du om de andre deltakerne da? Fredrikstad-paret er artig. En lidenskap for løk hører hjemme på Charterfeber. Bare synd de ikke snakker engelsk da det hadde skapt mange morsomme interaksjoner med de lokale. Nå er det jo bare griseflaut. Disse middelaldrende kjerringene på tur tror jeg kan bli bra. Lo godt da hun ene erklærte "vi betaler ikke en dritt!". De var jo ganske underholdende sist gang i 2013 da de hadde med mann og barn. Fred-Åge og kakemonsen er jeg spent på. I utgangspunktet litt skuffende for meg da jeg hadde sett fram til at Kristoffer var med, men OK, nå får vi se om denne kakemonsen kan annet enn å spise kake. Hilde har alltid vært en dose (og vel så det) for mye for meg. Det blir fort brysomt at hun ler lenge og langt av nesten alt. Kan dog se at det oppstår morsomme situasjoner med alle disse strøjobbene hun skal ta for å finansiere et svømmebasseng hjemme (LOL). Svein... hva mer kan sies om denne kjempen av en mann som ikke er sagt allerede? Han har alt: Uhøytidelig, spenningssøkende, er med på alt, gullkorn på rekke og rad - herregud, han hadde til og med med en bok om Donald Trump Håper han selv skriver denen boken sin om 'geniale reisetips', hehe. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå