Gå til innhold

Flere som opplever kluss med PostNord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Omsider har pakkene jeg bestilte fra Zalando og Nelly kommet. I går sto det på sporingssiden at ene pakken var kommet. I dag sto det at samme pakken var på vei. Ble litt forvirret og gikk på butikken for å sjekke. Den hadde ikke kommet. Først nå fikk jeg melding, flere timer etter butikkens stengetid at begge pakkene var kommet. Gikk inn på sporingslinken igjen nå, og der sto det at den var ankommet butikken klokka 16. Synes det er rart at meldingen ikke kom før nå? Er det flere som opplever dette? 

Anonymkode: 41930...b41

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg synes PostNord er dårlig med er at det står at jeg har fått sms fra de men det er ikke kommet noe. Jeg har lastet ned appen og den er riktig oppdatert. Men ellers har jeg ikke noe mer negativt å si om de, da jeg alltid har fått pakkene raskt

• Liker 4
Skrevet

Det er vist veldig mange som har problemer med PostNord. Men jeg personlig har aldri hat noe problemer med dem.

• Liker 3
Skrevet

Nesten hver gang bestillingene mine blir sendt med postnord er det et eller annet drama uten like. Første gang skulle de levere en bok til barnet mitt, og skulle være nostalgiske og levere på dørmatta. - den ble slengt i oppgangen og stjålet (blokk). Neste gang ble den hengt på postkassa i oppgangen, men var heldigvis hjemme. Den hadde fint fått plass i postkassa. 

Andre gang fikk jeg sms tidlig på morgenen om at de hadde prøvd å finne meg den natten, men ingen svarte. Ingen ubesvarte anrop eller noen som ringte på hjemme hos meg den natten. 

utrolig dårlig kundeservice en amøbe som satt i andre enden og ikke klarte å spore opp pakken min, og han mente at JEG SOM KUNDE måtte kontakte avsender for å få sporingsnummer for så å finne ut av det selv. Idioter. 

Anonymkode: d5595...03c

• Liker 8
Skrevet

Jeg har to ganger opplevd at pakker på vei til meg Jar blitt borte, med mye styr på veien. De sender også ofte ut hentemeldinger før pakke er ankommet. Pakke har også blitt sendt til feil sted.

Skrevet

De takler ikke at samme person har flere pakker på vei samtidig, da blir det bare kluss med sporingen. 

Anonymkode: d4f4c...776

• Liker 4
Skrevet

Jeg har opplevd mye tull med Postnord. Pakker som blir sendt til feil adresse flere mil unna og pakker som blir sjekket inn og ut av terminalen i Oslo i to uker før den endelig sendes videre til min adresse.
Det verste er likevel at de nekter å ta på seg skylda for noe som helst og alltid legger skylda på nettbutikkene.

Anonymkode: 41fa4...65a

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De takler ikke at samme person har flere pakker på vei samtidig, da blir det bare kluss med sporingen. 

Anonymkode: d4f4c...776

Kan virke sånn, ja! Har aldri hatt problemer med dem før faktisk, men tror dette er første gang jeg bestiller flere pakker samtidig hvor postnord leverer alle. Trodde og håpte at de kanskje hadde tekniske problemer og at det var forbigåebde, men... 

Anonymkode: 41930...b41

• Liker 2
Skrevet

Dere som har så mange problemer, hvor er det dere bor? 

Anonymkode: 1cb0c...ef9

Skrevet

Blitt mye tull med dem den siste åra syntes jeg. Dessverre. Det var ikke slik før.

Skrevet

Vi har opplevd at pakker havner på helt andre steder i landet før de kommer til oss. Ene pakka jeg venta på (et tastatur), tok seg en roadtrip helt opp til Harstad(?!) før den kom til Drammen. Det beste var at den hadde ankommet terminal i Drammen og ventet på videre transport, før vi en uke senere fikk oppdatering på at den var i Harstad....

