Gå til innhold

Depresjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjelp!!! Jeg føler at jeg ikke kan være alene. Må liksom være med noen hele tiden, og er ikke alltid familien kan, de har jo ting de skal, ellers sitter jeg å gråter og klarer ikke å slutte å gråte da jeg er alene. Livet er så kjedelig, har ingenting å gjøre. Ingen jobb å gå til, ingen venner og kjæresten bor langt vekk så får ikke sitt han så ofte 😢 Hadde bare han vært her ville alt vært mye lettere. Jeg er blitt så knyttet til han, og hadde det så bra da vi bodde sammen. Dessverre måtte han flytte pga jobb, jeg kommer etter, men det vil ta tid. Jeg vet ikke hva jeg kan fylle dagene mine med? Er bare så deppa å sitter å griner hele dagen. Får ikke i meg mat heller. Føler liksom at viss jeg spiser så blir alt 10 ganger verre. Blir deppa av mat også når jeg ikke har det bra...

så hva kan jeg fylle dagene mine med? Hvordan kan jeg få det bra? Hva hjelper?

Anonymkode: c38d6...64a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjelp!!! Jeg føler at jeg ikke kan være alene. Må liksom være med noen hele tiden, og er ikke alltid familien kan, de har jo ting de skal, ellers sitter jeg å gråter og klarer ikke å slutte å gråte da jeg er alene. Livet er så kjedelig, har ingenting å gjøre. Ingen jobb å gå til, ingen venner og kjæresten bor langt vekk så får ikke sitt han så ofte 😢 Hadde bare han vært her ville alt vært mye lettere. Jeg er blitt så knyttet til han, og hadde det så bra da vi bodde sammen. Dessverre måtte han flytte pga jobb, jeg kommer etter, men det vil ta tid. Jeg vet ikke hva jeg kan fylle dagene mine med? Er bare så deppa å sitter å griner hele dagen. Får ikke i meg mat heller. Føler liksom at viss jeg spiser så blir alt 10 ganger verre. Blir deppa av mat også når jeg ikke har det bra...

Anonymkode: c38d6...64a

Skaff deg en jobb eller begynn på et studie. Lediggang er roten til alt vondt.

Anonymkode: b0e50...60c

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skaff deg en jobb eller begynn på et studie. Lediggang er roten til alt vondt.

Anonymkode: b0e50...60c

Søker på flere jobber, men får ikke noe😒

Skrevet
1 time siden, Deimante skrev:

Søker på flere jobber, men får ikke noe😒

Søker på "flere" jobber? Standard er vel å søke på ca. 4-7 jobber hver uke. Jeg tror jeg søkte flere hundre jobber i fjor og var på flere jobbintervju før jeg gav opp og begynte på videreutdanning. 

Men det er krevende å være arbeidsledig, og studier tar også krefter. Du får ikke gjort det du skal hvis du ikke en gang spiser mat. Her må du snakke med legen om å få noe hjelp.

Anonymkode: a5c01...e3f

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 50203...fd8

Gå til legen. Det blir bare verre om du skal sitte å grave deg ned alene! 

Anonymkode: e1832...7fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...