AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #1 Del Skrevet 14. september 2018 Jeg lurer litt på hvor mye dere sveiper til høyre i forhold til venstre på Tinder. I dag telte jeg og har sveipet ca 20 stykker. 2 til høyre og resten til venstre. I snitt er forholdet ca 1/10. Hva med dere? Anonymkode: db615...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #2 Del Skrevet 14. september 2018 Har telt flere ganger. Ca 200 til venstre for hver høyre Anonymkode: deaed...a0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #3 Del Skrevet 14. september 2018 Som mann sveiper jeg for det meste til høyre, vurderer deretter etter match. Gidder ikke bruke tid på å vurdere før match, basert på ratioen jenter har der! Anonymkode: 6347e...4f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #4 Del Skrevet 14. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Som mann sveiper jeg for det meste til høyre, vurderer deretter etter match. Gidder ikke bruke tid på å vurdere før match, basert på ratioen jenter har der! Anonymkode: 6347e...4f5 Må være "gøy" for hun jenta som blir sammen med deg til slutt å vise at hun er en av tusen og like gjerne kunne vært hvem som helst... Anonymkode: deaed...a0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #5 Del Skrevet 14. september 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må være "gøy" for hun jenta som blir sammen med deg til slutt å vise at hun er en av tusen og like gjerne kunne vært hvem som helst... Anonymkode: deaed...a0c Jeg legger veldig lite ved å sveipe høyre, så at jeg velger ut henne blant mange kandidater bør heller bli sett på som privilegium da. Anonymkode: 6347e...4f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 14. september 2018 #6 Del Skrevet 14. september 2018 Er selektiv når jeg sveiper. Får kjeft for dette av kamerater fordi de mener man burde bruke samme strategi som Ab skriver om. Sveipe på alle som er greie, og sortere etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 14. september 2018 #7 Del Skrevet 14. september 2018 (endret) På 14.9.2018 den 21.19, AnonymBruker skrev: Må være "gøy" for hun jenta som blir sammen med deg til slutt å vise at hun er en av tusen og like gjerne kunne vært hvem som helst... Anonymkode: deaed...a0c De fleste damene på tinder har ikke profiltekst en gang, så man kan ikke gjøre annet enn å gå etter utseende, og da blir det veldig mange høyresveip. Er veldig få mennesker som er direkte stygge. Endret 15. september 2018 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #8 Del Skrevet 14. september 2018 3 timer siden, Yme skrev: De fleste damene på tinder har ikke profiltekst en gang, så man kan ikke gjøre annet enn å gå etter utseende, og da blir det veldig mange venstresvei. Er veldig få mennesker som er direkte stygge. Ja kanskje få kvinner men desverre veldig mange menn 😕 Anonymkode: deaed...a0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 14. september 2018 #9 Del Skrevet 14. september 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Må være "gøy" for hun jenta som blir sammen med deg til slutt å vise at hun er en av tusen og like gjerne kunne vært hvem som helst... Anonymkode: deaed...a0c I motsetning til ... absolutt alle andre måter man kommer i kontakt med mennesker? Det er tilfeldigheter, og det er som regel ikke mer enn nettopp tilfeldigheter som setter oss i en posisjon til å forelske seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 15. september 2018 #10 Del Skrevet 15. september 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja kanskje få kvinner men desverre veldig mange menn 😕 Anonymkode: deaed...a0c Du er ekstremt overfladisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #11 Del Skrevet 15. september 2018 Jeg sveiper nesten aldri til høyre. Mange kjekke menn på Tinder, men jeg sveiper aldri på noen uten profiltekst. Det blir for useriøst for meg. De fleste jeg sveiper høyre på blir match, men så godt som ingen av dem snakker til meg. Sikkert fordi menn sveiper bare høyre og så vurderer at jeg ikke er bra nok etterpå. Utrolig irriterende å hele tiden matche med menn som bare samler på matcher. Og ja, jeg har forsøkt å sende melding først. Null svar fra mange av dem. Jeg er kvinne og i midten av 20-årene Anonymkode: d2dd0...734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #12 Del Skrevet 15. september 2018 3 timer siden, Yme skrev: Du er ekstremt overfladisk. Haha what, det var jo du sjæl som nettopp sa at på tinder kan man ikke gjøre annet enn å gå etter utseendet så snakk for deg sjæl din dobbeltmoralist 👏 Alt damer gjør er gærent men når menn gjør det er det greit, si *facepalm Anonymkode: deaed...a0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matrobot Skrevet 15. september 2018 #13 Del Skrevet 15. september 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sveiper nesten aldri til høyre. Mange kjekke menn på Tinder, men jeg sveiper aldri på noen uten profiltekst. Det blir for useriøst for meg. Samme her. Kvinner uten profiltekst tolker jeg som useriøse eller samler på matcher. Det kan ikke være vanskelig å bruke litt tid på skrive noe. Spesielt hvis man er ute etter noe seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #14 Del Skrevet 15. september 2018 Har ikke sveipet på 1-2 uker da jeg dater så husker ikke hvilken side som er hva, men under sveipetiden sveipet jeg ja på i gjennomsnitt hver tredje kvinne, sånn ca. Mye turister i min sørlandsby som jeg ikke er interessert i men ellers mange flotte kvinner. Anonymkode: 95de0...a6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 15. september 2018 #15 Del Skrevet 15. september 2018 (endret) 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha what, det var jo du sjæl som nettopp sa at på tinder kan man ikke gjøre annet enn å gå etter utseendet så snakk for deg sjæl din dobbeltmoralist 👏 Alt damer gjør er gærent men når menn gjør det er det greit, si *facepalm Anonymkode: deaed...a0c Jeg leste innlegget ditt som at du mener veldig mange menn er stygge. Var det ikke det du skrev? Endret 15. september 2018 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå