Gå til innhold
AnonymBruker

Er folk flest sånn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har nettopp startet på universitetet og havnet i en stor vennegjeng. Jeg har blitt veldig godt kjent med en av de - men vi alle har festet eller funnet på ting sammen. Jeg satt imellom to av guttene, også begynte han ene å spørre alle rundt meg om de skulle være med ut i helga. Jeg følte det var litt respektløs når jeg sitter der uten de spør/inkluderer meg? (Jeg satt imellom to av guttene, og snakket med han ene) Tilslutt spurte jeg han ene gutten direkte om de noen av de skulle ha vors, da sa han "Ja, x har tenkt å ha. Vi hadde tenkte å få med oss alle, lyst til å joine?"

Jeg er en person som ofte spør andre om de har lyst til å være med, men ser ofte jeg havner i situasjoner hvor jeg må ta initiativet selv? 

Anonymkode: 92107...1d4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Spurte han som en åpen invitasjon til alle rundt bordet, eller spurte han dem en og en ved navn? Og var du opptatt i samtale med han andre da dette foregikk? 

Var litt vanskelig å forstå hvordan det skjedde, og det hørtes jo ikke ut som at du ble ekskludert.

Anonymkode: 13ab0...468

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spurte han som en åpen invitasjon til alle rundt bordet, eller spurte han dem en og en ved navn? Og var du opptatt i samtale med han andre da dette foregikk? 

Var litt vanskelig å forstå hvordan det skjedde, og det hørtes jo ikke ut som at du ble ekskludert.

Anonymkode: 13ab0...468

Han spurte dem en og en med navn. Nei, han brøt liksom inn med han jeg var i samtale med og spurte om han ville være med. Følte meg ikke direkte ekskludert, men heller ikke invitert.. 

Anonymkode: 92107...1d4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Bagatell og nok ikke noe personlig ment mot deg :) han regna vel med at du ble med uansett :)

Anonymkode: 8198b...a68

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Du sier jo du var i samtale med han andre gutten. Kanskje han regnet med at han du snakket med kom til å invitere deg, og for å ikke bryte inn mellom dere lot han rett og slett være fordi han respekterer kompisen? Nå vet jeg ikke forholdet mellom deg og kompisen hans, om han er interessert i deg osv osv osv osv osv. Så mange løse tråder utifra HI, så blir mye spekulering.

Om du ikke har oppfattet han som inviterte som fiendtlig mot deg tidligere synes jeg ikke du trenger å legge mye i at han ikke inviterte deg personlig som en del av rekken når du også i ettertid fikk invitasjon til vors. Ikke lag høns ut av fjær.

Anonymkode: afc8a...e7d

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her