Gå til innhold

Trumf og Eurobonus - noen som har gode erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet
15 minutter siden, Tassen10 skrev:

Noen som vet om jeg får både coop-utbytte og trumfbonus, hvis jeg handler på coop, og trekker coop-kortet og betaler med Shell Mastercard?

Jepp. 

Anonymkode: ca903...cbd

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 14.9.2018 den 14.07, AnonymBruker skrev:

Det jeg gjør er: 

Til utgifter i min deltidsstilling (der jeg reiser en del) bruker jeg SAS Mastercard med Eurobonus. Her får jeg bonus for både betaling og flyreise. Jeg bruker det også på Thon Hotel og ber de om å sette bonus på Eurobonus. 

Jeg har videre appen Payr som jeg bruker til å betale alle regningene mine, som strøm, mobil, studielån, felleskostnader, osv. Jeg bruker Shell Mastercard her, da jeg får 1% Trumf (kommer tilbake til Trumf). Jeg betaler også SAS kortregninga med denne, altså jeg dobbelt-dipper. 

Jeg bruker Trumf Visa for handle dagligvarer, der jeg får 2%. Så har jeg opprettet fast overføring av Trumf-poengene over til Eurobonus, for da får jeg 15 poeng per krone. 

Til dette bruker jeg fire kort, mitt VISA-kort, og disse tre kredittkortene, pluss et excell-ark for å ikke miste oversikten. 

Jeg har også ViaTrumf innstallert på Chrome, slik at den varsler meg om bonus. 

Her er ei god oppskrift: 10 ENKLE STEG FOR Å TJENE INN MINST 100.000 EUROBONUS POENG I LØPET AV ETT ÅR

Jeg synes det er utrolig artig, og vi har allerede vært på 4 innenlands flyturer i år. Men det krever god økonomisk kontroll og viljestyrke (ikke kjøpe masse greier for kredittkorta, men ALLTID betale de ned slik at jeg ikke pådrar meg masse rente). 

Men appen Payr er kul uansett, da det er bare å ta et bilde av regninga, og vips så legger kontonummer og kid seg inn sjøl. 

Når kommer disse poengene fra Shell inn på trumf kontoen egentlig? Foreløpig har jeg ikke sett noen poeng derfra på kjøpsoversikten min på trumf.no. 

Anonymkode: 58fb2...bf2

Skrevet
På 20.9.2018 den 11.26, AnonymBruker skrev:

Trippel trumf i dag. Mon tro hvor det lønner seg å handle da ? Kiwi for frukt og grønt ? Andre tips ? 

Anonymkode: c3b6f...2fd

På 20.9.2018 den 16.49, AnonymBruker skrev:

Trippel trumf hadde jeg ikke ville brydd meg om. Se etter gode tilbud og få trumf på de. Jeg hadde ikke ville handlet bare for å handlet, det er bare småpenger. 

Men inne på trumf sine sider står det en oversikt over hvor du får Trumf, om du planlegger storhandling. Sjekk kundeavisene og kupongene dine. 

5 år. 

TS

Jeg tenker å spare opp kjøp av toalettpapir, vaskepulver osv som jeg likevel trenger til trippeltrumf dager hvis jeg ikke trenger det før. 

Anonymkode: 58fb2...bf2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...