AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #1 Skrevet 17. september 2018 Tenker å starte med prevensjon. Har aldri gått på noe sånt. Har hatt sex med kondom bare og også uten kondom, de gangene gutten har kommet i meg har jeg tatt angrepille. Vil begynne på noe som ikke koster for mye, er behagelig og nærmest 99% sikkert Anonymkode: 0e758...f74
Gjest Cocosa Skrevet 17. september 2018 #2 Skrevet 17. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tenker å starte med prevensjon. Har aldri gått på noe sånt. Har hatt sex med kondom bare og også uten kondom, de gangene gutten har kommet i meg har jeg tatt angrepille. Vil begynne på noe som ikke koster for mye, er behagelig og nærmest 99% sikkert Anonymkode: 0e758...f74 Anbefaler ikke angrepille som prevensjon. Du vet det ikke er bra for deg? Snakk med lege om hormonell prevensjon, om det er det du tenker på. Ingen her kan vite hva som er best for kroppen din.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #3 Skrevet 17. september 2018 Akkurat nå, Cocosa skrev: Anbefaler ikke angrepille som prevensjon. Du vet det ikke er bra for deg? Snakk med lege om hormonell prevensjon, om det er det du tenker på. Ingen her kan vite hva som er best for kroppen din. Jeg vet der og det er derfor jeg spør hvilken prevensjon andre anbefaler, som de har hatt god erfaring med. Vil ha p-stav Anonymkode: 0e758...f74
Gjest Cocosa Skrevet 17. september 2018 #4 Skrevet 17. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet der og det er derfor jeg spør hvilken prevensjon andre anbefaler, som de har hatt god erfaring med. Vil ha p-stav Anonymkode: 0e758...f74 For meg funker minipiller best. Men om det er det beste alternativet for deg må du snakke med lege om. Vil du ha p-stav? Bestill en legetime og si det, da.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #5 Skrevet 17. september 2018 1 minutt siden, Cocosa skrev: For meg funker minipiller best. Men om det er det beste alternativet for deg må du snakke med lege om. Vil du ha p-stav? Bestill en legetime og si det, da. Vil ikke ha piller da det er så dyrt i lengden Anonymkode: 0e758...f74
Gjest Cocosa Skrevet 17. september 2018 #6 Skrevet 17. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vil ikke ha piller da det er så dyrt i lengden Anonymkode: 0e758...f74 Så hvorfor spør du hva som funker best for oss andre når du allerede har bestemt deg ?!
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #7 Skrevet 17. september 2018 15 minutter siden, Cocosa skrev: Så hvorfor spør du hva som funker best for oss andre når du allerede har bestemt deg ?! Om du hadde brukt like mye tid på å lese som du gjør på å svare, så hadde du kanskje fått med deg at jeg skrev «ønsker ikke noe som koster for mye». Når du foreslo p-piller, så sa jeg enkelt og greit at det blir for dyrt for meg. Selv om jeg ønsker å høre andres erfaringer, så betyr det ikke at JEG må gå på det du går på. Jeg har egne krav også. Tjukken Anonymkode: 0e758...f74
Gjest Cocosa Skrevet 17. september 2018 #8 Skrevet 17. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Om du hadde brukt like mye tid på å lese som du gjør på å svare, så hadde du kanskje fått med deg at jeg skrev «ønsker ikke noe som koster for mye». Når du foreslo p-piller, så sa jeg enkelt og greit at det blir for dyrt for meg. Selv om jeg ønsker å høre andres erfaringer, så betyr det ikke at JEG må gå på det du går på. Jeg har egne krav også. Tjukken Anonymkode: 0e758...f74 Vel, jeg synes ikke minipiller er dyrt, og anbefaler det til mitt bruk.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #9 Skrevet 17. september 2018 Ppiller er ikke dyrt. Mine koster ca 75 - 80 kr for en pakke. Anonymkode: 08e19...374
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #10 Skrevet 17. september 2018 Ingen, det er ondskap Anonymkode: b1967...a8e
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #11 Skrevet 17. september 2018 P-piller er ikke dyrt. Godt under 100 lappen for 3 mnd bruk. 400 kr i året er ikke dyrt. Men bestill legetime og si at du ønsker p-stav og diskuter det med legen. Pleier ikke å være noe problem å få det. Anonymkode: 57a2c...d0f
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #12 Skrevet 17. september 2018 Jeg har hormonspiral og er veldig fornøyd med det hvertfall. Hormonene virker kun lokalt, det er sikkert og det er en engangsutgift. Anonymkode: 6cafe...1d0 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #13 Skrevet 17. september 2018 Avstå fra sex. Anonymkode: 51345...c94
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #14 Skrevet 17. september 2018 Hormonspiral. Noe av det tryggeste som finnes. Koster litt men varer i fem år så det er ikke noe spesielt dyrt per måned. Etter en innkjøringsfase er det mange som mister mensen helt eller delvis. Trenger ikke å tenke på prevensjon (kun bruke kondom med ny partner til dere er sjekket for sykdommer). Jeg er kjempefornøyd. Anonymkode: 40e64...9b0
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #15 Skrevet 17. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hormonspiral og er veldig fornøyd med det hvertfall. Hormonene virker kun lokalt, det er sikkert og det er en engangsutgift. Anonymkode: 6cafe...1d0 Nja, ikke 100% lokalt. Noe blir tatt opp av blodet og går i kroppen, Men det er svært lite, det er riktig. På de spiralene med høyest hormoninnhold så tilsvarer det en minipille en gang i uken. Og på de med minst hormoner tilsvarer det en minipille annenhver uke. Så det er absolutt lite hormoner. Og billig blir det. Koster mellom 20 og 30 kr pr mnd når man deler opp summen på 5 år. Anonymkode: 57a2c...d0f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå