Gå til innhold

Faller ikke for noen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har datet, vært i korte forhold, men det er ingen jeg kan se for meg noe langvarig med. Jeg har blitt bedt med ut på date, men det føles alltid feil. Jeg har ikke engang lyst til å bli bedre kjent. Jeg skulle ønske jeg falt for noen, at jeg faktisk hadde lyst til å gå på date, men nei.. 

Jeg sliter med å få den gode kjemien. De heg treffer på føler den tydeligvis med meg og jeg har blitt bedt med ut av 3 mannlige kolleger, andre jeg har truffet på byen, men nei. Det er ingen som appellerer. Jeg vet jeg er ekstremt kresen, men jeg kan ikke noe for det. Jeg klarer ikke presse meg til å like noen, det går ikke.

Er det flere som meg? Og hva gjorde dere for å klare å faktisk bli kjent med noen?

Anonymkode: f716d...c46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at du er tiltrukket av menn?

Anonymkode: a88a7...99e

Skrevet

Jeg har det på samme måte. Jeg vet at jeg tenner på menn, men det er ingen jeg har hatt lyst til å satse på. Det er frustrerende. 

Anonymkode: e778d...57e

Skrevet

Jeg har samme problem 😂

Anonymkode: 66bc0...359

Skrevet

Det er veldig få mennesker som er spesielt spennende på et så overfladisk nivå, enten man nå er ute etter å få seg venner eller en partner. Hva med å legge bort dating for en en stund og heller bli kjent med menn på andre mer naturlige måter der du enklere kan holde avstand? Felles interesser, aktiviteter osv?

Anonymkode: 02a3b...e4b

Skrevet

Har vi det for fint alene i vår forutsigbare hverdag? Er vi redde for endringer? Er vi redde for å ta feil valg? Er vi redde for avvisning? Ett eller annet gjør at vi ikke blir forelsket. 

Anonymkode: e778d...57e

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet, vært i korte forhold, men det er ingen jeg kan se for meg noe langvarig med. Jeg har blitt bedt med ut på date, men det føles alltid feil. Jeg har ikke engang lyst til å bli bedre kjent. Jeg skulle ønske jeg falt for noen, at jeg faktisk hadde lyst til å gå på date, men nei.. 

Men da er jo holdningen din helt feil, og da kan det aldri ende bra uansett, hva er poenget med å date når man ikke har noe tro på det? Da velger man singellivet videre! Jeg er ikke der, jeg er singel nå, og er åpen på at om jeg treffer den rette endrer dette seg,og jeg har det håpet. Det kan skje, det kan ikke skje, men at man har en motforestilling mot at det kan skje? Ja da er jo hele poenget vekke. Du må være åpen på at du kan treffe den rette, og har du ikke denne åpenheten kan ingen hjelpe deg med det.

Skrevet

Noen vil kanskje synes at du er heldig. Vil tro at det definitivt er verre å falle for noen ofte enn å aldri falle for noen. Men jeg vet ikke. 

Du kan jo ikke tvinge følelser frem, så kanskje du bare skal skippe dater og menn en lang periode...? Dyrk det som faktisk interesser deg og gir deg glede.

Men har du negative opplevelser knyttet til menn og kjærlighet? Fått deg en stor knekk en gang i livet som bare lukket hjertet igjen på en måte? 

Skrevet

Har det på samme måte,  tok 29 år før jeg fant en jeg ville bli gammel med. Har hatt et par småcrush før han men ingen jeg holdt ut med i lengden eller ville ta med meg hjem til familien, og har stort sett ikke vært noen menn som fanger interessen min på kjæreste eller seksuelle og romantiske måten så har gått mange år innimellom der i sølibat. Anser meg som ufrivillig kresen ja.

Anonymkode: 31bc0...09a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...