Gå til innhold

Vond smak i munnen etter tanntrekking


Lilla93

Anbefalte innlegg

Har trukket en tann hos tannlegen for 2 dager siden, og det smaker veldig ekkelt i munn som kommer fra krateret hvor tanna var før, noen som har opplevd det samme? Tanna var ganske råtten, derfor jeg trakk den 🤢😯🤔Tannlegen la en hvit ting nede i krateret før han sydde litt over som skulle visstnok forsvinne av seg selv, og jeg lurer da på om det er den som smaker dritt eller om det er evt. betennelse/bakterier som lager slik smak? Hvor lang tid tar det før denne tingen forsvinner, noen som vet? 

Får ikke bort de 2 siste smileyene, ikke bry dere om dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring tannlegekontoret og spør om du skal komme tilbake, eller om det er som forventet. Regner med du skyller med Corsodyl?

Anonymkode: 3705a...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, har ikke opplevd det når jeg har trukket (3 ganger).
Ville tatt en telefon og hørt. Kan jo høres infisert ut.

Anonymkode: 7dafe...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ring tannlegekontoret og spør om du skal komme tilbake, eller om det er som forventet. Regner med du skyller med Corsodyl?

Anonymkode: 3705a...c29

De sa ingenting om at jeg skal gjøre det, og har lest at man skulle gjøre det kun ved operasjon... Men skal tilbake å fjerne sting om noen dager, kan evt. se om det blir verre før den tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Lilla93 skrev:

De sa ingenting om at jeg skal gjøre det, og har lest at man skulle gjøre det kun ved operasjon... Men skal tilbake å fjerne sting om noen dager, kan evt. se om det blir verre før den tid

Det er ikke alltid man skal det. Jeg har bare fått beskjed om det 1 av 3 ganger, og da jeg fikk infeksjon den ene gangen:)

Anonymkode: 7dafe...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...