AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #1 Skrevet 14. september 2018 Jeg er en bifil kvinne i langvarig forhold med en mann. Kall det intuisjon, eller noe slikt, men jeg har i alle år følt på meg at også min mann har vært bifil/biseksuell, selv om han har benektet det. "Jaja, jeg tror uansett det. Det kommer nok frem etterhvert!" har jeg tenkt, og har ikke presset på, bare gitt uttrykk for at slikt er greit. Det tok mange år, men nå har han til slutt innrømmet seksuelle fantasier om menn. Absolutt ikke overraskende for meg, og jeg er glad for at han nå våger å innrømme den siden av seg. Vi har opp gjennom årene flere ganger kost oss med andre damer sammen, og hatt glede av å dele det. Nå åpner det seg nye spennende muligheter. Jeg må innrømme at jeg finner tanken spennende.. OG skremmende! Det er en selvfølge at det vi opplever seksuelt det oppleves sammen, men han er også ganske sjalu. At en annen mann skal se meg naken har han i alle år også avvist, men nå har han altså innrømmet at han ønsker at vi skal forsøke å få med oss en mann. At en mann skal suge ham, og at han skal knulle denne mannen, med meg tilstede. Han har også fantasier om å knulle oss begge. Jeg stiller meg åpen for det, men ønsker ikke noe ubehagelig etterspill med sjalusi (fra ham), så hvordan går vi forsiktig frem? Jeg tenkte å i utgangspunktet søke en mann som har litt eksibisjonisme i seg, som kan takle at jeg er tilstede, uten å være helt naken og deltagende. Som synes at det er greit at jeg mest ser på. Vet ikke hvor lett det er, men helt umulig tror jeg ikke at det er. Jeg håper jo at min mann med tiden kan finne det ok at jeg også deltar, slik han fantaserer om, men vil helst gå forsiktig frem. Jeg har jo ikke noe behov eller ønsker om å knulle en annen mann selv, men vil gjerne være en del av dette, slik han har vært en del av å leve ut min biseksualitet. Er det noen som har erfaring med MMK som kan gi meg noen tips? I hvordan jeg kan la ham leve ut dette, uten at det skal gi oss som par problemer, selv om han ennå har en del sperrer i forhold til at jeg skal oppleve seksuelle ting med en annen mann. Anonymkode: 58ad8...bb3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #2 Skrevet 14. september 2018 Hei! Jeg beklager at jeg ikke har noe å tilføye. men hvorfor har han mer problem med at en annen mann ser deg naken, enn at du ser en annen mann naken? Anonymkode: b359b...fa1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #4 Skrevet 14. september 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg beklager at jeg ikke har noe å tilføye. men hvorfor har han mer problem med at en annen mann ser deg naken, enn at du ser en annen mann naken? Anonymkode: b359b...fa1 Ja si det! Jeg tror det går på at min kropp og nakenhet er hans. Nå er jeg selv så lite sjalu at det er rart for meg, men jeg har respektert det. Jeg ser imidlertid problemer med at vi skal kunne ha sex med en annen mann, samtidig som min mann sliter med tanke på at en annen mann skal se meg naken. Det jeg er litt redd for er at i øyeblikket vil han være giret, og på en måte glemme sine hemninger der, for å etterpå streve med at jeg var naken med annen mann. Derfor vil jeg gjerne at vi forsøker oss forsiktig frem. Jeg vil gjerne at han skal få leve ut sine fantasier, men ikke på bekostning av at det blir problemer mellom oss. Anonymkode: 58ad8...bb3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #5 Skrevet 14. september 2018 Han sliter absolutt ikke med at andre kvinner ser meg naken, det er kun menn han har problemer med. Anonymkode: 58ad8...bb3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #6 Skrevet 14. september 2018 Ingen, som enten er bifil/biseksuell mann eller som lever med bifil/biseksuell mann som har noen råd? Anonymkode: 58ad8...bb3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #7 Skrevet 15. september 2018 Utifra hva du beskriver mtp sjalusi så dreier det seg om en form for dominanse. Hvis en annen mann ser deg naken eller har sex med deg så blir dominansen krenket. Slik du beskriver fantasien så er det din mann som vil bli sugd og pule den andre mannen, ikke omvendt. Den henspeiler seg også til at han tar den dominerende rollen. Derfor basert på hva du skriver vil jeg anbefale at om han inviterer med seg noen så er du påkledd og ser på. Hvis du skal være med på noe av det så tror jeg det er viktig at du er tildekket og ikke blir tilfredsstilt av den andre. Det er uansett viktig at dere prater nøye sammen om grenser og at han er ærlig om dem. Og deretter sørge for at 3. Part holder seg innenfor de grensene. Anonymkode: 16b0d...f6a 1
