Gå til innhold

Mammahjerter


svalentina

Anbefalte innlegg

Noen som vet om hva som har skjedd med mammahjerter på Snapchat? Er tydeligvis drama, men lurer på hva som har skjedd?

Endret av svalentina
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke helt kommet frem akkurat hva som har skjedd, men utifra hva jeg har forstått har noen av de «faste» vikarsnapperene laget seg en ny snapgruppe, og trekt seg ut av mammahjerter.. ut av dette har det blitt drama 🤭😂 og nå eskalert til trusler om barnevern, ønske om at barn heller hadde dødd enn og ha grusomme mødre osv osv.. helt hinsides at en mammagruppe på snap kan starte så mye hat og intriger.. gale damer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke noen har trekt seg ut, var mer at vikariatene var avsluttet, derfor ville vikarene starte sin egen snap. Og det likte ikke mammahjerter, for mange av de tar jo selvsagt med seg mange av følgerene. Mammahjerter sier at de har stjelt følgere, og brukt mammahjerter for å få flere følgere.. Drama, drama 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Banænie skrev:

Hva heter gruppa?

Eeeehhh mammahjerter... trodde du visste det siden du viste hva som foregikk? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så snappen til mammahjerter i natt, og smappen til en av vikarene. Er ikke medlem i noen gruppe. Visste ikek at de hadde en gruppe engang. Klarer ikke finne den på Facebook 😛 Finner bare siden dems. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, marthes skrev:

Eeeehhh mammahjerter... trodde du visste det siden du viste hva som foregikk? 

Kanskje hun ikke er klar over at det finnes en gruppe i tillegg? Eller kaller du snapchat-kontoen for gruppen? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Banænie skrev:

Jeg så snappen til mammahjerter i natt, og smappen til en av vikarene. Er ikke medlem i noen gruppe. Visste ikek at de hadde en gruppe engang. Klarer ikke finne den på Facebook 😛 Finner bare siden dems. 

Vet ikke om de er på fb jeg. Gruppa jeg snakker om er snap gruppa mammahjerter.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Tuppemor90 skrev:

Det er vel ikke helt kommet frem akkurat hva som har skjedd, men utifra hva jeg har forstått har noen av de «faste» vikarsnapperene laget seg en ny snapgruppe, og trekt seg ut av mammahjerter.. ut av dette har det blitt drama 🤭😂 og nå eskalert til trusler om barnevern, ønske om at barn heller hadde dødd enn og ha grusomme mødre osv osv.. helt hinsides at en mammagruppe på snap kan starte så mye hat og intriger.. gale damer. 

What? Hvor har du sett dette? 😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På snap? Mammahjerter la ut en del igår som ble slettet igjen, Cecilie Ask har lagt ut mye på sin private snap om hvordan dette har eskalert.,( et fast medlem i mammahjerter som tydeligvis har fått en skikkelig drittstorm kastet mot seg) at folk kan ta et «liv» på snap så alvorlig, det er for meg helt vanvittig 😂😂😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tuppemor90 skrev:

På snap? Mammahjerter la ut en del igår som ble slettet igjen, Cecilie Ask har lagt ut mye på sin private snap om hvordan dette har eskalert.,( et fast medlem i mammahjerter som tydeligvis har fått en skikkelig drittstorm kastet mot seg) at folk kan ta et «liv» på snap så alvorlig, det er for meg helt vanvittig 😂😂😂

Følger ikke cecilie lengre, legger ut så mye «tull og tøys» er alt for mye å bla gjennom 🙈 kan du oppsummere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest birgitte87
2 minutter siden, Hollie321 skrev:

Følger ikke cecilie lengre, legger ut så mye «tull og tøys» er alt for mye å bla gjennom 🙈 kan du oppsummere? 

Hva er snappen til Cecilie? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, birgitte87 skrev:

Hva er snappen til Cecilie? 

 

Det husker jeg ikke desverre, slettet henne for lenge siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hollie321 skrev:

Følger ikke cecilie lengre, legger ut så mye «tull og tøys» er alt for mye å bla gjennom 🙈 kan du oppsummere? 

Jeg har ikke fått med meg alt, men hovedtrekkene: 

faste vikarer ville starte opp en egen gruppe, noe de faste i mammahjerter ikke likte og følte at dem «stjal» følgerne dems🤔🤔 det har resultert i at hun Cecilie har fått masse stygge kommentarer som går på kropp, (i negativ forstand) kommentarer om barnet sitt, at han hatt det bedre i himmelen enn her med henne som mor osv (helt sinnsyke og usmakelige kommentarer spørr du meg) jeg må le av hele greiene at noe så lite som en snapgruppe kan provosere å skape så mye drama.. jeg er målløs 🤭 virker som de alle har glemt at det finnes et virkelig liv utenfor snapboblen sin. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Tuppemor90 skrev:

Jeg har ikke fått med meg alt, men hovedtrekkene: 

faste vikarer ville starte opp en egen gruppe, noe de faste i mammahjerter ikke likte og følte at dem «stjal» følgerne dems🤔🤔 det har resultert i at hun Cecilie har fått masse stygge kommentarer som går på kropp, (i negativ forstand) kommentarer om barnet sitt, at han hatt det bedre i himmelen enn her med henne som mor osv (helt sinnsyke og usmakelige kommentarer spørr du meg) jeg må le av hele greiene at noe så lite som en snapgruppe kan provosere å skape så mye drama.. jeg er målløs 🤭 virker som de alle har glemt at det finnes et virkelig liv utenfor snapboblen sin. 😂

Er det vikarene som har sendt disse kommentarene eller følgere? 

Folk altså... 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Hollie321 skrev:

Er det vikarene som har sendt disse kommentarene eller følgere? 

Folk altså... 😳

Det er visst sykt mange slike kommentarer så tipper det er følgerene🤔 helt hinsides

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsåvidt vil jeg jo påstå at om man skal begynne å være sær på hvem som kan følge hvem, stjele konsepter osv.. vil jeg tørre å påstå at mammahjerter er en kopi av mammabanden ( en dårlig en) 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Tuppemor90 skrev:

Det er visst sykt mange slike kommentarer så tipper det er følgerene🤔 helt hinsides

Nå er mammahjerter ute med ny forklaring på snap 🧐🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...