Gå til innhold

Tvangstanker vaskemani


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen her som har tvangstanker og vaskemani? 

Jeg hadde det i ungdommen og ødela hendene mine. Nå tåler jeg kun en type såpe. 

Kjenner du deg igjen?

Anonymkode: 21d56...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle ønske jeg hadde et snev av det! 😄 

Anonymkode: 5d247...271

Tror ikke det. Jeg snakker om å måtte vaske hendene hele tiden. Jeg brukte det jeg fant av såpemidler. Dess sterkere såpe, dess bedre. 

Anonymkode: 21d56...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle ønske jeg hadde et snev av det! 😄 

Anonymkode: 5d247...271

Typisk kommentar fra en som har null kunnskap om hvor inngripende og hemmende det er å lide av tvangslidelse 

Anonymkode: 5895e...ef9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det, og vasker fremdeles hendene mye mye oftere enn hva som er normalt. Tørker av og vasker telefon og pc minst en gang for dagen også. For noen år siden ble huden så ødelagt at jeg måtte bruke vanter etter time hos lege. Har blitt bedre, men er noe dritt når det blir kjøligere. Tørr og sprukken hud, og helt avhengig av håndkrem som jeg egentlig hater å ha på. Bruker fort opp en tube kan du si. Ellers stresser jeg ikke med det. Det har blitt en vane/rutine.

Anonymkode: 11d5b...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Typisk kommentar fra en som har null kunnskap om hvor inngripende og hemmende det er å lide av tvangslidelse 

Anonymkode: 5895e...ef9

Ikke vær så selvhøytidelig! Må vel få lov til å komme med en spøk vel. Smilte selv av den, men så har jeg selvironi da. Og takk for det. Blir litt lettere da gitt.

Anonymkode: 11d5b...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke vær så selvhøytidelig! Må vel få lov til å komme med en spøk vel. Smilte selv av den, men så har jeg selvironi da. Og takk for det. Blir litt lettere da gitt.

Anonymkode: 11d5b...ab0

Jeg finnes ikke selvhøytidelig og er full av selvironi og galgenhumor,men å si at man ønsker seg en sykdom ser jeg ikke humoren i

Anonymkode: 5895e...ef9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...