Katten.2.0 Skrevet 15. september 2018 #8 Skrevet 15. september 2018 Det finnes flust av menn som er villig til å være med på noe slikt. Det viktige er bare at tredjeparten skjønner at det er dere i forholdet som setter reglene angående hva dere er komfortabel med. Registrer dere f.eks. på gaysir.no, luk ut alle de kåte idiotiene og bruk tid til å prate med dem. Til slutt finner dere en dere begge liker og som dere kommuniserer godt med 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #9 Skrevet 15. september 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Utifra hva du beskriver mtp sjalusi så dreier det seg om en form for dominanse. Hvis en annen mann ser deg naken eller har sex med deg så blir dominansen krenket. Slik du beskriver fantasien så er det din mann som vil bli sugd og pule den andre mannen, ikke omvendt. Den henspeiler seg også til at han tar den dominerende rollen. Derfor basert på hva du skriver vil jeg anbefale at om han inviterer med seg noen så er du påkledd og ser på. Hvis du skal være med på noe av det så tror jeg det er viktig at du er tildekket og ikke blir tilfredsstilt av den andre. Det er uansett viktig at dere prater nøye sammen om grenser og at han er ærlig om dem. Og deretter sørge for at 3. Part holder seg innenfor de grensene. Anonymkode: 16b0d...f6a Takk for svar! Ja det er mulig at det dreier seg om dominans. I vår seksuelle lek bytter vi på å være den dominerende, men det er mellom oss to. Ovenfor andre er han opptatt av å ikke bli gjort til latter/krenket, så det er mulig at du er inne på noe der. En interessant tanke egentlig. Som svært lite sjalu selv har jeg tenkt på sjalusi som et utrykk for en viss usikkerhet, men de gangene jeg selv opplever sjalusi er det akkurat på grunn av følelser av tap av kontroll/at jeg føler meg krenket. Ikke at han gjorde noe jeg ikke kan tåle, men at han ikke spurte meg på forhånd og fikk godkjennelse. Mulig er det akkurat slik for ham også, selv om jeg til tider opplever hans grenser som irrasjonelle og litt for smale. En ting som er med på å opprettholde den seksuelle spenningen mellom oss over år er at vi egentlig er ganske dominante begge to, men begge er også villige til å underkaste seg den andre. Han respekterer mine regler, og jeg hans, men ingen av oss tåler å bli ydmyket i forhold til andre. Når vi deler andre kvinner er det helt og fullt under min kontroll, og det fungerer fordi han vet det, og respekterer det. Derfor er jeg også 100% innstilt på at en ekstra mann med oss må være i forhold til hans regler og grenser. Anonymkode: 58ad8...bb3
Pillow of Dragon Skrevet 15. september 2018 #10 Skrevet 15. september 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen, som enten er bifil/biseksuell mann eller som lever med bifil/biseksuell mann som har noen råd? Anonymkode: 58ad8...bb3 Jeg er en biseksuell mann i et forhold. Vi har hatt sex med ekstra mann både med hun som tilskuer og blir med noen ganger. Men jeg har ingen råd til dere 😂
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #11 Skrevet 15. september 2018 1 time siden, Katten.2.0 skrev: Det finnes flust av menn som er villig til å være med på noe slikt. Det viktige er bare at tredjeparten skjønner at det er dere i forholdet som setter reglene angående hva dere er komfortabel med. Registrer dere f.eks. på gaysir.no, luk ut alle de kåte idiotiene og bruk tid til å prate med dem. Til slutt finner dere en dere begge liker og som dere kommuniserer godt med Takk for tips! Jeg har allerede en profil på gaysir, men for dette bør vi nok ha en felles. Jeg tror også at det finnes mange menn som kunne finne dette spennende, selv om han altså ikke får leke med meg fullt ut. Vi er begge attraktive mennesker, og ikke uerfarne med å involvere andre i vårt sexliv, selv om det til nå kun har vært kvinner. Vi er trygge på hverandre, og i slik lek har vi både oppmerksomhet for tredjeperson og en konstant oppmerksomhet for hverandre. Vi trenger ikke ord engang, men med blikk og berøring følger vi oppmerksomt med på at den andre er helt komfortabel i situasjonen. Jeg har hatt trekant med andre tidligere, både som en del av paret og som tredjeperson, og de gangene det ikke føles ok er der ene delen av paret på en måte