Gå til innhold

Pris per kuvert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

noen som har noen tips om hvilket prissjikt man bør regne med når det gjelder 3 retters middag , pr kuvert? Bryllupet vil holdes på et leid lokale og alkohol/drikke kjøpes inn utenom. Noen med erfaringer rundt dette? Festen holdes på sentrale Østlandet hvis det har noen betydning.

Anonymkode: 0c575...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fra 600 og oppover. 

Hva med servitører etc? Skal cateringselskap stille med det også?

Anonymkode: 25fd2...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra 600 og oppover. 

Hva med servitører etc? Skal cateringselskap stille med det også?

Anonymkode: 25fd2...f9b

Nei, tenker å leie inn bekjente til den delen. 

Anonymkode: 0c575...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Frostrose skrev:

Vi betalte ca 350. Du må betegne ca 300-450. Det kommer litt an på maten du vil ha. 

Kan jeg spørre hva slags mat dere bestilte?

Anonymkode: 0c575...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestilte mat for 369 pr kuvert i 2012. Forretten var kremet laksemos med noe grønt, hjort og sesongens grønnsaker til hovedrett også tror jeg det var is med noe bær og coulis til dessert. Kjempefornøyd. Vi hadde også kjøpt alkohol selv. 

Anonymkode: 903d6...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hva slags mat dere bestilte?

Anonymkode: 0c575...eb8

Suppe med brød til forrett. Rødvinsbrassiert oksestek til hovedrett (men mener de endret det til kalv). Vi hadde en trippel dessert. Sjokoladefondant, sorbet og en jeg ikke husker. En venninne laget fondanten. Isen kjøpte vi ferdig. De på kjøkkenet anrettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gifte oss nå i februar. 400kr per kuvert, 3 retters. Har det på eget lokale på en restaurant så servitører og lokale er inkludert. Har bestilt noen flasker vin til bordet og ellers kan di bestille brus osv selv (vi betaler). Restauranten regner 3 enheter drikke per person. 

Anonymkode: fb0ba...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betalte 510,- per person for maten. Alkohol vet jeg ikke helt, men kanskje ca. 150,- per person. Kjøpte inn alkohol selv, men kjøpte ikke billigste vin, så det kunne selvsagt blitt billigere. Lokalet hadde egen kokk og forslag til meny. Billigste «kombinasjon» av treretters hadde vel kommet på rundt 470,-.

Anonymkode: 97453...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...