Gå til innhold

Høyt blodtrykk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her med det. På div helse sider sier ikke noe om symptomer. Uten om hodepine og svimmelhet noen ganger.  

Kan det noen ganger  føles som hjerte og blodet går fort rundt i kroppen din. Som et indre stress .. 

Skal til lege snart å skjekke opp et forhøyet blodtrykk sist jeg var der. Men dette var ny følelse..

Anonymkode: 4c7c9...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ikke kjenne høyt blodtrykk. Man kan være stresset og av den grunn ha forhøyet blodtrykk, men da er det stresset du kjenner (spenninger, hjertebank, hodepine, etc) og ikke blodtrykket. Du kan heller ikke kjenne hvor raskt blodet sirkulerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen sa noe med hode pine kom av høyt boks trykk ( og jeg hadde høyt da)  Men kan tro dette jeg kjenner nå er stress relatert.  Kjenner hjerte dunke litt hardere . Hue pine og muskel verk. Er den god del som henger på skuldrene. Mine. Har en lege time snart igjen. Er bare redd jeg overbelaster hjertet mitt.

Anonymkode: 4c7c9...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen her med det. På div helse sider sier ikke noe om symptomer. Uten om hodepine og svimmelhet noen ganger.  

Kan det noen ganger  føles som hjerte og blodet går fort rundt i kroppen din. Som et indre stress .. 

Skal til lege snart å skjekke opp et forhøyet blodtrykk sist jeg var der. Men dette var ny følelse..

Anonymkode: 4c7c9...a93

Høyt blodtrykk skal være veldig høyt før du kjenner på kroppen med hodepine at bt er høyt. 

Få legen til å måle bt noen annen måte er ikke sikker for å si om du har høyt trykk.

Anonymkode: e8dc3...d8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...