Gå til innhold

Drømte at jeg var pedofil :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mareritt ett par ganger i måneden og dem er enkel å riste av seg. Drømte at jeg var pedofil i natt og klarer ikke få dette ut av hodet. Føler meg rett og slett kvalm. Jeg tenner ikke på barn og har aldri hatt noen fantasier om det her. Men i drømmen her var jeg en pedofil og ønsker ikke komme med detaljer. Annet en at det var unger her som snakket med voksen stemme og at det var i en syk verden.

Hva i huleste betyr dette og hvoran få til å glemme?

Anonymkode: e66c2...12c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ganger er bare drømmer, nettopp bare drømmer. Ikke tolk så mye inn i det. Drømmer er til for at kropp og sinn skal prosessere ting som har vært i løpet av dagen. Drømmer er drømmer, virkelighet er virkelighet. Legg fra deg drømmer når du står opp, ikke bruk for mye tid på det, da blir du bare gal. 

Skrevet

For å trøste deg så drømte jeg at jeg kuttet hodet av en venninne og gjemte det i skapet. Det var ingen hyggelig drøm, men det var langt fra noe jeg hadde tenkt på i virkeligheten, og vi er verdens beste venner  😅

Anonymkode: 488c1...8a3

Skrevet

Hjernen og tankene våre finner på mye rart. Groteske og umulige ting. Men disse tankene er jo ikke oss, det at vi reagerer på dem er jo bevis nok. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også hatt drømmer som har inneholdt ting som virkelig har bydd meg i mot og som jeg har hatt problemer med å "bli kvitt". At vi reagerer på dem er jo bevis nok for at det ikke er sånn vi er, hjernen finner på mye rart. 

Anonymkode: b3f83...ae8

Skrevet

Betyr ingenting.

Anonymkode: 22c1f...30b

Skrevet

Jeg har drømt at jeg hadde sex med moren min . Det betyr ingenting, det er bare veldig ekkelt! 

Anonymkode: 5bb57...372

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...