AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #1 Skrevet 14. september 2018 Jeg har to tlf. Den ene kan jeg søke på innstillinger :hdb hisute. Har en lgtlf, og søker og det kommer ikke opp. Bruker de noe annet navn? Skal overføre data til pc Anonymkode: 899f1...2fe
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #2 Skrevet 14. september 2018 Ingen som vet? Anonymkode: 899f1...2fe
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #3 Skrevet 14. september 2018 Antar at du mener Huawei HiSuite siden det er det som kommer opp når jeg googler. Vet ikke hva det er, men siden det er noe Huawei-greier finnes det nok bare for Huawei. Anonymkode: fd9fb...4c5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #4 Skrevet 14. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Antar at du mener Huawei HiSuite siden det er det som kommer opp når jeg googler. Vet ikke hva det er, men siden det er noe Huawei-greier finnes det nok bare for Huawei. Anonymkode: fd9fb...4c5 Nei, det er en LG tlf. Må finne dette på tlf, for å få overført filer til pc Anonymkode: 899f1...2fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå