Gå til innhold

Blokkert og forvirret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en jente på 21 som møtte en fyr i sommer. Vi hadde veldig god kjemi og veldig samme type humor. Men han er 8 år eldre enn meg, og virket veldig tidlig interessert i bare sex. Jeg er ferdig med ''fuckboys'', så jeg viste tidlig at jeg ikke er ute etter noe ligg, fordi jeg er veldig ferdig med ''fuckboys''. Senere møtte jeg han 1 gang hvor vi var ute og bare pratet i noen timer. Noen helger senere var jeg ute på byen i byen han bor, og jeg og en venninne dro og sov hos han fordi det var det enkleste, og vi 3 hadde det hyggelig og ingenting seksuelt skjedde utenom litt kyssing og spooning. Så snakket vi med hverandre på melding og han har mast en del om at vi må møtes og han ville veldig gjerne jeg skulle komme til han. Jeg sa direkte ut at jeg ikke vil komme til han, rett og slett fordi jeg er redd det kommer til å skje noe som jeg syns er altfor tidlig. Har derfor sagt at jeg gjerne møter han, men for en kaffe/ lunsj - den type ting for å bli bedre kjent.

 

Per dags dato bor vi ca 1 times kjøretur unna hverandre, så derfor har ikke mulighetene for å møtes så store og jeg har kanskje vært litt for ''hard to get'' - hvertfall på sexfronten. 

 

Hele denne uken har vi ikke pratet og jeg sendte han melding i kveld og spurte om vi skulle møtes. Så finner jeg ut at jeg tydeligvis er blokkert?  Snakket med en venninne om det og vi syntes jo dette er veldig barnslig og umodent, og sier mye om han. Men det som er greia er at jeg ikke forstår, fordi det er en utrolig teit ting å gjøre.  Jeg er jo ikke såret, men bare irritert og forvirret over hvordan noen kan gjøre det? Er jo bare latterlig hele greia, men skriver fordi jeg gjerne kunne tenke meg å høre andres synspunkter på dette. 

Anonymkode: 6ca38...5aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han var jo tydeligvis bare interessert i deg selvom du sa at du ikke ville ha noe med fuckboys å gjøre så tenkte han at han kunne få pult deg allikevel og når han skjønte det ikke gikk så var du ikke noe vits å ha i hans verden lenger. Det, eller at han egentlig hadde dame og dama fant ut av kontakten deres og ba han blokke deg. Uansett årsak så fikk du jo bevis for at han er en fuckboy så ikke tenk mere på han du :)

Anonymkode: a7be4...1d3

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han var jo tydeligvis bare interessert i deg selvom du sa at du ikke ville ha noe med fuckboys å gjøre så tenkte han at han kunne få pult deg allikevel og når han skjønte det ikke gikk så var du ikke noe vits å ha i hans verden lenger. Det, eller at han egentlig hadde dame og dama fant ut av kontakten deres og ba han blokke deg. Uansett årsak så fikk du jo bevis for at han er en fuckboy så ikke tenk mere på han du :)

Anonymkode: a7be4...1d3

Ja, hehe heeeelt enig. Han beviste jo bare at han er fuckboy, men syns fortsatt det er kjemperart å blokkere noen som ikke maser eller bombaderer med meldinger, og jeg har jo ikke virket så veldig interessert i utgangspunktet. Bare lurer på hva slags type ''taktikk'' dette er, er så latterlig at jeg ler jo av det hele egentlig.. 

Anonymkode: 6ca38...5aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han følte seg såret siden du ikke ville komme over? 

Anonymkode: 4b1d1...3ed

Tja... Han sa han syntes det var litt strengt og at det virket som jeg kalte han en fuckboy. Men jeg beklagde meg for det, og sa jeg syns det var hyggelig å møte han, men at jeg gjerne vil bli bedre kjent før vi går hele veien og til sengs sammen. Sa også at jeg likte han godt og beklagde meg for å ha vært streng. Deretter sa vi god natt og at vi snakkes i morgen og vi ble enige om at vi skal bli bedre kjent. Dagen etter snakket vi ikke og finner nå i kveld ut at jeg er blokkert, haha.. 

Anonymkode: 6ca38...5aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert det er noen taktikk, i så fall må ha ha en tanke om videre kontakt. Jeg holder en knapp på at han har dame eller har funnet en han liker og vil satse på. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hehe heeeelt enig. Han beviste jo bare at han er fuckboy, men syns fortsatt det er kjemperart å blokkere noen som ikke maser eller bombaderer med meldinger, og jeg har jo ikke virket så veldig interessert i utgangspunktet. Bare lurer på hva slags type ''taktikk'' dette er, er så latterlig at jeg ler jo av det hele egentlig.. 

