AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #1 Skrevet 17. september 2018 Jeg skjønner jo at dette er en dame som elsker sæd, men vil det si at hun elsker å svelge eller bli sprutet inni seg? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg er medlem som noen sexdatesider, og da har jeg flere ganger sett annonser der det står "Spermtøs lånes ut av mannen" etc. Og jeg kan liksom ikke spørre dem om hva en spermtøs er, for da vil de nok heller velge en gutt med mer erfaring som kjenner til begrepet. Så jeg håper noen kan oppklare hva som menes, om det i det hele tatt er noen "bestemt tittel" å være spermtøs Gutt 21 Anonymkode: 3d451...01a
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #2 Skrevet 17. september 2018 ''Spermtøs'' er rett og slett ei som liker sperm, enten å svelge eller bli sprutet på. Ellers er tilnavnet noe man ofte bruker på kvinnen som lånes ut, for å både belyse at hun er ganske frigjort og kanskje en del av dynamikken mellom henne og hans partner, der ''spermtøs'' bruker som nedverdigelse og hun tenner på å bli kalt det. Anonymkode: 4bd92...3d8 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #3 Skrevet 17. september 2018 det er ment litt generelt, hun er ute etter å få deg til å sprute. Hvor det sprutes er litt likegyldig og vil variere fra spermtøs til spermtør Anonymkode: efdd9...224
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #4 Skrevet 17. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skjønner jo at dette er en dame som elsker sæd, men vil det si at hun elsker å svelge eller bli sprutet inni seg? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg er medlem som noen sexdatesider, og da har jeg flere ganger sett annonser der det står "Spermtøs lånes ut av mannen" etc. Anonymkode: 3d451...01a Det betyr nok at hun elsker kredittkortet ditt. Anonymkode: f8ac8...658 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #5 Skrevet 17. september 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det betyr nok at hun elsker kredittkortet ditt. Anonymkode: f8ac8...658 Tror ikke det. Det er alle typer annonser der (er mer som et forum), med mennesker i alle fasonger. Spermtøsen jeg er interessert i er over 40 år og har noen kg for mye. Men jeg vil likevel møte henne :) TS Anonymkode: 3d451...01a
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #6 Skrevet 17. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke det. Det er alle typer annonser der (er mer som et forum), med mennesker i alle fasonger. Spermtøsen jeg er interessert i er over 40 år og har noen kg for mye. Men jeg vil likevel møte henne TS Anonymkode: 3d451...01a Neida, dette er stort sett ikke mennesker som tar betalt, men har dette som en kink. Ingen ting unormalt faktisk. Anonymkode: 4bd92...3d8 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #8 Skrevet 17. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke det. Det er alle typer annonser der (er mer som et forum), med mennesker i alle fasonger. Spermtøsen jeg er interessert i er over 40 år og har noen kg for mye. Men jeg vil likevel møte henne TS Anonymkode: 3d451...01a En spermhval, altså. Sorry, dårlig humor Anonymkode: f0863...6b0 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #9 Skrevet 17. september 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: En spermhval, altså. Sorry, dårlig humor Anonymkode: f0863...6b0 Hahaha 😂😂 omg den var tørr..eller spermhvaler er for det meste våte, men ja. (Forsåvidt spermtøser også..) ..merker det er seint ja. Uff nå lo jeg godt Anonymkode: cb694...333
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå