Gå til innhold

Fy f... Sambo er torpedo!!!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 hours ago, frekvens said:

Når i all verden har dette noen gang skjedd i Norge? Sånn bortsett fra på fjernsyn.. slike ting går sjeldent ut over hurra torpedos familie. 

Det sagt.. et forhold til en kar som bruker vold for å presse andre for penger høres ikke ut som en dans på roser. Det er ulovlig og han blir før eller siden tatt og det er ikke noe forbilde man vil ha for sine barn

Jeg bor på et lite sted og naboen min ble drept. Så, ja det skjer faktisk i Norge.  

Anonymkode: db9a9...fa1

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor på et lite sted og naboen min ble drept. Så, ja det skjer faktisk i Norge.  

Naboen din var familien til en torpedo?

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvor kvinnene her på forumet egentlig klarer å finne alle disse mannfolkene sine... 

Anonymkode: 38044...4f3

Ikke så vanskelig ser det ut til. Det er ett eller annet med alle menn. 

• Liker 1
Skrevet

Hvordan kommer man i kontakt med en torpedo? Man hører mye om de, men hvor i alle dager klarer man å treffe en og atpå til bo sammen med en i 6 mnd uten å vite noe slikt???

Anonymkode: 996c1...6f9

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kommer man i kontakt med en torpedo? Man hører mye om de, men hvor i alle dager klarer man å treffe en og atpå til bo sammen med en i 6 mnd uten å vite noe slikt???

Jeg kjenner en og kjente en annen. Helt vanlige folk folk i dag som er ferdig med all dritten. 

Han jeg kjenner kunne skremme fanden på flatmark, var ikke redd for en pistol opp i trynet, tålte juling og jeg var sikker på at han kom til å bli drept eller overdose. Nå er han nykter, gift, 2 barn, utrolig god form og spøker gjerne med fortiden. Vanlige folk som sagt, som har vanlige venner og en normal omgangskrets

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS har sikkert ikke søkt etter en på Tinder. Folk skjuler de rareste ting; ingenting overrasker meg mer.

Til ts: hold hodet kaldt og planlegg grundig- ikke løp ut med ungene som noen her anbefaler. Nei, det er selvfølgelig ikke greit å fortsette, men du skremmer jo bare barna om du skal følge noen av rådene her. Synes også det hadde vært greit å ta en prat med hovedpersonen selv. Du har tross alt hørt dette som et rykte, har du ikke? Ville gjort alt så rolig som mulig pga ungene iallefall.

• Liker 3
Skrevet
34 minutter siden, visp skrev:

TS har sikkert ikke søkt etter en på Tinder. Folk skjuler de rareste ting; ingenting overrasker meg mer.

Til ts: hold hodet kaldt og planlegg grundig- ikke løp ut med ungene som noen her anbefaler. Nei, det er selvfølgelig ikke greit å fortsette, men du skremmer jo bare barna om du skal følge noen av rådene her. Synes også det hadde vært greit å ta en prat med hovedpersonen selv. Du har tross alt hørt dette som et rykte, har du ikke? Ville gjort alt så rolig som mulig pga ungene iallefall.

Ja, for all del snakk med ham. Han kommer såklart til å innrømme at han jobber en 80 % stilling som torpedo og hans yrkesvalg er noe dere kan ta opp i samtale hos parterapeuten uten risiko for ungene..... 😅

Anonymkode: e6a5e...737

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for all del snakk med ham. Han kommer såklart til å innrømme at han jobber en 80 % stilling som torpedo og hans yrkesvalg er noe dere kan ta opp i samtale hos parterapeuten uten risiko for ungene..... 😅

Anonymkode: e6a5e...737

Han trenger sikkert ikke å jobbe mer enn 60%:tongue:

Nei, anbefalte ikke parterapeut i det hele tatt. Hun bør komme seg vekk, men ikke dra ungene ut i pysjen for å flytte inn på hotell i dette sekund. Det var bare det jeg ville ha fram. Hun har bodd med han i seks mnd.- derfor kunne det kanskje være greit for han å vite hva som foregår. Hun kjenner han best, så regner med at hun vet litt hvordan hun skal gå fram.

• Liker 4
Skrevet

Jobber han hos namsmannen eller politiet eller for en privat innkrever?

