Gå til innhold

Kan han fortsatt være interessert?


Summerbird1

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg jobbet med en i sommer som virket tydelig interessert. Blant annet sa han to ganger at han ikke har funnet den rette enda foran meg, han lyste opp når jeg så ham inn i øynene og ga komplimenter, og da jeg sa jeg hadde type så han skuffet ut. Når vi var ferdig i jobben ga han meg en klem og sa jeg skulle sende noe jeg har jobbet med som han vil lese.

Han har siden lagt meg til på Facebook og jeg har skrevet til ham to ganger på mail og facebook om det han skulle lese. Jeg skrev også at han bare må si fra neste gang han er i området (han har flyttet), hvis han vil ta en kopp kaffe, og han svarte bare at vi ses der. Han har heller ikke tatt kontakt først.

Nå har jeg imidlertid blitt singel og lurer på om jeg skal kontakte ham igjen og fortelle det, men er litt redd for at han ser det som tapt og har gått videre. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker å vente litt så det ikke blir mistenkelig at jeg tar kontakt en uke etter at jeg ble singel 😬 men er litt redd for hva han vil si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Summerbird1 skrev:

Tenker å vente litt så det ikke blir mistenkelig at jeg tar kontakt en uke etter at jeg ble singel 😬 men er litt redd for hva han vil si.

Hehe JA vent en måned eller to ville jeg ventet.... Det kan jo være han er opptatt eller ikke er interessert på den måten nødvendigvis men siden dere har hatt en god tone før så vil han jo uansett bare syntes det er hyggelig at du sier du liker han. Du har ingenting å tape, spesielt siden dere ikke omgås til vanlig lenger :) Lykke til da! 

Anonymkode: a3804...488

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe JA vent en måned eller to ville jeg ventet.... Det kan jo være han er opptatt eller ikke er interessert på den måten nødvendigvis men siden dere har hatt en god tone før så vil han jo uansett bare syntes det er hyggelig at du sier du liker han. Du har ingenting å tape, spesielt siden dere ikke omgås til vanlig lenger :) Lykke til da! 

Anonymkode: a3804...488

Hvordan bør jeg i såfall gå frem når jeg kontakter ham? Tenker å vente til jeg har noe mer han kan lese av det jeg jobbet med, og så spørre hvordan det går. Og hvis han spør tilbake, så fortelle at jeg er singel. Vet ikke om det er en bra metode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Summerbird1 skrev:

Hvordan bør jeg i såfall gå frem når jeg kontakter ham? Tenker å vente til jeg har noe mer han kan lese av det jeg jobbet med, og så spørre hvordan det går. Og hvis han spør tilbake, så fortelle at jeg er singel. Vet ikke om det er en bra metode?

Ja det er en fin fremgangsmåte å prøve å småprate litt når du sender han noe jobbrelatert,  men er det noe som er til hjelp for han som han har etterspurt før? Bare pass på så du ikke kjeder han med skrytestoff liksom... 

Så kan du spørre på en lystig og lett måte "Så hvordan går det for tiden? Hva gjør du om dagen/åssen er livet? :) " og når han spør tilbake så forhold deg mer til det han driver med enn at du har blitt singel. Jeg ville ikke svart med en gang på et sånt spørsmål at jeg har blitt singel,det er litt sånn å rope det ut på en måte :P men latt det komme frem senere om praten går greit eller dere fortsetter å chatte noen ganger.(Og sett statusen din på Facebook til singel så han kan gå inn å se om han lurer)  Vis interesse ved å spørre han om ting relatert til det han svarer og får dere en god flyt i samtalen så dytt inn at det hadde vært koselig å treffes å catche up for du hadde sansen for han når dere jobbet sammen og spør om han er singel nå.  Da skjønner han greia :)

 

Anonymkode: a3804...488

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er en fin fremgangsmåte å prøve å småprate litt når du sender han noe jobbrelatert,  men er det noe som er til hjelp for han som han har etterspurt før? Bare pass på så du ikke kjeder han med skrytestoff liksom... 

Så kan du spørre på en lystig og lett måte "Så hvordan går det for tiden? Hva gjør du om dagen/åssen er livet? :) " og når han spør tilbake så forhold deg mer til det han driver med enn at du har blitt singel. Jeg ville ikke svart med en gang på et sånt spørsmål at jeg har blitt singel,det er litt sånn å rope det ut på en måte :P men latt det komme frem senere om praten går greit eller dere fortsetter å chatte noen ganger.(Og sett statusen din på Facebook til singel så han kan gå inn å se om han lurer)  Vis interesse ved å spørre han om ting relatert til det han svarer og får dere en god flyt i samtalen så dytt inn at det hadde vært koselig å treffes å catche up for du hadde sansen for han når dere jobbet sammen og spør om han er singel nå.  Da skjønner han greia :)

 

Anonymkode: a3804...488

Ja, men tenker at siden jeg hadde type i sommer, så bør jeg kanskje få frem at jeg er singel nå så han ikke lurer på hvorfor jeg er interessert. Kanskje derfor han svarte litt tvetydig sist jeg nevnte å ta en kaffe.

Han sa sist jeg sendte noe at han gleder seg til å lese det neste jeg holder på med, så da sender jeg det også 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...