• Liker 2
Skrevet

Jeg har oppdaget at pakker fra Oslo-området som regel kommer ganske fort fram til meg på Vestlandet. Men pakker fra andre steder tar mange omveier. En pakke sendt fra Stavanger brukte over to uker på turen hit (noen mil nord for Bergen). Til sammenligning bruker en pakke sendt med Posten fra Stavanger og hit maks 3 dager.

Siden det ikke går an å kjøre med lastebil helt fram til postkassen vår må jeg hente pakkene i nærmeste butikk (helt greit, ca 50 meter å gå). Men der klarer de alltid å lage rot med pakkene. Og retur er et kapittel for seg selv, de rutinene er det tydeligvis bare en person som kan...

I tillegg finnes det en annen person her i landet som har samme navn som meg, og det lager tydeligvis problemer hvis vi har bestilt noe samtidig. Vedkommende bor ca 1,5 times kjøring fra meg. Var ikke lett for Postnord å forstå at jeg ikke var interessert i å kjøre 3 timer pluss betale ferge og bompenger x2 for å hente pakken som var utlevert til vedkommende (det stod min adresse og mitt telefonnummer på pakken).

Anonymkode: f621b...97f

• Liker 1
Skrevet

Det er en grunn til at mange nettbutikker har begynt å gå bort fra postnord igjen.. 

Anonymkode: 00f98...b98

• Liker 3
Skrevet

Har de begynt å skal spare penger nå da...

Anonymkode: 4c472...c6c

Skrevet

Jeg har opplevd at jeg har fått melding om at pakken har ankommet, men at den ikke lå inne på utleveringsstedet som ankommet. Det var fordi den var levert til butikken fra Postnord, men ikke pakket ut og scannet på utleveringsstedet enda. 

Når det er sagt har jeg opplevd at det står at pakken er levert (hjemlevering) men at den ikke er det, den var da returnert til lageret igjen og jeg måtte få den til å sende den på nytt. Jeg har også opplevd levering til feil adresse. 

Anonymkode: 30e4d...3b7

Skrevet

Jeg jobber i en butikk som er utleveringssted for PostNord. Og ja, det er en del kluss. Men de er store, og de aller fleste pakkene sklir gjennom systemet uten problemer. Vet ikke hvor mye kluss Posten/Bring har sammenliknet, men tror PostNord er verst. De har ikke alltid helt kontroll, opplever jeg. Og veldig variabelt hvor kompetente de på kundesenteret er. Noen er kjempeflinke, andre skjønner knapt hva jeg mener når jeg ringer. Men jeg vil andslå at 48 av 50 pakker utleveres uten problemer hos oss.

Anonymkode: fed69...988

• Liker 1
Skrevet

JA

Anonymkode: 450e5...fa9

Skrevet

Opplevde mange problemer tidligere da jeg bodde i en annen bydel. Her hvor jeg har bodd i tre år nå, har jeg aldri hatt problemer. Var en retur som var litt treg en gang, og det er vel det eneste.

Anonymkode: babd3...011

Skrevet

Sist gang noen sendte med dem kom faktisk pakken frem i første forsøk, men det er unntaket. Stort sett har pakkene mine havnet på ville veier. Det enkleste er når de kommer i feil uthentingssted i forhold til der jeg har bedt om at de skal komme. Så lenge det er i samme by så går det jo. Eneste mysteriet er hvorfor i huleste de konsekvent velger å sende til det utleveringsstedet som har kortest åpningstid :klo: . Men det er sikkert PostNord logikk som slår til. Hvorfor gjøre det enkelt når det kan gjøres vanskelig, liksom?

Ved flere anledninger har pakken havnet i feil by. Så lenge det var nabobygda så gikk det nå greit etter litt mailing og telefonering og mas. Pakken kom etterhvert til rett by. Noe mer mas måtte til da pakke hadde havnet på en helt annen kant av landet. Da fikk de beskjed om at hvis de ikke sendte den riktig så fikk de heller sende den i retur. Verste var at de krevde ekstra gebyr for "ettersending" da de omsider fikk somlet seg til å sende den til rett by... (Ble ettergitt etter en ganske ilter telefon fra meg.) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...