AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #1 Skrevet 15. september 2018 I kveld ble jeg knullet av kjæresten min mens han laget middag. Det at menn ikke kan muligens er tydeligvis en myte! Jeg fikk både sex og middag Anonymkode: f85e4...adf 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #2 Skrevet 15. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: I kveld ble jeg knullet av kjæresten min mens han laget middag. Det at menn ikke kan muligens er tydeligvis en myte! Jeg fikk både sex og middag Anonymkode: f85e4...adf Autokorrekt : muligens = multitaske Anonymkode: f85e4...adf
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #4 Skrevet 15. september 2018 Høres mer ut som at du, TS, er overrasket over at typen din kan gjøre noe som helst, siden du måtte lage en tråd om at det skjedde noe i forholdet deres. Andre har forlengst fått med seg at menn kan litt av hvert. Anonymkode: 7598e...5fa
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #5 Skrevet 15. september 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres mer ut som at du, TS, er overrasket over at typen din kan gjøre noe som helst, siden du måtte lage en tråd om at det skjedde noe i forholdet deres. Andre har forlengst fått med seg at menn kan litt av hvert. Anonymkode: 7598e...5fa Hehe. Vi snakket om det. Det var han som ville at jeg skulle skrive det. For han mente at mange kvinner ikke tror det går an Anonymkode: f85e4...adf
Jr.Garcon Skrevet 16. september 2018 #6 Skrevet 16. september 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: I kveld ble jeg knullet av kjæresten min mens han laget middag. Det at menn ikke kan muligens er tydeligvis en myte! Jeg fikk både sex og middag Anonymkode: f85e4...adf "Lagde" han grandiosa middag? Håper dere spiste middagen selv og ikke hadde bedt inn gjester Litt usikker på hvor mye det er å skryte av uansett 😕 hvis jeg klarer å lage middag og ha sex samtidig så er neppe hun dama særlig attraktiv og deilig 1
hutula1 Skrevet 16. september 2018 #7 Skrevet 16. september 2018 Han knullet deg neppe mens han laget middag. Om han gjorde begge tingene samtidig, så var en av de elendig. 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #8 Skrevet 17. september 2018 Håper han ikke lagde tre retter med saus. At han rørte litt i gryteretten mens han tok deg bakfra kan jeg tro på... Anonymkode: 778b4...3c3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå