AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #1 Skrevet 17. september 2018 Har møtt en fyr én gang. Har snappet/chattet en del utenom. Han virker veldig ærlig og oppriktig. Etter første date sendte jeg en melding og sa at jeg vil spille med åpne kort og spurte om han vil treffes igjen neste gang muligheten byr seg (vi bor et stykke unna hverandre). Han svarte at han også liker å spille med åpne kort og svarte at han vil møtes igjen. Dette er tre uker siden. De to siste ukene har jeg vært syk (noe han har visst), og basert på avstanden på tinder, ser det heller ikke ut til at han har vært i nærheten. Kan jeg senke skuldrene og tenke at han faktisk er ærlig og oppriktig og at vi vil møtes igjen? Jeg mener, jeg har jo ingen grunn til å tro noe annet ennå? Anonymkode: 2263a...65f
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #2 Skrevet 17. september 2018 Har du ikke hørt fra ham på tre uker? Anonymkode: 85968...b09
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #3 Skrevet 17. september 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du ikke hørt fra ham på tre uker? Anonymkode: 85968...b09 Jo, jeg har hørt fra ham. Men det har ikke vært noe mer snakk om å møtes annet enn at vi begge tilsynelatende var enige om å spille med åpne kort og han sa at han vil møtes igjen. Og det er her detaljene om min sykdom og det faktum at vi ikke bor på samme sted kommer inn. Anonymkode: 2263a...65f
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #4 Skrevet 17. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jo, jeg har hørt fra ham. Men det har ikke vært noe mer snakk om å møtes annet enn at vi begge tilsynelatende var enige om å spille med åpne kort og han sa at han vil møtes igjen. Og det er her detaljene om min sykdom og det faktum at vi ikke bor på samme sted kommer inn. Anonymkode: 2263a...65f Husker din forrige tråd. Jeg synes det blir så formelt å snakke om «å spille med åpne kort», når dere neste ikke kjenner hverandre. Blir liksom som dere går rett i forsvarsposisjon og er mistenksomme til tusen. Anonymkode: 85968...b09 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #5 Skrevet 17. september 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husker din forrige tråd. Jeg synes det blir så formelt å snakke om «å spille med åpne kort», når dere neste ikke kjenner hverandre. Blir liksom som dere går rett i forsvarsposisjon og er mistenksomme til tusen. Anonymkode: 85968...b09 Jaha? Og hva har det med saken å gjøre? Nå er jo tilsynelatende vi enige om at det er måten å gjøre det på. Anonymkode: 2263a...65f
Gjest Cathe. Skrevet 17. september 2018 #6 Skrevet 17. september 2018 Tror du sitter på "fasiten" selv; du har jo ikke gtimm til å tro annet enn at han er oppriktig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå