Gå til innhold

Gul utflod i trusa


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De siste ukene har jeg lagt merke til at når jeg har på meg hvite truser så ser jeg veldig tydelig at jeg har gul utflod. Eller jeg regner i alle fall med at det er utflod det er. Det har samme gulfargen som tiss, men det lukter ikke som tiss, det lukter egentlig bare som vanlig utflod og har ikke noen spesiell lukt, i alle fall ikke som jeg klarer å beskrive. Hva kan det være? 

Anonymkode: a947c...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg eier ingen hvite truser, men med truseinnlegg blir det gult, med sorte truser blir det hvitt, med lysere truser blir det mer gult igjen. Fargen endrer seg litt etter fargen på trusa egentlig

Anonymkode: 846cf...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg eier ingen hvite truser, men med truseinnlegg blir det gult, med sorte truser blir det hvitt, med lysere truser blir det mer gult igjen. Fargen endrer seg litt etter fargen på trusa egentlig

Anonymkode: 846cf...1b5

Jeg kan aldri huske å ha hatt gul utflod tidligere.

Anonymkode: a947c...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det jeg og. fader så ekkelt det er

Anonymkode: b86eb...bdf

Har du alltid hatt det eller har det kommet plutselig? Har du snakket med lege om det? Jeg vet ikke om jeg "tør" å ta det opp med lege da jeg ser på det som litt flaut.

Anonymkode: a947c...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke er mer enn tidligere eller lukter unormalt så er det nok bare den vanlige utfloden. Hvis det er annen lukt, merr enn tidligere eller klumper ville jeg tatt kontakt med lege. Da kan det være en soppinfeksjon eller Bakteriell vaginose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De siste ukene har jeg lagt merke til at når jeg har på meg hvite truser så ser jeg veldig tydelig at jeg har gul utflod. Eller jeg regner i alle fall med at det er utflod det er. Det har samme gulfargen som tiss, men det lukter ikke som tiss, det lukter egentlig bare som vanlig utflod og har ikke noen spesiell lukt, i alle fall ikke som jeg klarer å beskrive. Hva kan det være? 

Anonymkode: a947c...b78

Slutt å barber deg. Utflod er dritt som skal ut som tidligere har kommet inn.

Anonymkode: 7fea5...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt at utfloden er lysegul. Den forandrer seg gjennom hele syklusen, noen ganger så er det mer enn tidligere og fargen og konsistensen forandrer seg. 

Anonymkode: 539dc...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å barber deg. Utflod er dritt som skal ut som tidligere har kommet inn.

Anonymkode: 7fea5...45f

Nei, utflod er ikke dritt som skal ut som har tidligere kommet inn. Utflod er skjedens måte å rense seg på. I tillegg så styrer hormonene utfloden. Det er derfor den forandrer seg gjennom syklusen.

Men utfloden kan øke og forandre seg mtp lukt og utseende om man har en infeksjon eller ubalanse i skjeden. 

Anonymkode: 539dc...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt at utfloden kan være gul. Den forandrer seg gjennom syklusen

Anonymkode: 8d06a...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...