Gå til innhold

Store smerter i livmor HASTER


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og samboeren hadde nettopp en liten hyrdestund, og rett før slutten så fikk jeg helt enorme smerter i livmoren!!! Kan ikke gå oppreist og heller ikke sitte normalt, da kjennes det ut som jeg får en pinne fra skjeden og langt opp i magen :(

ringer man legevakt for sånn?

Anonymkode: 65c9c...a3d

Herlighet, skriver man på nettet når man påstår å ha sånne intense smerter? Har du hørt om legevakt? 

 

Anonymkode: 434d8...8eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De voldsomme smertene gikk over, men har enda ganske vondt ved bevegelse og trykk på magen!

dere som reagerte på om jeg spør om jeg skulle ringe eller ikke; jeg var usikker for jeg var redd for å bli avvist, som jeg også ble. Tenkte at det sikkert ikke er noe alvorlig så.... 

hvor i syklusen jeg er aner jeg ikke! Har p-stav og syklusen min har vært på bærtur i snart 3 år(siden jeg tok den) :)

Anonymkode: 65c9c...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blør du?

Jeg opplevde dette en gang - enorme smerter etter et samleie. Hos meg var det en cyste på en av eggstokkene som hadde sprukket, og det gav indre blødninger. Da jeg til slutt kom meg på legevakta (5-6 timer etterpå tror jeg) ble jeg sendt til sykehuset og hasteoperert. Cysten ble "brent" bort for å stoppe blødningen. Jeg hadde blødd 1,5 liter blod ut i buken. Ville jo blødd i hjel dersom jeg ikke hadde kommet meg til sykehus...

Men hvis du blør fra skjeden har du jo "kontroll" på blødningen.

Anonymkode: 218fb...0fc

Ingen blødning :) 

Anonymkode: 65c9c...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De voldsomme smertene gikk over, men har enda ganske vondt ved bevegelse og trykk på magen!

dere som reagerte på om jeg spør om jeg skulle ringe eller ikke; jeg var usikker for jeg var redd for å bli avvist, som jeg også ble. Tenkte at det sikkert ikke er noe alvorlig så.... 

hvor i syklusen jeg er aner jeg ikke! Har p-stav og syklusen min har vært på bærtur i snart 3 år(siden jeg tok den) :)

Anonymkode: 65c9c...a3d

Jobber på legevakt og man blir ikke avvist fordi om man ikke får komme på legevakt, man får råd og blir det ikke bedre av de rådene så ringer man igjen for ny vurdering. Du må aldri være redd for å ringe opp igjen hvis du ikke blir bedre eller blir verre. Kan han ha bunnet deg skikkelig da? Min fastepartner har veldig stor penis og flere ganger får jeg intense smerter, og kjenner det gjerne godt dagen etter også.

Anonymkode: bfa23...8d0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De voldsomme smertene gikk over, men har enda ganske vondt ved bevegelse og trykk på magen!

dere som reagerte på om jeg spør om jeg skulle ringe eller ikke; jeg var usikker for jeg var redd for å bli avvist, som jeg også ble. Tenkte at det sikkert ikke er noe alvorlig så.... 

hvor i syklusen jeg er aner jeg ikke! Har p-stav og syklusen min har vært på bærtur i snart 3 år(siden jeg tok den) :)

Anonymkode: 65c9c...a3d

Mulig du har full kontroll på det, men husk å bytte p-stav nå som det er straks tre år siden du satte den inn 😊 og hvis smertene ikke gir seg bestiller du en time hos fastlegen på mandag. Og hvis du blir verre igjen nå i helgen, ta ny kontakt med legevakt. God bedring 😊

Anonymkode: 6b475...dd1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jobber på legevakt og man blir ikke avvist fordi om man ikke får komme på legevakt, man får råd og blir det ikke bedre av de rådene så ringer man igjen for ny vurdering. Du må aldri være redd for å ringe opp igjen hvis du ikke blir bedre eller blir verre. Kan han ha bunnet deg skikkelig da? Min fastepartner har veldig stor penis og flere ganger får jeg intense smerter, og kjenner det gjerne godt dagen etter også.

Anonymkode: bfa23...8d0

Hvordan kjennes disse smertene ut? Har selv milde smerter nederst i magen etter intens g-punkt stimuli i går i ny stilling. De kom tilbake etter en ny runde i dag. Er jo så godt så klarte ikke la være, men blir jo litt betenkt da disse smertene kommer etter hver runde.. 

Anonymkode: 78ae1...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slet mye med dette da jeg var yngre. Fikk beskjed på legevakten at det mest sannsynlig dreide seg om kramper, selv om smerten var konstant. Som om noen vrei en kniv sakte rundt. Klarte ikke stå oppreist, og smertestillende funket ikke. Etterhvert sluttet det bare, og har ikke hatt det på flere år nå.

Anonymkode: 9bdd8...e57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig du har full kontroll på det, men husk å bytte p-stav nå som det er straks tre år siden du satte den inn 😊 og hvis smertene ikke gir seg bestiller du en time hos fastlegen på mandag. Og hvis du blir verre igjen nå i helgen, ta ny kontakt med legevakt. God bedring 😊

Anonymkode: 6b475...dd1

Jada, trenger ikke bytte før om 3 mnd;) 

Anonymkode: 65c9c...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhm usikker på hvordan jeg skal forklare:( føles litt ut som alt skl falle ut, haha

Anonymkode: 65c9c...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en cyste. Da jeg hadde det føltes det ut som om alt var på vei til å falle ut, skikkelig tyngdefølelse.

Anonymkode: 2d802...408

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som en cyste. Da jeg hadde det føltes det ut som om alt var på vei til å falle ut, skikkelig tyngdefølelse.

Anonymkode: 2d802...408

Ja, jeg har en sånn følelse hver gang jeg har mensen, de første dagene med blødning. Men jeg har ikke direkte vondt da, slik som nå... 

Anonymkode: 65c9c...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og samboeren hadde nettopp en liten hyrdestund, og rett før slutten så fikk jeg helt enorme smerter i livmoren!!! Kan ikke gå oppreist og heller ikke sitte normalt, da kjennes det ut som jeg får en pinne fra skjeden og langt opp i magen :(

ringer man legevakt for sånn?

Anonymkode: 65c9c...a3d

Jeg har opplevd det også med eksen min, han hadde ganske stor penis som var borti livmortappen (hvis det er det som er helt innerst) noe som er helt fantastisk, men etterpå så hadde jeg samme smerter som deg... helt vanvittig faktisk hahha... men det gikk over etter en dag!

Anonymkode: 25ef2...a99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har enda vondt, i tillegg så føler jeg meg nå oppblåst. Etter jeg var på do i går så kom det slim med litt blod så da tenkte jeg mensen var på vei, men ingenting enda. Hva søren skjer! 

Anonymkode: 65c9c...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om noe HASTER så kontakter man lege, ikke KG.

Anonymkode: 95333...af4

Om man skal kommentere, så leser man kommentarene først! 

Anonymkode: 65c9c...a3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Få deg hastetime hos fastlegen i morgen, om ikke annet. Hvis du ringer om morgenen får du time på ettermiddagen, de skal ha satt av plass til akutte ting.

Anonymkode: 218fb...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bestilt hastetime hos lege, og forklart situasjonen. Legen henviser deg forhåpentligvis til gynekolog, noe som bør gå kjapt.

Har opplevd lignende, det var cyster som sprakk. Skjedde helt ut av det blå også, kunne sitte og spise og BANG - smertehelvete. Jeg hadde en cyste som var på størrelse med en appelsin inni den ene eggstokken som ble operert vekk, og fikk diagnosen endometriose etter operasjonen.

Ta helsa di på alvor.

Anonymkode: eca80...45b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...