AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #1 Skrevet 16. september 2018 Etter sist gang han fyren jeg dater fingret meg, så begynte underlivet mitt å lukte en del. Litt som muggen ost eller noe. Vondt ihvertfall. Men selv før denne hendelsen når han nå sist fingret meg, så føler jeg også at undelivet mitt har luktet litt. Men nå er det plutselig mye værre. Kan det være sopp ? Eller hva kan det være? Anonymkode: 3a7ef...468
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #2 Skrevet 16. september 2018 Personlig føler jeg selv jeg får en slik oste-lukt etter å lang svett dag. Da har man jo slik «fitte-ost» liggende 😂😅 Men om dette er noe nytt for deg (alltid viktig å være obs på forandringer i underlivet) kan du sjekke ut linken under (og ta en sjekk hos legen) https://www.romper.com/p/why-does-my-vagina-smell-like-cheese-expert-explains-2450037 Anonymkode: 4e6a5...fd1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #3 Skrevet 16. september 2018 Kan det være bakteriell vaginose kanskje ? -TS Anonymkode: 3a7ef...468
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #4 Skrevet 16. september 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det være bakteriell vaginose kanskje ? -TS Anonymkode: 3a7ef...468 Nei. Det lukter råtten reke. Anonymkode: da395...1e4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå