Gå til innhold

Robin - kona til Dr. Phil


Panna

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om henne? Jeg har sett en del på Dr. Phil pga. senvakter og kona hans irriterer meg mer og mer 😛

Det virker som hun prøver så hardt å ikke være i ektemannens skygge og reklamerer for hudproduktene sine osv. Jeg vet det er teit, men hun irriterer meg virkelig 🤣

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, Panna said:

Hva synes dere om henne? Jeg har sett en del på Dr. Phil pga. senvakter og kona hans irriterer meg mer og mer 😛

Det virker som hun prøver så hardt å ikke være i ektemannens skygge og reklamerer for hudproduktene sine osv. Jeg vet det er teit, men hun irriterer meg virkelig 🤣

Dr. Phil? Er ikke det sååå 2001?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet! Og det verste er jo at det er så tydelig at hun er sprøytet full av alskens tull i ansiktet. Ikke pent. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest peachblossom

Noen av episodene av Dr. Phil er jo interessante. 

Enig med ts. Hvis man ser på fordi man er interessert i mennesker og psykologi, så er det bare irriterende at en oversminket, veldig operert gammel kvinne skal reklamere for sine sikkert mindre gode hudpleieprodukter. Det passer ikke helt inn i programmet. 

Robin virker søt og snill, men jeg interesserer meg ikke for det hun selger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj, hun har jeg aldri likt. Husker svigermor i USA sa «Oh my God! Robin is such a beautiful and lovely lady».., Jeg var 25... men hårene reiste seg i nakken på meg... Google: Dr Phil exposed... mye interessant «snacks» der..,

Til og med Oprah som hjalp han og bli kjent tok avstand etter en stund.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg svitsjet forbi kanalene i går så så jeg at han hadde en gjest som så vidt forlot huset sitt fordi hun var bekymret for hvordan hun så ut. Den hun så i speilet passer ikke overens med det vi andre ser. Jeg vet ikke om Robin dukket opp i den episoden, men når han har gjester som har såpass store problemer med sitt eget utseendet så er det dårlig stil at han rett som det er lar kona si få lov å bruke programmet for å rette oppmerksomheten mot kosmetikkmerket hennes. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...