AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #1 Skrevet 15. september 2018 Hei. Har sendt mail og ringt til 2ulike ernæringsfysiologer i min nærhet. Trenger hjelp for kostholdsendring. Opplever at ingen av de svarer meg . Er det bedre å gå privat? Anonymkode: a7e3a...df3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #2 Skrevet 15. september 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Har sendt mail og ringt til 2ulike ernæringsfysiologer i min nærhet. Trenger hjelp for kostholdsendring. Opplever at ingen av de svarer meg . Er det bedre å gå privat? Anonymkode: a7e3a...df3 Du kommer ikke til hos noen offentlige ernæringsfysiologer uten henvisning fra fastlegen. Privat kan du prøve deg, sannsynligvis uten henvisning. Men noen vil også der ha en henvisning fra fastlegen. Anonymkode: 19759...042 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #3 Skrevet 16. september 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kommer ikke til hos noen offentlige ernæringsfysiologer uten henvisning fra fastlegen. Privat kan du prøve deg, sannsynligvis uten henvisning. Men noen vil også der ha en henvisning fra fastlegen. Anonymkode: 19759...042 Min fastlege har sagt at han ikke henviser,jeg må ringe selv. Har flere bekjente som har fått samme beskjed av sin fastlege...begge de jag har prøvd å kontakte skriver på hjemmesiden sin at ingen henvisning er nødvendig...... Anonymkode: a7e3a...df3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå