AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #1 Skrevet 14. september 2018 Hei. På onsdag denne uken fikk jeg skrevet ut Seroquel av legen min fordi jeg har problemer med tankekjør og å roe meg ned før sengetid. Jobber turnus, så sliter spesielt etter kveld og nattevakter.Jeg tok 25 mg, altså 1 tbl den første kvelden. Fikk ikke sove godt, bare en ekkel sløvende følelse i kroppen. Ubehagelig. Det samme skjedde da jeg prøvde igjen i går. Ringte legen nå i sted, og hun ville jeg skulle prøve ei ukes tid da det tar ei tid før medisinen virker som den skal. Er det noen her med erfaring når det gjelder dette legemiddelet? Tok det lang tid å finne riktig dose og for å "venne" seg til det? Har brukt imovane ved behov før, men legen og jeg vil jo ikke at jeg skal gå på det permanent. Anonymkode: ed6cb...ae9
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #2 Skrevet 14. september 2018 Jeg bruker circadin og seroquel for det sammme som deg, jeg bruker dog en høyere dose seroquel enn deg. I starten fungerte det veldig bra og jeg slet med å holde øynene åpne og sovnet etter kort tid etter å ha tatt seroquel. Så det kan hende at du må opp i dose? Men diskuter det med legen før du gjør noen endringer. Anonymkode: e92ad...e38 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå