Gå til innhold

Feil på tinder eller forventer folk umiddelbar respons?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

Er det noen i dag som har opplevd noe krøll med tinder i dag? At matcher plutselig er blitt borte av en bug?

godt mulig jeg har blitt un-matcha men synes så rart det var to på en kveld. Ene er en kar jeg har snakket med en liten stund og vi var enig om å møtes til uken. Han visste jeg var opptatt i kveld (chattet med han tidligere på dagen.) Fikk varsel om at jeg hadde fått melding av han i 7 tiden og når jeg kom hjem og tenkte å lese/svare så var matchen borte. 

Andre var en kar jeg fikk en veldig hyggelig og «personlig»første melding av i sted. Såpass at jeg følte at jeg skulle legge litt tid og tanker i svaret og ikke bare knote avgårde en intetsigende melding mens jeg var med venninnene mine. Når jeg kom hjem var melding og match borte gitt... Da var det vel ca 3 timer siden den ble sendt..

ganske fersk på tinder enda og sitter ikke med telefonen eller på so-me hele tiden. Forventer folk svar asap, ellers så un-matcher de med en gang? Jeg forstår jo at folk ikke gidder å vente i dagesvis på svar, men noen timers responstid må man vel tåle...

 

Anonymkode: 64949...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pleier å slette folk etter 1 døgn om de ikke svarer, men ikke etter noen timer. Regner ikke med at folk sitter der hele tiden, og selv har jeg skrudd av varsler, så svarer heller ikke asap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å fjerne matchen etter 1-2 døgn hvis hun svarer ikke - men ikke etter noen få timer. Med mindre om man angrer på at man sveipet. Jeg oppdaget f.eks. i ettertid at hun holder en sigarett i et av bildene. Ganske uaktuelt for meg.

Anonymkode: e6a9c...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matcher kan bli borte av bug en kort periode, prøv å logg ut og inn.

Anonymkode: 3cad4...582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Sletter som regel ikke en match om jeg ikke får svar på en dag nei. Kan gjøre det om man kombinerer sene svar med intetsigende meldinger, om det blir endret på profilbilder etter at vi har avtalt date osv. Det blir mer summen av flere ting enn akkurat det at man svarer sent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...