glemmer sin partner litt. Ikke klarer å holde oppmerksomhet på at både tredjeperson og partner har det bra. For oss to har det aldri vært noe issue, og jeg føler meg trygg på at det vil være slik også med en annen mann. Maktbalansen vil bare være byttet. I KKM er det han som er veldig oppmerksom på at jeg har det bra, og at alt som skjer er ok for meg. I MMK må jeg være tilsvarende oppmerksom på at ingenting føles ubehagelig for ham, verken der og da eller etterpå. Med den seksuelle kommunikasjon vi har, og respekt for hverandre, så tror jeg ikke at det vil bli et problem, men... Det jeg er mest redd for er at han vil presse seg for langt, av kåthet. At han der og da mister hodet litt, lar ting skje, og etterpå synes at det ikke var ok likevel. Derfor synes jeg det er bedre å ta ting veldig forsiktig. Kanskje til og med forholde meg mer passiv enn strengt nødvendig. Ta egne forholdsregler, til jeg vet at han er trygg på sine. Jeg er ikke villig til å ofre min mann for min mann, om du forstår. Uansett er jo dette noe helt nytt for oss. Noe spennende vi kan dele, men også noe vi må lære oss å dele på en ok måte for oss begge. Anonymkode: 58ad8...bb3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #12 Skrevet 15. september 2018 9 minutter siden, Pillow of Dragon skrev: Jeg er en biseksuell mann i et forhold. Vi har hatt sex med ekstra mann både med hun som tilskuer og blir med noen ganger. Men jeg har ingen råd til dere 😂 Tviler jeg på! Du har sikkert gode råd! Med henne som tilskuer, hvordan opplevde tredjepart det? Var det helt ok for ham? Noe han tente på, eller tror du han hadde ønsket at det egentlig bare var dere to menn? Og hva gjorde hun? Var hun helt passiv tilskuer, eller ga hun utrykk for hva hun ønsket av dere? Hva fikk hun ut av det? Anonymkode: 58ad8...bb3
Pillow of Dragon Skrevet 16. september 2018 #13 Skrevet 16. september 2018 Det var mange spørsmål. Jeg og mannen kan møtes alene hvis vi vil, hun har ingenting imot det og vi begge vil jo treffes alene også. Bare at tiden har ikke bydd seg enda. Han liker oss begge så det har gått bra. Men det største forskjellen mellom oss og dere (tror jeg) er at vi er sikker på hverandre. Jeg eier ikke kjæresten min, og jeg vil jo gjerne at hun skal oppleve nytt og spennende selv om hun har valgt å være sammen med meg. Hvis hun var passiv så så hun bare, hun ble så tent at hun noen ganger kommer for å suge litt pikk. Hvis hun var med så ble hun pult mens han andre pulte den andre i rumpa samtidig
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #14 Skrevet 16. september 2018 12 timer siden, Pillow of Dragon skrev: Det var mange spørsmål. Jeg og mannen kan møtes alene hvis vi vil, hun har ingenting imot det og vi begge vil jo treffes alene også. Bare at tiden har ikke bydd seg enda. Han liker oss begge så det har gått bra. Men det største forskjellen mellom oss og dere (tror jeg) er at vi er sikker på hverandre. Jeg eier ikke kjæresten min, og jeg vil jo gjerne at hun skal oppleve nytt og spennende selv om hun har valgt å være sammen med meg. Hvis hun var passiv så så hun bare, hun ble så tent at hun noen ganger kommer for å suge litt pikk. Hvis hun var med så ble hun pult mens han andre pulte den andre i rumpa samtidig Jeg vil si at vi er veldig trygge på hverandre seksuelt, men vi har tatt den avgjørelsen for flere år siden at det vi opplever seksuelt opplever vi sammen. Dette fordi vi har stor glede av det vi deler, også ved å mimre og fantasere om det senere. Vi forsøkte en periode å oppleve ting hver for oss, men de tingene ga ingen felles glede. Det ble bare episoder som ikke eksisterte mellom oss, bare som greie seksuelle opplevelser lik dem vi hadde før vi var et par. Greie, men forglemmelige. Ingenting vi mimret eller fantaserte om etterpå. Det ga ikke OSS noe som par. Vi hadde ikke delt det, så... For oss fungerer det bedre at jeg eier hans seksuelle liv, og han mitt. Det er en kjerne i vårt forhold. Å oppleve sammen er stort, å ikke oppleve sammen er... å bestille biff på en god restaurant, men så bare få tilbehør og ingen biff. Selv med et godt glass vin til vil det vesentlige mangle. Så det handler ikke om trygghet, men om hva som er viktig for oss to. At han opplevde dette, for så å fortelle meg om det, hadde ikke gitt meg noe. Det hadde heller ikke gitt ham det samme som å dele det med meg. Anonymkode: 58ad8...bb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå