Gå til innhold

Mammahjerter

svalentina

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, Tuppemor90 skrev:

Forsåvidt vil jeg jo påstå at om man skal begynne å være sær på hvem som kan følge hvem, stjele konsepter osv.. vil jeg tørre å påstå at mammahjerter er en kopi av mammabanden ( en dårlig en) 

Enig! Skjønner ikke så mye mer etter «forklaringen» de kom med nå heller. Det er ett fritt land, ingen eier konseptet mammagruppe på snap 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei.. eneste som kan sies i denne saken (uten og vite så mye) er at når man har utlevert sine små så mye at det kommer drapstrusler og trusler om barnevern hadde jeg iallefal kuttet ut hele snap og droppet noe mer utlevering.. skummelt at man kan spinne seg så inn i en verden på sosiale medier.. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Skjønner ikke helt hvordan de tenker.. 🤷🏻‍♀️ Ikke greit og dele så mye av barna sine, mange av de i mammahjerter deler helt tankeløst ut mye av hverdagen til disse barna. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg så igår på snap, så virker det som at det muligens var Linn en av gjestensnapperne som følte seg truffet av det de sa. Mulig jeg drar en konklusjon som ikke er der, men på hennes egen snap drev hun å snakket på at hu skulle komme med en nyhet. Men nå idag skal hun vente med å dele den. Og har en følelse av at Heidi også er med på dette. Men Norge er et fritt land og snap er for alle. Eneste som er sykt oppi det her er å komme med trusler og personangrep.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet Heidi skulle være med i en gruppe med noen av de andre vikarene. Det er lov og lage sin egen gruppe så skjønner ikke alt oppstyret rundt det. Nå prøver de å snakke det bort på storyen til mammahjerter og at det kun handler om trusslene.

Hvem er det som har slengt rundt seg med trussler egentlig? Begynner å bli litt barnslig hele mammahjerter gruppa (nei, trussler er selvsagt aldri greit!) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Hollie321 skrev:

Vet Heidi skulle være med i en gruppe med noen av de andre vikarene. Det er lov og lage sin egen gruppe så skjønner ikke alt oppstyret rundt det. Nå prøver de å snakke det bort på storyen til mammahjerter og at det kun handler om trusslene.

Hvem er det som har slengt rundt seg med trussler egentlig? Begynner å bli litt barnslig hele mammahjerter gruppa (nei, trussler er selvsagt aldri greit!) 

De som had slengt rundt seg med trusler er de som har gått til forsvar av de gjestesnapperne. Tydeligvis har de fans, som absolutt ikke er helt skrudd riktig sammen...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trusler er selfølgelig aldri greit nei, men herregud hva slags verden lever de i? Ikke den samme som meg iallefal🤭 hun ene som har vært fast vikar burde bruke litt mindre tid på snap, litt mer på å rydde klesskap og holde seg våken 😂😂 og de alle burde stoppe utlevering av små.. sjeldent jeg ser og får så mye info om små på mammabanden, kansje de burde ta lærdom av dem? (For all del, utlevering i mammabAnden og, men ikke på litt samme nivå engang) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt masse forskjellig angående disse folka tidligere. Hun Cecilie der er tydligvis heilt feil skrudd sammen... Og av hva jeg har sett på snap så virker hun rett og slett som en skikkelig bitch

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Banænie skrev:

Tror ikke noen har trekt seg ut, var mer at vikariatene var avsluttet, derfor ville vikarene starte sin egen snap. Og det likte ikke mammahjerter, for mange av de tar jo selvsagt med seg mange av følgerene. Mammahjerter sier at de har stjelt følgere, og brukt mammahjerter for å få flere følgere.. Drama, drama 😛 

Stjålet følgere...

Folk bestemmer jo selv hvem de skal følge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Cecilie faktisk skulle politianmelde de som skrev så mye dritt etter det her! Det syns jeg er flott at hu gjør, håper virkelig ikke politiet henlegger saken. Men jeg syns også at de som var med å spre ild i tørt gress på siden egen snap, burde gå ut med budskapet om at personangrep og nettmobbing ikke er greit. Men tror ikke den personen tør ta til motmæle.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest TyrkiskPepper

Likte veldig godt Mammahjerter før jeg, nå har jeg ikke følgt med og de som laget den nye snappen heter vel Jovialemammaer med hun Iselin som sjef.
Aldri likt henne noe... Respekt for å komme ut om utroskapen, men nå i det siste har det virkelig tatt kaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...