Anonymkode: 6ca38...5aa

Det er ikke noe taktikk. Han er bare er drittsekk. Ikke tenk noe mer på han:) 

Anonymkode: a7be4...1d3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ha skiftet taktikk på deg:

F.eks: blokkere deg fordi kvinner ikke liker å bli ignorert av menn og gjør nærmest hva som helst for å få menn som er avvisende mot dem. Som å treffe han og ligge med han, om han lar deg surne en stund og så legger deg til igjen eller om han treffer deg ute..

Anonymkode: b6469...7c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han ble skremt vekk jeg. Er jo ikke helt vanlig at man unngår sex så til de grader den dag idag. Jeg er jente og hvis gutten jeg hadde vært interessert i hadde avvist sex så hadde jeg ikke giddet skal jeg være helt ærlig... hadde bare vært rart. 

Jeg sier ikke at du skal legge vekk den tanken om å vente med sex, du må jo gjøre det du føler deg komfortabel med, men tror det blir vanskelig å finne noen dersom du er så streng med det, for mange har sex mye å si for om de liker personen eller ikke på den måten. Jeg finner aldri ut om jeg liker personen på den måten før jeg har vært intim. 

Anonymkode: 93439...a9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Det var nok sex han ønsket her siden han ville at du skulle komme til han, og siden han ikke gidder noe kaffe eller lunsj. Når han ikke fikk det han ville blokkerte han, og gikk videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror han ble skremt vekk jeg. Er jo ikke helt vanlig at man unngår sex så til de grader den dag idag. Jeg er jente og hvis gutten jeg hadde vært interessert i hadde avvist sex så hadde jeg ikke giddet skal jeg være helt ærlig... hadde bare vært rart. 

Jeg sier ikke at du skal legge vekk den tanken om å vente med sex, du må jo gjøre det du føler deg komfortabel med, men tror det blir vanskelig å finne noen dersom du er så streng med det, for mange har sex mye å si for om de liker personen eller ikke på den måten. Jeg finner aldri ut om jeg liker personen på den måten før jeg har vært intim. 

Anonymkode: 93439...a9e

Streng? Hun møtte han 3 ganger totalt jo, og to av de ikke i datesetting  engang 

Anonymkode: a7be4...1d3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Streng? Hun møtte han 3 ganger totalt jo, og to av de ikke i datesetting  engang 

Anonymkode: a7be4...1d3

Hun sa jo selv at hun var streng. 

Anonymkode: 93439...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun sa jo selv at hun var streng. 

Anonymkode: 93439...a9e

Du vet selv det bare er tull du kommer med når du sier du tror han ble skremt fordi han ikke fikk sex på tre treff. Stopp å form jenter til sexdukker! 

Anonymkode: a7be4...1d3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet selv det bare er tull du kommer med når du sier du tror han ble skremt fordi han ikke fikk sex på tre treff. Stopp å form jenter til sexdukker! 

Anonymkode: a7be4...1d3

Jeg er jente selv 🤣🤣🤣

Anonymkode: 93439...a9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er jente selv 🤣🤣🤣

Anonymkode: 93439...a9e

? ingen som har spurt deg om kjønn 

Anonymkode: a7be4...1d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

? ingen som har spurt deg om kjønn 

Anonymkode: a7be4...1d3

Du sa jeg skulle stoppe å forme jenter til sexdukker. Virket som om du mente jeg var en mann. 

Anonymkode: 93439...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det ganske tydelig at han vil ha sex men ikke bli kjent. Syns du spilte kortene helt rett angående denne fyren. Om vi holder igjen på sex, finner vi fort ut om fyren er fuckboy eller ikke. 

Jeg ville bare kommet meg videre og glemt ham asap. 

Anonymkode: 5924e...afe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slette å blokkere dei ein ikkje kjem nåken vei med eg og.. då veit ein at ein slepp å plaga dei meir..

Anonymkode: bdb81...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du sa jeg skulle stoppe å forme jenter til sexdukker. Virket som om du mente jeg var en mann. 

Anonymkode: 93439...a9e

Det er enda værre når kvinner reduserer kvinner til sexdukker. Trist for deg å ha så lite selvrespekt. Tipper du er veldig ung og uerfaren. Kanskje litt usikker på egen kropp og utseende?

Anonymkode: c8c4f...685

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...