Anonymkode: 39a5b...c10

Skrevet

Torpedoer behøver ofte ikke utøve noe særlig vold eller engang komme med trusler, folk blir såpass redde når de får sånt besøk at de gjerne gir seg uten motstand. 

Men ville kommet meg ut av et samboerskap med en torpedo uansett ja, særlig når det er barn involvert. 

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slår opp! Dette er livstruende farlig for deg og barna dine, dere kan selv bli drept og torturert av hans fiender som vil ta hevn. I mildeste fall så lever dere år i paranoia og han blir tatt av politiet, for det blir han før eller senere, og barna mister sin stepappa og du din kjæreste  til fengsel og det er myeeee værre enn å slå opp nå hvor du bestemmer det selv i forhold til å plutselig en dag få han revet vekk fra deg og ikke snakke med han på 6mnd fordi han sitter på brev og besøksforbud og får en 8 år lang dom eller kanskje 17 år for drap.. Og fengsel kommet aldri til å endre han heller så han kommer bare ut igjen med nye kriminelle kontakter og mer oppdrag.

Anonymkode: 59edd...886

omg! bruk komma!

Anonymkode: 1e0e2...856

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, frekvens skrev:

Når i all verden har dette noen gang skjedd i Norge? Sånn bortsett fra på fjernsyn.. slike ting går sjeldent ut over hurra torpedos familie. 

Det sagt.. et forhold til en kar som bruker vold for å presse andre for penger høres ikke ut som en dans på roser. Det er ulovlig og han blir før eller siden tatt og det er ikke noe forbilde man vil ha for sine barn

Hva når noen skal ta hevn på ham???? Er hun og barna da trygge??? 

Anonymkode: fdbaf...eb7

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet
5 timer siden, frekvens skrev:

https://www.dagbladet.no/nyheter/skjot-mot-huset-til-t5pc-topp/66241139

https://www.rb.no/lokale-nyheter/kan-vare-skutt-mot-feil-hus/s/1-95-5917750

https://www.nrk.no/trondelag/familie-truet-med-vapen-1.13874155

https://www.nrk.no/ostlandssendingen/skjot-mot-hus-i-boligfelt-1.7986107

https://www.oblad.no/nyhet/ostlandets-blad/ski/barnefamilie-truet-med-pistol-og-kniv-i-sitt-eget-hjem/s/5-68-369089

Ikke umulig at sånt skjer i Norge. 

Skrevet (endret)
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jobber han hos namsmannen eller politiet eller for en privat innkrever?

Anonymkode: 39a5b...c10

Du tror det finnes statlige ansatte torpedoer? 

Endret av Rotemor
Skrevet
3 hours ago, frekvens said:

Naboen din var familien til en torpedo?

Ja. Og familien visste ingenting før etterpå.

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Rotemor skrev:

Du tror det finnes statlige ansatte torpedoer? 

Jeg tippet AB lurer på om det er en mulighet for at personen som «glapp» opplysningen overdriver ekstremt. Namsmannen driver jo blant annet med fravikelse/utkastelse (som såklart ikke er det samme som torpedovirksomhet, men folk kan jo tro mye rart).

Skrevet
12 minutter siden, nordlending skrev:

Jeg tippet AB lurer på om det er en mulighet for at personen som «glapp» opplysningen overdriver ekstremt. Namsmannen driver jo blant annet med fravikelse/utkastelse (som såklart ikke er det samme som torpedovirksomhet, men folk kan jo tro mye rart).

Men hadde «sambo» vært ansatt av staten så ville jo ikke det vært sjokkerende eller hemmelig.

Skrevet
6 timer siden, frekvens skrev:

Nja.. Sønnen til en familievenn av oss havnet på skråplanet og utførte ett bestillingsdrap for en del år siden. Saken kom mye opp i media. Du vil ikke tro hvor mye drøye hatbrev og trusler denne familien fikk i etterkant, og de ble utsatt for mye hærverk. Når sånt kan komme fra «vanlige folk» tviler jeg ikke på at  fysisk vold mot familie kan forekomme i litt mer hardbarka miljøer.

Anonymkode: 8a28f...8c9

• Liker 2
Skrevet

Du spør hva du skal gjøre?

Anonymkode: 334bb...3f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...